יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:26

מסי: אני לא משחק ברמה שלי, המגרשים רעים

קפטן ארגנטינה דיבר בגילוי לב אחרי ה-0:2 על ונצואלה שקבע מפגש מול ברזיל בחצי גמר הקופה: "מצפה מעצמי ליותר", "ברזיל? אין פייבוריטית, נילחם"

|
ליאו מסי על הדשא (רויטרס)
ליאו מסי על הדשא (רויטרס)

נבחרת ארגנטינה המשיכה אמש (שישי) במסע שלה לעבר זכייה ראשונה בקופה אמריקה מאז 1993 כשגברה בשלב רבע הגמר 0:2 על ונצואלה וקבעה לעצמה דייט מסקרן במיוחד עם המארחת ברזיל בשלב ארבע האחרונות, שיתקיים בלילה שבין שלישי לרביעי ולמעשה יהווה עבור רבים את הגמר האמיתי.

על אף החגיגות של האלביסלסטה, מי ששוב לא מצא את הרשת ונותר ללא שערי שדה בטורניר עד כה היה הקפטן ליאו מסי, שדיבר בפתיחות מפתיעה על היכולת האישית שלו לאחר המשחק: “אני לא מציג את היכולת הכי טובה שלי ולא משחק כמו שמצפים ממני ושאני מצפה מעצמי, אבל במשחקים מהסוג שישי בטורניר הזה קשה מאוד ליכולת האישית לבוא לידי ביטוי, במיוחד לשחקנים בנבחרות שרוצות לתקוף ולשלוט במשחק”.

ליאו מסי (רויטרס)ליאו מסי (רויטרס)

מסי, שינסה לחזור ליכולת המוכרת שלו ברגע הגדול שצפוי לו ולחבריו בשלב ארבע האחרונות מול הסלסאו, מאמין בחבורה שאיתו לקראת הקרב הקלאסי: “לדעתי קשה לקבוע מי פייבוריטית במשחק הזה, במיוחד בשל העובדה שמדובר בשלבים המכריעים של הקופה אמריקה הנוכחית, שבה מרבית המשחקים מאוד שקולים. אני חושב שיהיה עליהם לחץ כי הם המארחים והם חייבים לספק את הקהל שלהם. ברזיל זו נבחרת שרצה במתכונת דומה כבר תקופה ארוכה עם שלד שחקנים שנמצאים בסגל הרבה זמן ומאמן שמוביל אותם מספר שנים, אבל לדעתי זה משחק שוויוני”.

“אני מכבד את ברזיל”, המשיך הפרעוש והסביר: “הם יודעים מה זה אומר לארח טורניר, הם יגיעו אחרי דרך לא פשוטה, הם עברו הרבה רגעים לא קלים במשחק מול פרגוואי שהיה להם קשה מאוד לעבור, אבל יש להם את השחקנים שיכולים לשנות את המשחק ברגע אחד. זה יהיה משחק קשה מאוד אבל אנחנו מגיעים כדי להילחם”.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים (רויטרס)שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים (רויטרס)

רמת המגרשים בברזיל: “המשטחים בטורניר הזה רעים מאוד, זו בושה שבקופה אמריקה צריכים לשחק על כאלה מגרשים.זה מקשה מאוד על הנעת הכדור וגם על ההשתלטות עליו שדורשת יותר זמן. זה מקשה עליי מבחינה אישית. אתה שולח את הכדור למקום אחד והוא הולך למקום אחר וצריך להסתגל למצב הזה”.

הניצחון על ונצואלה: “ידענו שהם הולכים להסתגר מאחורה, אבל במחצית השנייה התכוננו לכך שהם ינסו להשיג את השוויון וילכו קדימה, לכן אנחנו הלכנו אחורה והסתמכנו על התקפות מתפרצות. היינו מאוחדים, שיחקנו ביחד ולא נתנו להם מרווחים בחלק ההתקפי שלהם”.

שחקני נבחרת ארגנטינה בטירוף (רויטרס)שחקני נבחרת ארגנטינה בטירוף (רויטרס)

היחסים עם המאמן ליאונל סקאלוני והסגל: “הוא כמונו השחקנים, הוא צומח בתוך התפקיד, גם כשהוא טועה הוא לומד מכך, זה קשה מאוד להיות המאמן של הנבחרת הזו אבל ליאונל שומר על יחסים טובים בינו לבין הצוות שלו וגם איתנו השחקנים. מהרגע הראשון אמרתי שיש פה חבורה של בחורים טובים מאוד, מעבר לרמת הכדורגל. יש פה בני אדם נהדרים”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */