יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מליקסון יעבור ניתוח, יוספי: אני עדיין בחלום

בעקבות ה-0:1 על חדרה, קפטן ב"ש יקדים את ניתוח הבקע ויחמיץ את מחזור הנעילה. כובש שער הניצחון זכה לשבחים: "אפילו לא ידעתי איך לחגוג ומה לעשות"

|
תומר יוספי חוגג (חגי מיכאלי)
תומר יוספי חוגג (חגי מיכאלי)

הרבה לחץ ותסכול השתחרר אמש (ראשון) במסדרונות טוטו טרנר. אחרי הניצחון הקשה על בני יהודה תל אביב במחזור הקודם, החבורה של ברק בכר השיגה ניצחון דרמטי נוסף, הפעם 0:1 קטן-גדול על הפועל חדרה, שמקרב אותה בצורה משמעותית אל הכרטיס הנכסף לסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. לאור איבוד הנקודות הנוסף של מכבי חיפה ומכבי נתניה, באר שבע חוזרת למקום השני, כשהיא עדיפה על מכבי חיפה בזכות הפרש שערים טוב יותר ומתרחקת שתי נקודות ממכבי נתניה שבמקום הרביעי.

"אין יותר מתוק מזה" אמרו בבאר שבע, "הניצחון הזה הלך קשה כמו כל העונה הזאת. למרות שזה קרוב, עדיין לא השלמנו את המשימה לסיים עם הכרטיס לאירופה ואנחנו לא רוצה להיכנס לחישובים, חושבים רק לנצח את מכבי תל אביב". חגיגות הניצחון נמשכו גם בחדר ההלבשה, כאשר גם הבעלים אלונה ברקת ירדה בסיום לברך את השחקנים.

בכר: ״רוצים לסיים את העונה בצורה טובה״

כעת במועדון מבינים שהכרטיס לאירופה בהישג יד, כאשר תיקו או ניצחון יבטיחו זאת סופית, אך רק הפסד 4:0 למכבי תל אביב במחזור הסיום וניצחון 0:1 של מכבי נתניה ישאיר אותם בידיים ריקות. יחד עם זאת, המאמן ברק בכר דאג בסיום להוריד את השחקנים על הקרקע וביקש מכולם לסיים את המשימה בשבת כדי להימנע מתסריט הזוי. "בעונה כל כך מורכבת וקשה, גם אם זה נראה סגור, אסור לנו לחשוב שזה בידיים שלנו. ראינו מה קרה בליגת האלופות, שום דבר לא בטוח בכדורגל עד השנייה האחרונה", אמר אחד השחקנים.

אנשי הצוות המקצועי הרעיפו שבחים ל”חתן השמחה”, שהיה לא אחר מאשר הקשר הצעיר תומר יוספי, אשר קנה את עולמו עם שער הניצחון בדקה ה-89, נגד הקבוצה שהייתה עד לא מזמן תחת שרביטו של ניסו אביטן, שאימן את יוספי בקבוצת הנוער הפועל 'השלושה' באר שבע. השער של יוספי בן ה-20 כנראה סידר לכל המערכת הרבה שקט ואולי גם תקציב גבוה יותר ממה שתוכנן ללא הכרטיס לאירופה. "ההתלהבות והאנרגיות שתומר הביא ברגע שנכנס זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות, כיף גדול לראות אותו כובש ושמח", אמרו במועדון.

קפטן הקבוצה מאור מליקסון, שסוחב כחודשיים פציעה בשרירי הבטן, זכה למחמאות על ההקרבה שלו אמש ובכלל בתקופה האחרונה. לאור שיפור העמדות בטבלה, בבאר שבע יוותרו על מליקסון במשחק האחרון של העונה נגד מכבי תל אביב לטובת ניתוח בקע שיעבור הקפטן, ככל הנראה ביום רביעי השבוע כדי שיחלים עד פתיחת עונת 2019/20 באמצע יוני. אם המשחק היה נגד חדרה היה מסתיים ללא הכרעה, מליקסון היה מתבקש להמתין עם הניתוח עד אחרי המפגש נגד הצהובים בשבת. 

מאור מליקסון מול מנשה זלקה (חגי מיכאלי)מאור מליקסון מול מנשה זלקה (חגי מיכאלי)

מלך השערים של הליגה, בן שהר, היה יכול לחזק את מאזנו בראש טבלת הכיבושים, אבל הוחלף במפתיע בדקה ה-64 וכמוהו גם חנן ממן, שהוחלף מוקדם על ידי מיכאל אוחנה, שהוסיף גיוון להתקפת האדומים. בקבוצה היו מרוצים גם ממרואן קבהא וחאתם עבד אלחמיד, שערך את משחקו האחרון לעונה ואולי גם האחרון במדי ב”ש. כפי שפרסמנו, לודוגורץ הבולגרית מעוניינת מאוד בבלם בן ה-28, שמבחינתו חלון ההזדמנויות הנוכחי עשוי להיות האחרון לחזרה לכדורגל האירופי וסוכנו דודו דהאן צפוי להביא הצעות של קבוצות נוספות, כאשר בינתיים לא הונחה כזאת על שולחן המנכ"ל אסי רחמים.

בבאר שבע מספרים שההכנות לעונה הבאה יעלו הילוך רק ברגע שהכרטיס לאירופה יהיה מובטח ב-100 אחוז, אולם בחדרי חדרים יחלו לקדם כבר מספר עניינים בוערים. בימים הקרובים הנהלת הקבוצה תנסה לסגור סופית את צירופו של החלוץ חוסה אנחל קאריו מקורדובה, שירדה לליגה השלישית בספרד. במקביל, מספר שחקנים צעירים מהליגה הלאומית היו תחת מעקב של אנשי הצוות המקצועי ובקרוב תתבצע פניה לשני שחקנים לפחות.

"אני עדיין חושב שאני בחלום", סיפר כובש שער הניצחון תומר יוספי, "אפילו לא ידעתי איך לחגוג את השער ומה לעשות, כנראה שבלילה אני לא אשן. תודה ענקית לברק בכר שמאמין בי ואני שמח שהחזרתי לו קצת. את האמת הייתה לי הרגשה מאוד טובה שאם אשחק אכניס גול. אמרתי את זה לאחי עוד לפני המשחק".

תומר יוספי רץ לחגוג בטירוף (חגי מיכאלי)תומר יוספי רץ לחגוג בטירוף (חגי מיכאלי)

על המחמאות שהוא מקבל מברק בכר: "אני לא צריך מחמאות. אני שמח קודם כל שעזרתי לקבוצה ושהבקעתי גול שקירב אותנו לאירופה. תודה רבה לברק שהאמין בי".

בנוגע לשער הניצחון שכבש: "גם בנוער לא היו לי שערים כאלה חשובים. אני לא מתעסק באחרים אלא בעצמי. אחגוג עד היום בבוקר, מחר מתחיל שבוע אימונים חדש שבסופו משחק נגד מכבי תל אביב, אני מקווה שננצח ונגיע לאירופה. בכל משחק בעונה הבאה אצטרך להוכיח את עצמי. גם אם הסיכוי שלי להשתלב בקבוצה כזאת הוא אחוז, אני מאמין ביכולת בכישרון ובמחויבות שלי. לא הכל זה רק כישרון. זאת עבודה קשה ובעזרת השם נצליח".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */