יום שישי, 29.03.2024 שעה 14:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

צדק נגד ב"ש: מציירים אותי כבעייתי?! התבלבלו

הבלם שקיבל הודעה על שחרורו תקף: "כשמטילים ספק במה שמגדיר אותך, זה הזוי ולא מתקבל על הדעת", עזרא תמך: "כל מילה בסלע", פילוג בחדר ההלבשה

|
שיר צדק (מרטין גוטדאמק)
שיר צדק (מרטין גוטדאמק)

אחרי שלוש וחצי עונות בהפועל באר שבע, במהלכן שימש בחלק מהזמן גם כקפטן, שיר צדק עוזב את המועדון עמו זכה בשלוש אליפויות רצופות. הבוקר (חמישי) הוא העלה לאינסטגרם האישי שלו פוסט נוקב ומלא בביקורת כנגד המועדון עמו הגיע להישגים החשובים ביותר בקריירה שלו.

“כשמראים לך את הדרך החוצה ממקום שהיה הבית שלך במשך יותר משלוש שנים, זה כאב שקשה להסביר במלים. אבל כאב זה חלק מהחיים”, כתב תחילה צדק. “כשעל הדרך מנסים להטיל ספק בכל הדברים שמגדירים אותך, ושהביאו אותך להיות מי שאתה, זה כבר משהו הזוי ולא מתקבל על הדעת. לא, אני לא מושלם. וכן, כמו שהיה לי חלק בשלוש אליפויות ככה גם יש לי חלק באיך שהעונה הנוכחית שלנו נראית. אף פעם לא ברחתי מאחריות. אף פעם לא ויתרתי. זה לא בלקסיקון שלי. תמיד חיפשתי להוביל, להשפיע, להיות מעורב על המגרש ומחוץ למגרש”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כשמראים לך את הדרך החוצה ממקום שהיה הבית שלך במשך יותר משלוש שנים זה כאב שקשה להסביר במלים. אבל כאב זה חלק מהחיים. כשעל הדרך מנסים להטיל ספק בכל הדברים שמגדירים אותך, ושהביאו אותך להיות מי שאתה, זה כבר משהו הזוי ולא מתקבל על הדעת. לא, אני לא מושלם. וכן, כמו שהיה לי חלק בשלוש אליפויות ככה גם יש לי חלק באיך שהעונה הנוכחית שלנו נראית. אף פעם לא ברחתי מאחריות. אף פעם לא ויתרתי. זה לא בלקסיקון שלי. תמיד חיפשתי להוביל, להשפיע, להיות מעורב על המגרש ומחוץ למגרש. כל מי שמכיר אותי יגיד שכרטיס הביקור שלי לא מפוצץ בכישרון יוצא דופן. אבל באותה נשימה הוא יגיד שיש לי לב, נאמנות ומנהיגות ושבכל מקום השארתי חותם. בעונה האחרונה קורים בקבוצה הרבה דברים שלא יכולתי להישאר אדיש אליהם. במקום להעריך את האכפתיות שלי מנסים לצייר אותי כבעייתי?!? מישהו פה התבלבל. זה הזמן של כולם לעשות צעד אחורה ולשים את האגו בצד. להפסיק להאשים. לדעת למצוא את השותפים האמיתיים. מאז שהמועדון החליט את אשר החליט אני מקבל אינספור הודעות תמיכה שמחזקות אותי וגורמות לי להבין שגם פה בבאר שבע השארתי חותם. לא ככה רציתי לסיים פה, אבל לא אני זה שבוחר בפרידה הזו. תמיד הייתי איש של עבודה קשה ומכל משבר בדרך רק התחזקתי. רבים מכם מבקשים ממני להשאיר את הדלת פתוחה ולחזור ולהילחם כדי לעזור למועדון להתרומם מחדש. אני עדיין פה חברים. לא הלכתי לשום מקום. ימים יגידו...

A post shared by Shir Tzedek (@shirtzedek) on

עוד הוסיף: “כל מי שמכיר אותי יגיד שכרטיס הביקור שלי לא מפוצץ בכישרון יוצא דופן. אבל באותה נשימה הוא יגיד שיש לי לב, נאמנות ומנהיגות ושבכל מקום השארתי חותם. בעונה האחרונה קורים בקבוצה הרבה דברים שלא יכולתי להישאר אדיש אליהם. במקום להעריך את האכפתיות שלי מנסים לצייר אותי כבעייתי?!? מישהו פה התבלבל. זה הזמן של כולם לעשות צעד אחורה ולשים את האגו בצד. להפסיק להאשים. לדעת למצוא את השותפים האמיתיים”. 

לסיום עקץ: “מאז שהמועדון החליט את אשר החליט אני מקבל אינספור הודעות תמיכה שמחזקות אותי וגורמות לי להבין שגם פה בבאר שבע השארתי חותם. לא ככה רציתי לסיים פה, אבל לא אני זה שבוחר בפרידה הזו. תמיד הייתי איש של עבודה קשה ומכל משבר בדרך רק התחזקתי. רבים מכם מבקשים ממני להשאיר את הדלת פתוחה ולחזור ולהילחם כדי לעזור למועדון להתרומם מחדש. אני עדיין פה חברים. לא הלכתי לשום מקום. ימים יגידו...”.

התגובה של חן עזרא לפוסט של שיר צדק (אינסטגרם)התגובה של חן עזרא לפוסט של שיר צדק (אינסטגרם)

בין שלל התגובות שקיבל לפוסט שלו, ניתן היה למצוא את חברו מיהאי קורהוט שכבר עזב המועדון וכתב לו: “השחקן הטוב ביותר”, גיא חיימוב שוערה של מכבי חיפה שהוסיף: “ווינר בנשמה, לב גדול”, אופיר דוידזאדה הגיב: “כולך לב אחד גדול ושחקן גדול”, בן תורג’מן הוסיף לב, אבל מעל כולם בלטה התמיכה של חן עזרא, עוד אחד מאלו שקיבלו הודעת שיחרור, שכתב לו: “כל מילה בסלע”.

בעקבות המתיחות הגדולה בין הקבוצה לצדק, חדר ההלבשה של האלופה היוצאת מפולג מאי פעם, ישנם לא מעט שחקנים הקרובים לשיר צדק שמצדדים בו ויוצאים כנגד החלטת המועדון לאשר לו לעזוב את הקבוצה. "היום זה יכול להישמע קצת מנותק אבל המצב הזה בקבוצה יימשך, לא רק שלא נעלה לפלייאוף העליון, אנחנו נאבק על הירידה, כי זה בלתי אפשרי להמשיך במצב הקיים".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */