יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

כלפון חושף את התוכניות של מנהלת הליגות

יו"ר המנהלת כלפון בראיון פתיחת עונה ל-ONE: על תכנית האצטדיונים, הכוונה לצמצם את הליגה, והקדמת שעות המשחקים. וגם: הפיתרון שלו לבעיית האלימות

|
ארז כלפון (רדאד ג'בארה)
ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

ארז כלפון, יו"ר מנהלת ליגות הכדורגל, הראה בשנה החולפת שהוא בא לעבוד. בתקופה הלא ארוכה שלו בתפקיד, הוא ביצע לא מעט שינויים ורפורמות, כאשר בין השאר הגיע להסכם על מימון האבטחה על ידי המדינה (רפורמת השיטור), הביא את הבורסה לניירות ערך כספונסרית של הליגה, עזר להפיכת הליגה הלאומית ליותר ישראלית על ידי הפחתת מספר הזרים ומתן במה לשחקנים צעירים, התעקש בעונה שעברה שה-VAR יכנס לפלייאוף והעונה יהיה בכל המשחקים, ולקראת העונה הקרובה שתיפתח בשבת הבאה, הוא גם דאג ששעות תחילת המשחקים יוקדמו.

המשחק המרכזי יתחיל בשעה 20:15 ולא בשעה 21:00, ובכך יסייע לאוהדים עם ילדים להשתתף בחוויית המשחקים ולהגיע הביתה בשעה מוקדמת יותר, כך שיוכלו לקום למחרת בבוקר למסגרות הלימודיות ולמקומות העבודה. 

צפו: הדשא של בלומפילד ממלא את המגרש

בעוד כשבוע בדיוק, ליגת העל תפתח עונה חדשה, ולקראת שריקת הפתיחה, כלפון דיבר על הכול בראיון מיוחד ל-ONE. על הקדמת המשחקים, בעיית האצטדיונים, צמצום מספר הקבוצות בליגת העל, בעיית האלימות, כמות הקהל הנמוכה במספר קבוצות והסכומים המתקבלים מהמפעלים השונים, והסיכוי שקבוצה בליגת העל תופרט בבורסה לניירות ערך.

ארז, ערב פתיחת העונה, האם אתה מרוצה מהצורה שבה הליגה שלנו אמורה להיראות?
“אני מרוצה מאוד. אני חושב שאנחנו לקראת עונה מרתקת, מעניינת, עם שינוי גדול מבחינת חווית הצפייה של אוהדי הכדורגל שיגיעו לאצטדיונים חדשים, אשר מותאמים למשפחות הכוללות ילדים ונשים, כולל אצטדיון בלומפילד המרהיב בעיצובו לצד אצטדיונים כמו סמי עופר, טוטו טרנר, המושבה, נתניה, טדי, שייתנו תנאי אירוח מיטביים לקהל האוהדים, שכן המטרה העיקרית העונה היא הגדלת כמות הקהל שתגיע למגרשים”.

כמות הקהל תגדל בזכות בלומפילד, עם או בלי המנהלת. אבל איך אתם ערוכים לסיוט שייגרם כתוצאה מההגעה הבעייתית לאצטדיון?
“אנחנו בדרך למהפכה היסטורית בשעות המשחקים. כל שעות המשחקים יוקדמו כדי שהדור הצעיר יגיע למגרשים, בניגוד לשעות המאוחרות שגרמו לדור שלם של ילדים שלא הגיעו למגרשים. הנזק לכדורגל הישראלי בעוד 20 שנה יהיה נזק בלתי הפיך כי אנחנו נאבד את כל האוהדים מגילאי 10 עד 40 שפשוט התנתקו מכדורגל. את השינוי הדרסטי אנחנו עושים כבר העונה הזאת. בדיוק כפי שקורה באנגליה, משחקים ביום שבת יתחילו בשעה 15:00, המשחק המרכזי יתחיל לא יותר מאוחר מ-20:15, מה שאומר שמשחקים יסתיימו לכל המאוחר ב-22:00 בערב ואנשים יוכלו להגיע הביתה בשעות נוחות. כמובן עם מהפכת האצטדיונים שמתרחשת כרגע ועם קידום הקמת אצטדיונים חדשים כאשר הממשלה הבאה תקום והבאת תקציבים מקרן המתקנים, נוכל לקדם את התשתיות בליגות המקצועניות”. 

אצטדיון בלומפילד, 15.8 (רדאד ג'בארה)אצטדיון בלומפילד, 15.8 (רדאד ג'בארה)

"לגבי בלומפילד, יש בעיות תנועה ויהיו בעיות תנועה. נכון שבשנתיים הקרובות זה יהיה הרבה יותר קשה כתוצאה מעבודות הבנייה של הרכבת הקלה בת”א, אבל אני מאמין שברגע שהעבודות יסתיימו והאוהדים ילמדו את דרכי ההגעה לאצטדיון, הבעיה הזאת גם תצטמצם בצורה משמעותית. זה המקום להודות לראש עיריית ת"א ואנשי העירייה אשר עשו מאמצים גדולים למען הקמת אצטדיון חדש בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים. אני מקווה שראשי רשויות נוספים יאמצו גישה זו".

מהי גולת הכותרת של העונה הקרובה מבחינתך?
“יותר קהל, יותר ילדים, אצטדיונים מלאים. אני גם מזכיר את הפרויקט שהתחלנו בשיתוף עם מפעל הפיס, להבאת 13,000 ילדים מהפריפריה למגרשים. לדעתי הדברים הללו יביאו גם לשיפור של הרמה של הכדורגל בישראל, כי בסופו של דבר כל שחקן רוצה לשחק מול אצטדיון מלא. אני מעריך ומקווה שהשנה הליגה תהיה יותר מרתקת גם במאבקים על הגביע, על האליפות ועל ההשתתפות במפעלים אירופאיים, וגם המאבק על הירידה לליגה לאומית יהיה עד המחזור האחרון". 

אבל מנגד, אתה מדבר על הגדלת הקהל, ועדיין אנחנו רואים קבוצות כמו רעננה שלא מביאה קהל ונס ציונה שתשחק ללא אצטדיון ביתי, רחוק מהבית, ובק”ש איזי שרצקי נותן כרטיסים כמעט בחינם ואף אחד לא מגיע למרות שיש קבוצה מצוינת. דיברנו לפני כחצי שנה ודיברת על נושא של צמצום הליגה, איפה זה עומד מבחינתך ואיך אתה עובר לשלב הבא?
“קודם כל, אני מזכיר לך שבשנה וחצי שאני כאן עשינו במנהלת רפורמות גדולות למען הכדורגל הישראלי שאתה בטח מכיר, אבל קודם כל צריך לטפל בבעיות העיקריות של הכדורגל הישראלי, שהיוו איום קיומי על הקבוצות כמו רפורמת השיטור שעשינו, כמו הבאת ספונסרים לליגה, הכנסת מערכת ה – VAR. אנחנו נדבר על נושא שינוי מבנה הליגות מיד עם תחילת העונה, נשב עם ראשי הקבוצות כשהכוונה היא לעשות שינוי גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית. נשב יחד עם ראשי הקבוצות ונטפל כבר בעונה הזאת במבנה הליגות שיהיה לכדורגל הישראלי גם בשנים הבאות”.

אוהדי רעננה (שחר גרוס)אוהדי רעננה (שחר גרוס)

בינתיים אין יו”ר להתאחדות, הארכתם את ההסכם שלכם לאחר שנגמר, ואני יודע שאתה לא היית מרוצה מזה בכלל. כמו שהורדת את מספר הזרים בליגה הלאומית ולא שאלת אף אחד, תעשה אותו דבר גם בנוגע לצמצום הליגה? 
“אני לא רוצה לתת ציונים להתאחדות, אני בעד לעבוד בשיתוף פעולה. בסופו של דבר, השינוי המבני הזה הוא קריטי לכדורגל הישראלי, אנחנו נשתדל לעשות אותו בשיתוף פעולה מלא עם כל הגופים הרלוונטיים".

הבאת את הבורסה לניירות ערך כספונסר. איך אתה רואה כרגע את המיתוג של הליגה עם הספונסר החדש?
“אני חושב שאחרי הרבה מאוד שנים שלא היה ספונסר לליגה, זו תעודת כבוד לכדורגל הישראלי שגוף כזה החליט להיכנס אליו. לא כל יום הגוף הפיננסי המוביל במדינת ישראל נכנס ושם משאבים רבים על הליגה, אני חושב שזה אמון גדול בכדורגל הישראלי. אני אגלה לך סוד, מתן החסות למעשה ניתנה רק לאחר ישיבות רבות של אנשי המנהלת עם הנהלת הבורסה לניירות ערך, שבהן פרסנו בפניהם את התוכניות לעתיד הכדורגל. הם זיהו את המקצועיות והרצינות של המנהלת ולכן החליטו לקחת חלק ולתת חסות”.

“מעבר לחסות שהבורסה נותנת, היא תעשה דבר לא פחות חשוב וזה מתן חינוך פנסיוני לשחקנים ולכל אנשי הקבוצות. ראינו מקרים בעבר ששחקנים התפרנסו יפה אך בסופו של דבר נשארו בלי כלום אחרי שהם פרשו, וגם בעניין הזה הבורסה תבוא ותיתן ערך מוסף לשחקנים. אני חושב שזה 'WIN WIN' לשני הצדדים. אני שמח שהצלחנו להביא את הבורסה ובטוח שגם הכדורגל הישראלי יתרום את חלקו לבורסה עצמה כדי להנגיש אותה לעם ולאפשר להם להציג את עצמם כפי שהם רוצים”. זה המקום להודות לאיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך על זיהוי הפוטנציאל ושיתוף הפעולה".

ארז כלפון, ומנכ״ל הבורסה איתי בן זאב (מנהלת הליגות)ארז כלפון, ומנכ״ל הבורסה איתי בן זאב (מנהלת הליגות)

image.gifמנגד, יש כאלה שאמרו שזה יגרום לאנשים להשקיע את הכספים שאין להם בבורסה.
“גם כשהבאנו את ג’פניקה, היו אנשים מכל התחומים שהעבירו ביקורת. אני אמרתי מהיום הראשון שאנחנו צריכים להביא את החברה הראשונה ואחר כך לעשות מחקר שיראה בדיוק מה התרומה של הליגה לאותה חברה, אני יכול להגיד לך שהתוצאות בג’פניקה היו מצוינות, כי להיכנס לליגת העל, עם הפרסום, עם השיווק והמיתוג גרם לחברה להצלחה רבה. בסופו של דבר, לקו הסיום במכרז הנוכחי הגיעו הרבה מאוד חברות מהמובילות במשק, ובסופו של דבר, גם אם יש ביקורות, הלוואי שבכל מקום הבורסה תבוא ותיתן חסות. אני מזכיר שמדובר בבורסה, עם משקיעים זרים, זה אגרות חוב, זה הכול מקומות בטוחים להשקעה ואני מברך מכל הלב על הכניסה שלהם לליגה”.

בתור אחד שמכיר את התחום הזה, כמה אתה מעריך שעשוי להיות שווי הנפקה של קבוצה בבורסה?
“עוד לא ישבנו על זה, אבל זה תלוי. אנחנו מדברים על סכומים מכובדים מאוד, אני מעריך שבסדר גודל התחלתי של לפחות 150 מיליון שקלים”.

ארז כלפון (רדאד ג'בארה)ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

איפה אתה רוצה לראות את ליגת העל בחזון שלך בעוד שנתיים?
”מקצוענית. אני רוצה שיותר כסף ייכנס לכדורגל על מנת שקבוצות יוכלו קודם כל להשקיע בדברים החשובים כמו מתקני אימון, תנאי אימון לשחקנים, השקעות במחלקות נוער שכמו שאתה יודע כיום אנחנו עומדים בנושא הזה על הקצבה של שלושה וחצי מיליון שקלים, למרות שזו ליגה מקצוענית לקבוצות שמשקיעות במחלקות נוער. צריך לפתח את מחלקות הנוער כי בסופו של דבר שם נמצא העתיד וכמובן, קידום בניית אצטדיונים חדשים. ברגע שנבנה אצטדיונים חדשים ונביא את הקהל למגרשים, נוכל להתקרב למה שקורה בליגות באירופה, שם אנחנו רואים אצטדיונים מלאים ואת רמת המשחק בהתאם”.

אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)

אני יודע שיש קבוצות שדיברו איך על העלאת כמות הזרים בישיבות ובאותה נשימה יש כאלה שחושבים שצריך להוריד. איפה זה עומד?
“מתקיימים על כך דיונים כל הזמן. יש כאלה שרוצים להעלות את מספר הזרים כדי שהקבוצות יוכלו להתחרות כראוי מול הקבוצות האירופאיות ויש כאלה שרוצים להוריד את מספר הזרים. אנחנו ישבנו וקיבלנו לפני שנה החלטת דירקטוריון, שהתוקף שלה מסתיים בשנה הבאה והוא קובע את מספר הזרים כרגע. ברגע שנגיע לתאריך סיום של מה שקבענו, נדון בכל הנושא של מספר הזרים בליגת העל. בליגה הלאומית המטרה הייתה להוריד את מספר הזרים ל-0, נשארנו היום עם זר אחד בגלל שבנוער משחק זר אחד”.

“מזכיר לך שנתנו הרבה יותר מקום לשחקנים צעירים, שחקנים שצריכים להיות בסגל של קבוצה מקצוענית בליגה הלאומית. עשינו רפורמה מאוד גדולה שלדעתי תיתן גם מקום לשחקן הישראלי, גם תשפר את נבחרת ישראל וגם בסופו של עניין, הליגה לאומית צריכה להיות ליגה כחול-לבן, כי בסופו של דבר יש פה שחקנים מצוינים שצריך לתת להם את הבמה לשחק ולהתחשל”. 

ארז כלפון (רדאד ג'בארה)ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

אנחנו רואים תופעות של יותר מדי קבוצות בליגה הלאומית שלא משלמות משכורת בזמן, אם זה עפולה או אשקלון שהגיעה לפירוק. איך אתה יכול להבטיח שבעונה הקרובה אנחנו לא נראה תופעות כאלה, שפשוט עושות צחוק מהשחקנים?
“בדיוק כפי שעשינו בליגת העל, שבה בשנה האחרונה כל הקבוצות שילמו משכורות בזמן”.

לא כולן, סכנין לא.
“כל הקבוצות שילמו שכר אחד בזמן, פרט למקרה חד פעמי שטופל.”

שחקני בני סכנין. היו חייבים להם כסף בסוף העונה (אחמד מוררה)שחקני בני סכנין. היו חייבים להם כסף בסוף העונה (אחמד מוררה)

אבל בסוף העונה היא עדיין הייתה חייבת כסף.
“אנחנו עובדים על פי דוחות רואי חשבון ואני רוצה להגיד לך שזה ראוי לציון. כי מלבד תקלה נקודתית, כל הקבוצות שילמו. אני הבהרתי גם לראשי הקבוצות בליגה הלאומית שאנחנו נפעל בכל הכוח שלנו כמנהלת ונטפל בצורה קשה כנגד קבוצה שלא תשלם את השכר בזמן לשחקניה, אני מקווה שזה לא יקרה. מבחינתי, תשלום שכר לשחקנים בזמן הוא דבר מהותי ואנחנו נעמוד על כך שכך יהיה”.

אין לך חשש שאחת הקבוצות בליגת העל תתמוטט במהלך העונה הקרובה?
“אני מקווה מאוד שלא. סה”כ נכנסה בקרה חדשה ולמדה את הנושא. אני חושב שאת העונה הנוכחית כל הקבוצות יסיימו תוך שמירה על התקציב שלהם. כרגע לפחות על פי מה שנמסר לי מהבקרה, כל הקבוצות העמידו את הערבויות הנדרשות, כדי שכולן יתחילו את העונה וגם יסיימו אותה כמו שצריך, בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה”.

אתה עוד שנתיים מסיים את מכרז הטלוויזיה הקיים. במכרז הקודם היו סכומי עתק, שלא רגילים לראות בכדורגל הישראלי. כולם אומרים שאתם יכולים לשכוח מהסכומים האלה, איך אתה נערך לזה? זה קריטי מאוד מבחינת הקבוצות.
“אני לא חושב שאלה סכומי עתק, כי הכדורגל הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בישראל. אנחנו רואים את הביקוש של הקהל לראות כדורגל, אם זה באתרים, אם זה בתוכניות הספורט ובכללי בצפייה בכדורגל ואני חושב שהמוצר הזה שווה הרבה מאוד כסף, ותאמין לי שאנחנו נערכים כלכלית, מסחרית וחוזית למכרז הבא ועושים פעולות נוספות שלא אפרט עליהן כרגע. אגב, יהיו לדעתי הרבה מאוד מתמודדים במכרז הקרוב, כולל חברות מחו"ל שמביעות התעניינות”.

ארז כלפון (רדאד ג'בארה)ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

אתם בין השאר העליתם אפשרות שתשדרו את המשחקים באופן עצמאי בערוץ שלכם. אתם באמת נערכים לעשות ערוץ של המנהלת?
“בנושא זה אני בוחר שלא להגיב כרגע".

איך אתה שם סוף לתופעת המנודים, שלא מוסיפה הרבה כבוד לכדורגל הישראלי?
“אני יכול להגיד לך שאנחנו מקיימים על הנושא הזה שיחות מאוד חיוביות עם מנכ”ל ארגון השחקנים החדש, מושיקו מישאלוף, שעושה רושם שבא באמת בידיים נקיות כדי למצוא פתרון משותף לנושא ואני אומר לך שלא אתן לאף קבוצה לפגוע בשחקן, אם זה בשכרו ובתנאים שמגיעים לו. חוזה שנחתם יקוים עד סופו. לגבי איפה שחקן יתאמן, אנחנו מדברים גם על זה, ומחפשים פתרון הולם”.

מושיקו מישאלוף. "בא בידיים נקיות" (אורן בן חקון)מושיקו מישאלוף. "בא בידיים נקיות" (אורן בן חקון)

בשנה האחרונה הבאת ספונסר, הבאת את רפורמת השיטור, הורדת את כמות הזרים בליגה הלאומית, מה המטרה הבאה שלך?
“עשינו במנהלת עוד הרבה דברים, כמו למשל הדו קיום שמתנהל בין הקבוצות בליגות המקצועניות. אני חושב שאנחנו יכולים לשמש דוגמה עם הפתרונות היצירתיים שהבאנו כמו במקרים של נצרת עילית ונצרת, עפולה ואום אל פאחם. אני חושב שזה דבר מאוד מאוד חשוב ומבורך. בכדורגל צריך שיהיה שוויון הזדמנויות לכולם, ללא הבדל צבע, דת, גזע או גיאוגרפיה. הכדורגל מחבר בין עולמות. צריך לציין גם את נושא ה-VAR, בו הקדמנו הרבה מדינות מכל העולם”.

“השנה הזאת כל המערכות כבר מוכנות וייכנסו לכל האצטדיונים ותוכנס גם לבלומפילד בשבוע הבא, וזה יביא לפי דעתי לרגיעה ושקט בין השופטים לבין בעלי הקבוצות והשחקנים. בנוסף, יש גם את הקוד האתי שאימצנו ביחד עם כל ראשי הקבוצות. הוא חל על בעלי הקבוצות, שחקנים, מאמנים, ככל שהם יתנהגו בצורה לא ראויה מחוץ למגרש. הם משמשים מודל לחיקוי לילדים ולנוער בישראל ולא תהיה גישה סלחנית בנושא”.

מערכת ה-VAR בבדיקה בנתניה (רדאד ג'בארה)מערכת ה-VAR בבדיקה בנתניה (רדאד ג'בארה)

איך פותרים את בעיית האלימות? הבטיחו ענישה יותר חמורה ובפועל זה לא קורה, עושה רושם של הרבה דיבורים ומעט מעשים.
“קודם כל אני שמח לבשר שהאלימות השנה במגרשים ירדה, למרות שכמות הקהל עלתה ועברנו כמעט מיליון וחצי אוהדים. בדיון שערכנו עם המשטרה היא הציגה לנו נתונים שמראים על ירידה דרסטית. כמות המעצרים ירדה מ-109 ל-49, ירידה של מעל 50% בעונת 2018/19. מספר התיקים שנפתחו בעבר הייתה 255 לעומת 194 בעונה האחרונה וכמות המורחקים של האוהדים ירדה מ-129 עד 72, זאת אומרת שזה כבר הישג כי הקהל התחיל להבין. אני אומר לך שהשנה הזאת, ביחד עם ראשי הקבוצות, ועם פעולות שאנחנו עושים כרגע עם המשטרה ומשרד המשפטים, אנחנו ננקוט בכל הצעדים המשפטיים העומדים לרשותנו כדי להפעיל את התביעות האזרחיות בשיתוף פעולה עם המשטרה”.

“נקבל מידע מהמשטרה על אוהדים שהתפרעו במגרש, ביחד עם היועצים המשפטיים שלנו והקבוצות אנחנו נגיש תביעות אזרחיות וברגע שאוהדים ישלמו 15-20 אלף שקלים קנסות, הם יחשבו אלף פעם לפני שהם מעזים לנהוג באלימות, פיזית או מילולית, כולל קריאות גזעניות. בנוסף, החינוך מתחיל בגילאי ילדים ונוער. לכן אני מתכוון לדרוש מאנשי ההתאחדות לכדורגל, וכבר התחלתי בשיחות איתם בנושא זה, שבכל משחק של ילדים ונערים שיהיו בו ביטויי אלימות, מילולית או פיזית, של בני משפחה או אוהדים, השופט יידרש להפסיק את המשחק לאלתר. ככה משנים תרבות”.

דובר כבר לפני כמה שנים שבכל אצטדיון יותקנו מצלמות פנים, שתמנע מאוהדים מתפרעים להיכנס לאצטדיון. מתי זה באמת יקרה?
”זה חלק מתוכניות העבודה שאנחנו צריכים למצוא להן פתרון, חלק מזה מתעכב כתוצאה מהחוק, אבל לשם אנחנו מכוונים. עניין המצלמות הוא חלק מתוכניות העבודה שלנו מול הקבוצות וגם את זה אנחנו נביא בתוכניות העבודה שלנו לשנים הבאות, כי מבחינתו המגרשים צריכים להיות הסביבה הכי בטוחה. אני שמח שיש ירידה באלימות על פי נתוני המשטרה אבל אני עדיין שואף לאפס מקרי אלימות ושהמגרשים יהיו ידידותיים לקהל הרחב".

משה חוגג, ארז כלפון ומוחמד אבו יונס (באדיבות אתר מנהלת הליגות)משה חוגג, ארז כלפון ומוחמד אבו יונס (באדיבות אתר מנהלת הליגות)

בוא נחזור להתחלה. היו גורמים בכירים בכדורגל שאמרו ‘בואו נאחד את ההתאחדות והמנהלת בחזרה ושארז יעמוד בראש הגוף הזה’.
“אני עומד בראש מנהלת הכדורגל וביחד עם אנשי המנהלת מופקד על ניהול הליגות המקצועניות הכולל מיתוג, שיווק ושיפור המקצוענות של הליגות. אני מאחל לכל מי שייבחר לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל הצלחה רבה בתפקיד ואשמח לסייע ולשתף פעולה”.

ארז, לסיום, אתה איש של רפורמות, מטרות והישגים. אם תרגיש שהשגת את מה שרצית, יש מצב שתעזוב את התפקיד בעוד שנה או שנה וחצי?
“בפני המנהלת ישנם אתגרים רבים. חלקם כבר טופלו ויש עוד אתגרים לפנינו. ברגע שאסיים את המשימות אעביר את המושכות הלאה. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לבעלי הקבוצות, לצוותים המקצועיים, לשחקנים ולאוהדים שתהיה לנו עונה מעניינת ומוצלחת. ניפגש במגרשים."

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */