יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:29

שיימן: דבריו של טייאר שקריים, המאמן: איש הזוי

בעלי הרצליה הגיב לטענות המאמן היוצא: "הוא השפיל ילד מהמגזר הערבי, אנשים כאלה לא צריכים להיות בכדורגל". טייאר: "בימים הקרובים תצא תביעת דיבה"

|
צחי טייאר ואריאל שיימן
צחי טייאר ואריאל שיימן

אחרי הזעזוע אמש (שישי) במכבי הרצליה עם התפטרותו של מאמן הקבוצה צחי טייאר, שטען כי הבעלים אריאל שיימן התערב לכאורה בעניינים מקצועיים ואמר ל-ONE ש”היה ניסיון לתת לשחקנים שלא משחקים גב על חשבון המאמן, דבר שהיה עלול לפגוע במעמד המאמן מול השחקנים”, כעת הגיעה תגובתו של שיימן כלפי מאמנו היוצא.

“הצטערתי לשמוע את דבריו של מר טייאר, שהם כולם שקרים מוחלטים”, פתח שיימן את דבריו והוסיף: “הדברים היחידים שביקשתי ממנו זה להתייחס לשחקנים בכבוד ולא להשפיל אותם, כמו שקרה ביום ראשון שעבר באסיפת הקבוצה. היה אירוע נוסף שקרה שבוע לפני כן, בו טייאר השפיל ילד מהמגזר הערבי, תושב כפר קאסם, לאחר שאיבד כדור באימון ואמר לו ‘מה אתה בכפר שאתה מאבד כדור?’”

אריאל שיימן (אחמד מוררה)אריאל שיימן (אחמד מוררה)

“הילד הפסיק לבוא וכל הכפר געש”, המשיך שיימן, “כל זה בהמשך להתנהגות במקרה באקה (התבטא במילים ‘כפר ערבי מסריח’ כלפי אנשי באקה) והעמדתו לדין משמעתי בהתאחדות”.

שיימן המשיך: “בנוסף לכל אלה, טייאר פרשן ברדיו והזהרתי אותו מהדיבור שלו בתכנית, הוא מכניס בעיות אישיות וגורם לשנאה בין אנשים. לצערי אנשים כאלו לא צריכים להיות בכדורגל, בלי קשר ליכולת המקצועית שלו”. 

צחי טייאר (אחמד מוררה)צחי טייאר (אחמד מוררה)

מכבי הרצליה תמיד תהיה נגד התנהגות אלימה וגזענית של מאמניה ושל שחקניה, סיכם הבעלים והוסיף: “המועדון שמח שטייאר הבין שהוא לא יכול להישאר לאמן באגודה הזאת ולקח אחריות למעשיו ולהתנהגותו”.

צחי טייאר הגיב הצהריים (שבת) לדבריו של שיימן ל-ONE: “אחרי המשחק של מכבי הרצליה אתמול הודעתי לשיימן על סיום עבודתי. צר לי שמר שיימן מנסה לרכב על מקרה גזענות שכבר חלף ונמצא כלא נכון בכל מקום אפשרי. חשוב לי לציין שכבר לפני מספר שבועות ביקשתי ממר שיימן להשתחרר מהתפקיד בעקבות האווירה הקרה ולא נעימה שיש במועדון, אך בקשתי נתקלה בסירוב”, חשף טייאר.

צחי טיאר (רדאד ג'בארה)צחי טיאר (רדאד ג'בארה)

“לצערי, בימים האחרונים אני לא היחיד שהחליט לסיים את תפקידו כמאמן במועדון”, המשיך טייאר, “גם המנהל המקצועי של המועדון עזב את תפקידו, מאמן הנוער עזב את תפקידו, והכל כמובן לאור ההתנהגות של מר שיימן כלפי מאמנים. אני מצטער על החלטתי להגיע למועדון המנוער ועל הסכמתי לעבוד עם איש הזוי שחושב שהוא מאמן ומנסה להכשיל כל מאמן שהוא מחתים”.

טייאר טוען כי נכווה משיימן: “האירועים איתו הגיעו לשיאם ביום חמישי האחרון, הוא החליט לסלק לעיני כל השחקנים אותי ואת עוזרי שניר דורי בסיום האימון מהמגרש על מנת לדבר עם השחקנים לבד, כאילו שאנחנו אויבים של השחקנים. הוא ניסה לבטל לי אימון שנקבע לשחקנים המחליפים ביום שני והצהיר כי שחקנים פנו אליו בעניין, דבר שלא קרה. הוא ניסה להתערב בתכנים של האימונים, כמו לקחת את השחקנים לרוץ בפארק למרות אי הסכמתי”.

אריאל שיימן (נעם מורנו)אריאל שיימן (נעם מורנו)

“בשנים האחרונות אף אחד אף מאמן לא הסכים לעבוד תחת שיימן”, הוסיף טייאר, “שיימן מנסה להפוך את התפטרותי המקצועית לעניין אישי, מעולם לא דיברתי רכילות ברדיו והפרשנות שלי היא מקצועית בלבד, הוא ממציא אמירות שלא נאמרו לשום שחקן מעולם. אם אמרתי את זה מדוע לא פוטרתי במיידי? יתרה מכך, שיימן פנה לראשי ההתאחדות והבהיר לגורמים שמעולם לא דיברתי או התכוונתי לכל מקרה גזענות ועל עזרתו הודיתי לו באופן אישי”.

“התהפכותו הפתאומית של שיימן הזויה ומגוחכת ומראה עד כמה האיש אינו יציב”, סיכם טייאר והוסיף: “הגיע הזמן שמי שמחפש כבוד יתנהג בכבוד גם למאמנים ובימים הקרובים תצא תביעת דיבה ואשמח אם לשיימן יהיו הוכחות לדבריו”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */