יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בחיפה חוששים: ההכנות לאירופה יפגעו בקבוצה

בצל חגיגות ההעפלה לאירופה אחרי ה-1:2 על נתניה, קיים חשש שהזמן הקצר להיערך יגרום לטעויות בבניית הקבוצה. מחמאות לבלבול, אכזבה מהתנהלות וייסמן

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום (חגי מיכאלי)

שמחה כזו בחדר ההלבשה כמו שהייתה אמש (שבת) באצטדיון בנתניה לא זכורה בקרב מכבי חיפה שנים רבות, לאחר השגת הכרטיס לאירופה עם הניצחון 1:2 על היהלומים, הקבוצה מהצד הירוק של הכרמל תשוב לזירה היבשתית לאחר שלוש שנים בחוץ, תסריט שהיה נראה די הזוי כשמרקו בלבול מונה לתפקיד.

אפילו המאמן הצטרף לחוגגים בחדר ההלבשה עם מוזיקה רועשת ויצא מארשת הפנים הקפואה שבדרך כלל מאפיינת אותו. גם המנהל הטכני ג'ובאני רוסו לקח חלק בחגיגות בחדר ההלבשה. מי שנראה מחויך ומאושר, סוף סוף, היה בעל הבית, יענקל’ה שחר. האחרון שמח בעיקר לאחר גול הניצחון של ירדן שועה, ונראה מניף ידיים מעלה, כפי שלא ראו בחיפה שנים רבות. שחר מספרים, היה שבע רצון מהעובדה שדווקא החלוץ הצעיר הכריע את ההתמודדות, לאחר כל מה שעבר עליו מאז הגיע לירוקים, כשידוע לכל כי הבעלים מלווה אותו מקרוב בכל צעד.

בלבול: מגיע לקהל הנפלא הזה

יודעי דבר מספרים כי לאחר אחת הפעמים בתקופה האחרונה בה נקלע שועה לבעיות בתוך הקבוצה, הוא שוחח עם שחר שהרגיע אותו. אגב, לפני בעיטת העונשין של שועה שהביאה לשער הניצחון, היה בקרב השחקנים ויכוח מי יבצע אותה. ההוראות של בלבול הן שעל הבעיטות החופשיות אחראים מקסים פלקושצ'נקו או שועה. האחרון לקח את הכדור כי הרגיש שהוא “חם” וצריך לעשות זאת, כאשר השחקנים עוד התווכחו מי יבעט, ובלבול צעק מן הספסל שהוא רוצה בשועה. בחיפה היו מאוד מרוצים מהמשחק של החלוץ הכישרוני ששוב הראה כי מבחינת יכולת יש לו דברים שאין לרבים ברגליים, וצריכים לדעת איך להתנהל עמו ואיך להוציא ממנו את אותם הדברים הטובים, על אף שלפעמים הוא מאבד את הראש. בחיפה החמיאו גם רוסו שעובד צמוד עם שועה מאז הצטרף לצוות המקצועי של הירוקים. בתום המשחק, שועה ורוסו נראו מחובקים.

ירדן שועה חוגג (נעם מורנו)ירדן שועה חוגג (נעם מורנו)

כמובן שמי שגרף הרבה מאוד מחמאות היה גם בלבול. כאשר הוא הגיע רבים הרימו גבה על ההחלטה של שחר להחתימו לעונה וחצי, אך בסופו של דבר המאמן עמד בכל היעדים שהציבו לו. הוא לקח קבוצה שלא בנה מתחתית הליגה, שילב שחקנים צעירים, הביא את הירוקים להשגת הכרטיס לאירופה והמקום השני, דבר שאף אחד לא חשב שיכול לקרות אחרי תחילת העונה עם הצוות ההולנדי, ההתרסקות איתם, ההגעה של אלי גוטמן והעזיבה המהירה.

אך למרות השמחה הגדולה, במועדון יודעים שכאב הראש רק מתחיל. בחיפה יש חשש גדול כי ההגעה וההיערכות לאירופה, כאשר המשחק הראשון של הירוקים יהיה כבר ב-11 ביולי, יפגעו בקבוצה. בכרמל מבינים שיש להם כעת זמן קצר, והם חייבת לעבור לא מעט שינויים, דבר שיכול ליצור קשיים ולגרום לטעויות בבנייה בגלל הזמן הלחוץ. במכבי חיפה מבינים שהסגל הנוכחי לא מתאים לאירופה וחייב להשתדרג בצורה ניכרת, ולכן הדאגה הגדולה מכך שחייבים לחתוך דברים בזמן קצר. "הזמן קצר, בגלל זה אפשרי שנעשה טעויות, ברור כי הסגל שיש לא מתאים כיום לאירופה", הודו בסביבת הקבוצה.

מרקו בלבול וג'ובאני רוסו (נעם מורנו)מרקו בלבול וג'ובאני רוסו (נעם מורנו)

במועדון התאכזבו מההתנהלות של החלוץ שון וייסמן, שלא לחץ את היד למרקו בלבול כאשר הוחלף וירד עצבני מכר הדשא, דבר שגרם לביקורת עליו במועדון. וייסמן הגיע למשחק לאחר שרק ביום רביעי התחתן והמשיך להתאמן כרגיל, דבר עליו החמיאו לו בקבוצה, ובנוסף, יש לזכור כי מאז שבלבול הגיע הוא רק פרח. בחיפה מבינים כי וייסמן לא ימשיך בקבוצה ומכוון ליציאה לשחק מעבר לים.

מבחינת השחקנים, גיא חיימוב יישאר עונה נוספת והקבוצה תביא עוד שוער שיאבק איתו על אפודת השוער הראשון. עומרי גלזר יעזוב ויחפש קבוצה בה יתפקד כשוער הפותח. בעוד ההולנדי אטיין ריינן יעזוב את הקבוצה, על ג'ורג' מנדז'ק יש למועדון אופציה עד לסוף חודש יוני על סך כ-600 אלף יורו.  אם לא היו צריכים לשלם עבורו סכום כזה, אז אולי הוא היה נשאר, אך כעת רוב הסיכויים שייפרדו ממנו. לאחר המשחק אגב, רצו סרטונים בהם נראה מנדז’ק “מביא כאפה” למוחמד עוואד שנראה מופתע מכך, בקבוצה ערכו בירור והמסקנה היא חוסר הבנה של צחוק, לכן לא יעסקו בכך מעבר.

ג'ורג' מנדז'ק (חגי מיכאלי)ג'ורג' מנדז'ק (חגי מיכאלי)

הירוקים מבינים כי הסכומים שדורשים על קרים פריי לא ישאירו אותו, אלא אם הטורקים יסכימו לתת אותו ללא כסף. הקבוצה תצטרך להגיע להבנות עם אליסון דוס סנטוס ורועי קהת להם יש חוזים עם הקבוצה, כדי לראות אם אפשר להיפרד מהם תמורת פיצוי. בלבול, אומרים בחיפה, לא ימהר לחתוך את השחקנים בלי שיידע מי יש לו להביא במקום.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */