יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מבוקה כשיר וצפוי לפתוח מול חדרה, סיאהו חתם

מגן מכבי חיפה ערך אימון מלא ועתיד לקבל את הקרדיט מחר ב-20:30 מול העולה החדשה, מנחם יפתח בצד שמאל, לביא ישוב להרכב. הקשר הגמבי חתם בקבוצה

|
ארנסט מבוקה (עמרי שטיין)
ארנסט מבוקה (עמרי שטיין)

מכבי חיפה תפגוש מחר (שני) ב-20:30 את הפועל חדרה, כשהירוקים מגיעים מעודדים במיוחד לאחר הניצחון על הפועל באר שבע במחזור האחרון ואילו עבור המארחים זה יהיה משחק בית אחרון לעונה. בצד המקצועי, מגן מכבי חיפה ארנסט מבוקה ערך היום אימון מלא ויהיה כשיר למשחק.

כאמור, המגן צפוי לפתוח בהרכב מה שאומר שמרקו בלבול ימשיך לשחק עם צמד הבלמים עאיד חבשי ועופרי ארד, השניים הצטיינו יחד במשחק מול הפועל ב"ש וימשיכו לקבל קרדיט. חבשי שעשה התקדמות גדולה השנה והפך לבלם נבחרת מצפה כמו עופרי ארד שחיפה תצליח למצוא את שביל הזהב על מנת לשדרגם כפי שהם מצפים.

בלבול: "חזרנו לדרך שלנו, הראנו אופי"

בנוסף, נטע לביא יחזור להרכב על חשבון מקסים פלקושצ'נקו וסאן מנחם יפתח כמגן שמאלי מה שאומר שגם רמי גרשון וגם אטיין ריינן יפתחו בספסל. בנוסף, אליסון דוס סנטוס מצפה לשמוע מהמועדון על גובה הפיצוי הכספי שיקבל לטובת פרידה מהמדים הירוקים. במועדון רואים חשיבות גדולה במשחק מול חדרה: "אנחנו רוצים לשים חותמת על הכרטיס לאירופה, מה עוד שיש לנו חוב ישן מול הפועל חדרה מההפסד בסמי עופר", אמר אחד השחקנים.

כמו כן, מרקו בלבול, התייחס למשחק: "הפלייאוף העליון הוא מאוד שוויוני ואנחנו רואים את זה. אין משחקים קלים. חדרה עושה עונה מדהימה מבחינתה, עם מאמן מוכשר וקבוצה מוכשרת. המשחקים מולם השנה לא היה לנו קלים ורק לפני כחודש הפסדנו להם בבית. אנחנו מבחינתנו נבוא לשחק את הסגנון שלנו שהוביל אותנו אל הצמרת הגבוהה ונעשה הכל כדי לקחת את שלוש הנקודות”.

מרקו בלבול (עמרי שטיין)מרקו בלבול (עמרי שטיין)

"אנחנו מגיעים למשחק לאחר ניצחון חשוב על הפועל ב"ש. מכבי חיפה כמועדון גדול תמיד שואפת לסיים כמה שיותר גבוה וחלק מזה זה לחזור לאירופה לאחר שנים שלא היינו שם. אנחנו נשמח לחזור לשם ונעשה הכל כדי להשיג את המטרה הזאת. לאחר מכן, על החתמת איקוום אוטין והחיזוק אמר בלבול: "אנחנו תמיד חושבים על ההווה ועל העתיד. מהרגע הראשון שהגעתי אמרתי שנבנה תשתית ותלכיד לשנים הבאות. יש לנו סגל טוב ומוכשר ותוך כדי תנועה אנחנו תמיד מחפשים שחקנים שישדרגו אותנו, זה חלק מהדרך של המועדון".

בנושא אחר, טוראי סיהאו חתם במועדון. הקשר בן ה-19, קפטן נבחרת גמביה עד גיל 20, חתם במכבי חיפה לחמש עונות. הקשר כבש העונה בליגת העל לנוער 9 שערים ובישל 12 נוספים. אגב, סיהאו, שהושאל העונה לבית"ר טוברוק בליגת העל לנוער, נרכש מקבוצתו הגמבית סופרסטארס אקדמי על ידי הירוקים.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, רז מאיר, ג’ורג’ מנדז’ק, נטע לביא, קרים פריי ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן.

אוחיון ישוב ל-11 מול מכבי חיפה, גם אלמוג יפתח

הפועל חדרה תקיים את משחק הבית האחרון שלה לעונה, כאשר תארח את מכבי חיפה מהמקום השני. בחדרה קיימת סוג של אווירת סוף עונה, בטח אחרת רצף ארבעת ההפסדים האחרונים, אבל בקבוצה רוצים לסיים בצורה הכי חיובית שאפשר ומקווים להפתיע שוב את הירוקים, שהם היחידים אותם החדרתים ניצחו בפלייאוף העליון.

החלוץ לוסיו, אמר לקראת המשחק: "עשינו עונה טובה מאוד, אבל יש רצון גם לסיים אותה כמו שצריך. מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שניצחנו בפלייאוף, וכדי לחזור על זה גם מחר נהיה חייבים לדעת לעשות את הדברים הנכונים, בעיקר מבחינה מנטלית, כי ההכנה שלנו לכל משחק מצוינת, אבל ברמות האלה אסור לטעות, כי אתה נענש על כל טעות".

לוסיו רץ למחצית המגרש (חגי מיכאלי)לוסיו רץ למחצית המגרש (חגי מיכאלי)

עוד הוסיף הברזילאי: “מכבי חיפה קבוצה מסוכנת מאוד, יש לה הרבה על מה לשחק וכדי לקחת נקודות נהיה חייבים להיות מרוכזים ומפוקסים. ובעיקר לדעת לנצל את ההזדמנויות שלנו. כולנו שחקני כדורגל ויודעים שלמרות העונה המצוינת, תמיד זוכרים את הסוף. יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה, ואנחנו מאוד רוצים לנצח ולתת חותמת מוצלחת לפלייאוף של הפועל חדרה. נרצה לסיים את העונה מול הקהל הביתי שלנו עם משחק טוב והלוואי שגם נצליח לנצח, וניתן לו עוד רגעים של אושר לעונה הזו".

ניסו אביטן לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך מסתמן כי מקס גרצ'קין ימשיך לפתוח כקשר שמאלי ואילון אלמוג יעלה בכנף הימנית. השינוי המשמעותי יהיה בשער הקבוצה, כאשר חביב אוחיון ישוב ל-11 במקומו של אוסטין אג'ידה. השוער הצעיר, שמושאל ממכבי תל אביב, צפוי לקבל אל הקרדיט בין הקורות עד לסיום העונה.

אגב, הקבוצה תחל מחר במכירת המנויים לעונה הבאה עם מבצע מיוחד שיהיה בתוקף למשחק בלבד. מנוי רגיל יימכר ב-500 שקלים במקום 650, ואילו מנוי לתא כסף יימכר במחיר של 1,000 שקלים במקום 1,500. בנוסף, המועדון מתכנן שלל הפתעות לאוהדים לרגל משחק הבית האחרון לעונה.

הרכב משוער: חביב אוחיון, עמית כהן, דויד מתאוס, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, אילון אלמוג (ניית'ן אודוואה), מקס גרצ'קין ולוסיו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */