יום שבת, 20.04.2024 שעה 18:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

החלוץ מייקל אולהה חתם בהפועל ת"א ל-4 שנים

כפי שנחשף ב-ONE, הניגרי מצטרף לסגל של אביטן. עידן כהן סיים התרשמות בלוס אנג'לס FC, מנהלה המקצועי של הנוער, בוקסנבוים, סגר ל-4 שנים נוספות

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

כפי שנחשף ב-ONE, הפועל תל אביב החתימה הערב (שלישי) חלוץ זר חדש. מדובר במייקל אולהה, הניגרי בן ה-22, שמגיע לאדומים מהליגה בוויטנאם, במסגרתה כבש 32 שערים במהלך 42 הופעות. אולהה, שחתם באמצעות סוכנו דודו דהאן, הוא חלוץ שמסוגל לשחק גם בכנף שמאל ולתת למאמן ניסו אביטן מגוון אופציות בחלק הקדמי.

לפני ששיחק בוויטנאם, אולהה לבש את מדיה של  אביה ווריירס הניגרית, בשורותיה החל את הקריירה. עם חתימתו הפך הניגרי לשחקן הרביעי שמצטרף לסגל אותו בונה אביטן במתחם חודורוב אחרי, שאור אינברום, עלי כנאנה ודני גרופר כבר חתמו.

בנושא אחר, מגנה הימני של הפועל תל אביב, עידן כהן, סיים בתחילת השבוע התרשמות בת 10 ימים בקבוצת לוס אנג'לס FC מה-MLS והרשים את המאמן בוב בראדלי, מאמן נבחרת ארצות הברית לשעבר, אך כרגע ישוב למתחם חודורוב ויישאר במעקב של הקבוצה מעיר המלאכים.

עידן כהן מול קובי מור (רדאד ג'בארה)עידן כהן מול קובי מור (רדאד ג'בארה)

כהן, שנולד בארצות הברית ומחזיק בדרכון אמריקאי ובכך יכול להיחשב כשחקן מקומי, נשלח להתרשמות בתיווכם של סוכני השחקנים אדם קידן ואיתמר קינן. הוא רשם אימונים מוצלחים ונאמר לו בסיום ההתרשמות כי הוא הותיר רושם חיובי ויקבל תשובה רשמית בימים הקרובים.

ל-ONE נודע כי בקבוצה האמריקאית מתלבטים בינו לבין שחקן נוסף, מה שמקשה כרגע לפחות על ההחלטה בנוגע אליו, בנוסף לדרישה כספית שהפועל ת"א אמורה לדרוש בעבורו לאחר שמימשה את האופציה שלה עליו. התפתחויות בנושא צפויות בקרוב, ובכל מקרה, גם אם לא יוחתם כעת, כהן יישאר במעקב של לוס אנג'לס.

עומר בוקסנבוים סגר לארבע שנים נוספות בהפועל ת"א

בנושא אחר, ל-ONE נודע לראשונה כי לאחרונה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במתחם חודורוב, עומר בוקסנבוים, סגר על חוזה חדש לארבע שנים וזאת לאור שביעות הרצון הגדולה ממנו בקרב בעלי המועדון. בוקסנבוים, שהגיע למועדון עם תום עונת 2016/17 וסגר שנתיים בתפקיד, היה מבוקש באותו תפקיד גם בבני יהודה, אבל בהפועל ת"א דאגו להשאיר אותו בוולפסון כדי שימשיך את הפרויקט שלו. בימים אלו הוא נופש באיים המלדיביים והוא יחתום על החוזה כשיחזור מהחופשה.

בימים האחרונים, עם או בלי קשר לחתימה, התראיין בוקסנבוים לאתר הרשמי של הפועל ת"א והצהיר כי מאמן הנוער, אורי אוזן, ימשיך בתפקידו לאחר הזכייה בגביע המדינה עם שנתון 2001 שהשלים זכייה רביעית ברציפות. בכלל, מדובר בהצהרות כוונות של ממש מצד האדומים בנוגע לנוער, זאת לאחר שנים של נדנדה בלתי פוסקת בתפקיד החשוב.

עומר בוקסנבוים ואיציק ניסנוב (נעם מורנו)עומר בוקסנבוים ואיציק ניסנוב (נעם מורנו)

מסגרת אותו ראיון שיתף בוקסנבוים: "עצם ההגעה להפועל תל אביב היא הגשמת חלום, כי להגיע למועדון בסדר גודל כזה הוא דבר שכל בן אדם שמתעסק במקצוע הזה שואף. הגעתי אחרי פירוק, היה חוסר וודאות, הרבה החלפות של מאמנים ומנהל מקצועי שאמרו שאף פעם לא שרד בתפקיד מעל שנה או שנתיים. כולם נורא פקפקו בי ובמערכת, היה חוסר שקט כשהגעתי. כשראיתי וזיהיתי את זה המטרה הייתה לייצר יציבות, ביטחון ולהשאיר את השחקנים הטובים ביותר במערכת. חשוב היה להסביר להם שמחלקת הנוער של הפועל תל אביב הולכת לעבוד מהפכה מבחינה מקצועית וניהולית וזה מה שקורה כיום, ולגרום להם להאמין שאנחנו רוצים לפתח אותם ולעזור להם להיות שחקני כדורגל. כשאני הגעתי, המון שחקנים טובים של הפועל תל אביב עזבו למועדונים אחרים והיום אין את זה. 

"אני יכול להגיד בכיף גדול שהצלחנו להשיג את המטרה הזו, לא היה אף שחקן שרצינו שעזב את המחלקה. על זה הוספנו בונוס שצירפנו שחקנים טובים שרצינו ממועדונים אחרים, שישדרגו אותנו ויהיו פוטנציאל לשחקני נוער ובוגרים. כבר שנתיים אני בהפועל תל אביב, אנשים רוצים להגיע לכאן ולא עוזבים את המחלקה, נהנים פה וחשוב להם להיות במועדון – זאת המטרה העיקרית ועמדנו בה בכבוד. כמובן שעדיין צריך להמשיך להוסיף שחקנים ולייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת. יצרנו מעטפת לשחקן בהפועל תל אביב, מעטפת מאוד טובה והוא שמח להיות במועדון הזה. כשחקן, הייתי מוכן לוותר על סכום כסף משמעותי כדי לשחק במועדון הפועל תל אביב ומול הקהל הענק שלה. לכן, היה קל יחסית להשאיר את השחקנים במועדון. הפועל תל אביב זאת אימפריה.

אורי אוזן (אחמד מוררה)אורי אוזן (אחמד מוררה)

"אנחנו בלמידה. להרבה אנשים קשה עם הדרך שלי שאני לא סוטה ממנה. השבת חשובה לי ואני רוצה לנצח בה, אני מלמד את הילדים האלה להיות ווינרים ותחרותיים. אבל הרבה יותר חשובה לי הדרך לייצר שחקני כדורגל, ובשביל לייצר שחקני כדורגל לפעמים יש קצת פגיעה בשבתות. ברגע שיהיו לנו את השחקנים הכי טובים, נוכל גם להביא את התוצאות וגם לשמור על הדרך. אם נצליח להביא 2-3 שחקנים לקבוצה הבוגרת, אז אני חושב שהצלחנו. במחלקת הנוער של הפועל תל אביב יש כמה שחקנים ברמה מאוד גבוהה שאנחנו נסלול להם את הדרך לקבוצה הבוגרת ונעזור להם להתקדם”.

על עתידו האישי, אמר המנהל המקצועי: “כשאתה בא לנהל מחלקת נוער, אתה רוצה לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, ובשביל זה צריך זמן. כמה שיותר זמן שיהיה לי במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, ככה אני אוכל ליישם יותר דברים. המטרות שלי הן להישאר הרבה שנים בהפועל תל אביב ולראות את הילדים האלה שאנחנו עובדים איתם כיום בקבוצה הבוגרת. אחרי שאעשה את זה, אולי אתפנה ליעד אחר, אבל עד אז – זו המטרה. היא לא מוגדרת בזמן, אבל יקחו עוד כמה שנים טובות.”

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */