יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:50

בתום דרמת ענק ופנדלים: דורטמונד הודחה מהגביע

אחרי מותחן מטורף, השוורצגלבן הודחו בשמינית גמר הגביע הגרמני אחרי 4:2 מהנקודה הלבנה ו-3:3 בהארכה. היידנהיים מליגת המשנה היממה את לברקוזן ובוס

|
פאקו אלקאסר מאוכזב (רויטרס)
פאקו אלקאסר מאוכזב (רויטרס)

שלב שמינית הגמר בגביע הגרמני יצא היום (שלישי) לדרך, כאשר דורטמונד ו-ורדר ברמן סיימו ב-3:3 ענק בתום הארכה, כשהירוקים ניצחו 4:2 בדו קרב פנדלים. באייר לברקוזן כשלה בענק כאשר ספגה 2:1 מהידנהיים מליגת המשנה והודחה מהמפעל. גם המבורג בשלב הבא אחרי 0:1 על נירנברג

בורוסיה דורטמונד – ורדר ברמן 3:3 (4:2)

אחד המשחקים המותחים והסוחפים בגרמניה התקיים בסיגנאל אידונה פארק, כשהשוורצגלבן אירחו את הירוקים. הדרמה נפתחה מצוין עבור האורחת, כשמילוט ראשיצ'ה כבש כבר בדקה החמישית. רגע לפני סיום החצי הראשון, מרקו רויס הנהדר השווה, כשעד סיום 90 הדקות אף אחת לא הצליחה למצוא הכרעה.

האוהדים במפגן פירוטכני (רויטרס)האוהדים במפגן פירוטכני (רויטרס)

רבע שעה בתוך ההארכה, כריסטיאן פוליסיק העלה את הצהובים-שחורים ליתרון שהחזיק מעמד שלוש דק’ בלבד, עד שקלאודיו פיסארו איזן. הקצב המשוגע סירב להיעצר, ובדקה ה-113, המארחת שבה להוביל בזכותו של אשרף חכימי, אך הגול היה צריך להיפסל בעקבות נגיעת יד של יאקוב ברון לארסן.

שחקני ורדר ברמן חוגגים (רויטרס)שחקני ורדר ברמן חוגגים (רויטרס)

האורחים לא הרימו ידיים ולא אמרו נואש, כשדקה לסיום ההתמודדות הצליחו להשוות בצורה פנומנלית, וזה נרשם לזכותו של מרטין הרניק. הקרב המסקרן הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו ידם של החבורה הירוקה הייתה על העליונה והיא ניצחה 2:4, כשיירי פאבלנקה נעל את השער.

יירי פאבלנקה הודף פנדל (רויטרס)יירי פאבלנקה הודף פנדל (רויטרס)

היידנהיים – באייר לברקוזן 1:2

מאז מונה מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, פטר בוס, לתפקיד המאמן, באייר לברקוזן פשוט נראית נהדר, כאשר השיא הגיע עם ה-1:3 האדיר על באיירן מינכן במחזור הליגה האחרון. מול לברקוזן, עמדה משוכה קלה הרבה יותר מהבווארים על הנייר, הלא היא הידנהיים מצמרת הליגה השנייה, שלא הגיעה כדי לשמש תפאורה.

שחקני היידנהיים חוגגים (רויטרס)שחקני היידנהיים חוגגים (רויטרס)

החבורה של בוס התקשתה במחצית הראשונה, אך לבסוף השיגה את השער בתיזמון מושלם, לאחר שיוליאן בראנט הנהדר ניצל כדור עומק מצוין של צ’ארלס ארנגיס כדי לכבוש בדקה ה-44 ולהוריד את קבוצתו רגועה יותר לחדר ההלבשה. הקבוצות בבונדסליגה השנייה ידועות בקשיחות שלהן, וכיאה לקבוצת צמרת בליגה הזאת היידנהיים לא ויתרה, והצליחה להביך את האורחת לאחר שניקולה דובדן סיים מבצע אישי נפלא ברשת של לוקאס הרדצקי. אלא שהמארחת ידעה שבבאיי ארנה המשימה תהפוך לקשה הרבה יותר, לחצה על הדוושה והשיגה את שער הניצחון המיוחל מרגלו של מאוריס מולטהופ (72), שהעלה את הקבוצה מהמקום השישי בליגה השנייה לרבע הגמר.

דורטמונד – ורדר ברמן 1:1

מוליכת הטבלה נראית כמי שתשבור את ההגמוניה של באיירן מינכן אחרי שליטה של שש שנים, בעוד שגם זכייה בגביע היא בהחלט מטרה נחשקת עבור השוורצגלבן, שנקלעו לפיגור כבר לאחר חמש דקות של ההתמודדות, אז מילוט ראשיצ’ה הסיט כדור חופשי של מקס קרוזה כדי להעלות את האורחת ליתרון מפתיע. 

אלא שלדורטמונד יש את מרקו רויס, שנראה נפלא העונה והשווה בכדור חופשי מושלם שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ובכך קבע את תוצאת המשחק בתום 90 דקות.

המבורג – נירנברג 0:1

למרות שהדיחה קבוצה מהליגה הראשונה, אי אפשר להגדיר את ההעפלה של המבורג לרבע הגמר להפתעה. המארחת, שירדה בעונה שעברה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה, מוליכה את טבלת הליגה השנייה ונראית בדרך הבטוחה לשחק בעונה הבאה בבונדסליגה, בעוד האורחת, מדורגת לפני אחרונה בליגה הראשונה וככל הנראה תעשה את הדרך ההפוכה. 

שחקני המבורג חוגגים (רויטרס)שחקני המבורג חוגגים (רויטרס)

ברקאיי אוזקן הטורקי העלה את המבורג ליתרון בדקה ה-55 לאחר מבצע קבוצתי יפה, במה שהתברר כשער הניצחון של מוליכת הליגה השנייה, שמוסיפה לעונה הנהדרת שלה מקום בין 8 הגדולות של הגביע הגרמני. האורחת, תצטרך להתרכז במאבקי ההישרדות בליגה, שם היא נמצאת שש נקודות מתחת לקו האדום.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */