יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

חביבו חתם לעונה במכבי פ"ת, בניון ב-11 מול חדרה

החלוץ (31) חתם עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בהרכב ב-19:00, אלישע: "הוא ביקש לעזוב וכמאמן התאכזבתי". לוסיו נמצא כשיר ויפתח בהרכב של ניסו אביטן

|
חביבו עם עומר גולן, אבי לוזון ופרנק קלחסן (מערכת ONE)
חביבו עם עומר גולן, אבי לוזון ופרנק קלחסן (מערכת ONE)

לאחר פתיחה נהדרת לעונה, שכללה 1:4 גדול על בית”ר ירושלים במחזור הפתיחה ו-2:2 קצבי נגד בני יהודה, מכבי פתח תקווה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחקה הקרוב נגד המוליכה הפועל חדרה הערב (שבת, 19:00) וזאת במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר ONE.

במלאבס לא היו יכולים לבקש התחלה טובה יותר לעונה החדשה והם ניצבים בגאון במקום השני לאחר שני מחזורים, כאשר היחידה שנמצאת מעליהם ומחזיקה במאזן מושלם היא קבוצתו של ניסו אביטן. שחקניו של אלישע לוי ישמחו לרשום ניצחון נוסף ולכבוש את הפסגה לשבוע הקרוב.

אלישע לוי: "אתאכזב אם בניון יחליט לעזוב"

בתוך כך, מכבי פתח תקווה הודיעה כי החלוץ מהרפובליקה המרכז אפריקאית בן ה-31, חביב חביבו, חתם בקבוצה עד לסוף העונה עם אופציה של הקבוצה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת באמצעות סוכנו, פרנק בלחסן. כזכור, חביבו הגיע לישראל השבוע לצורך התרשמות ומו”מ, אחרי שבמכבי פ”ת ניסו להביא אותו למועדון בשנים האחרונות. בעבר, גם היה מועמד למכבי חיפה.

פתח תקווה, שלא הייתה מסוגלת לממן את שכרו בשנים האחרונות, סוף סוף צירפה חלוץ זר ושמה את ידה על חביבו, מי שגדל במחלקת הנוער של פאריס סן ז'רמן ועבר בראן, לאנס, זולטה וארחם, גנט, גזיאנטפספור, לידס יונייטד, סרקל ברוז', טוביזה, שרלרואה וקטאר SC.

חביב חביבו וסוכנו פרנק בלחסן (שחר גרוס)חביב חביבו וסוכנו פרנק בלחסן (שחר גרוס)

אנחנו וגם חדרה פתחנו את העונה טוב, ברור לנו שיהיה משחק קשה וצמוד", אמר אלישע לוי בפתח דבריו. "הם עשו שני ניצחונות יפים בצדק, זה לא ניצחונות שהם גנבו. אנחנו באים הביתה אחרי הפגרה ונקווה שננצח".

רצונו של יוסי בניון לעזוב: "אנחנו בעידן כזה שהכל שקוף ואנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה שנוצרה סיטואציה שהיא נחלת הכדורגל. תמיד במועד האחרון להעברות רואים תזוזות וזה קרה אצלנו. נוצרה סיטואציה שיוסי ביקש לעזוב ואני כמאמן התאכזבתי. אני אצטער אם הוא יעזוב ולא המלצתי לו מקצועית לעשות צעד כזה. מצד שני, אני לא מנעתי את זה והוא בוגר ומנוסה מספיק לקחת את ההחלטה הנכונה. יש את ההחלטה של אבי לוזון. יוסי מקצוען ומחוייב מאוד, לרגע אחד לא ראיתי אותו לא מתאמן כמו שצריך. אני בטוח שכל עוד הוא נמצא פה, ונכון לעכשיו הוא בסגל, הוא יעשה כל מה שצריך לטובת מכבי פ"ת. נראה איך זה יסתיים. יוסי לא עשה שום דבר בלי לתאם. אתאכזב והתאכזבתי אם שחקן כזה שהשתלב במרקם פה יילך למקום אחר אבל אני לא יכול להחזיק שחקן בכוח".

אלישע לוי ורומאריו פירס (רדאד ג'בארה)אלישע לוי ורומאריו פירס (רדאד ג'בארה)

טרייד אפשרי עם בית"ר: "מקצועית, אתאכזב אם יוסי יילך ולא המלצתי לו, אבל זה עניין שלי. מעבר לזה, יש את החלטתו של אבי וזה נתון למו"מ. אבי לוזון יודע לדבר והוא צוטט לא אחת. שיתופו מול חדרה? יוסי מחוייב למועדון, התאמן יוצא מן הכלל ויש עוד יום אחד. לא צריכים להיות אמוציונלים. אני אשוחח איתו ואם הוא ירגיש טוב הוא ישחק".

פציעתו של מנור סולומון: "מנור היה בכושר טוב, לצערנו הוא נפצע, פציעות זה חלק מהמשחק. אני מאוד מקווה שהפציעה לא רצינית ושהוא יחזור מהר. יש לנו גם עוד פצוע או שניים, מקווה שכולם יחזרו כמה שיותר”.

מנור סולומון חוגג (נעם מורנו)מנור סולומון חוגג (נעם מורנו)

חיזוק נוסף אפשרי: "ברגע האחרון של חלון ההעברות כל קבוצה עושה מקסימום כדי להתחזק, זה תלוי מה יפול. אין משהו על הפרק שאני יכול לומר. אם יתפתח מצב כזה, נחשוב על זה. קובי מויאל הוא באמת אחד המועמדים להגיע לכאן, אבל נראה מה יקרה עד הרגע האחרון. לכל משחק יש מסקנות אחרות ונחליט גם ברגע האחרון".

רומאריו פירס הוסיף לקראת הפועל חדרה: "התחלנו את העונה טוב מאוד עם ארבע נקודות, אבל אנחנו רוצים להמשיך עם זה. זה משחק חדש מול קבוצה שעשתה שש נקודות חשובות. אנחנו מוכנים, משחקים בבית ונעשה הכל כדי לקחת שלוש נקודות".

רומאריו פירס (רדאד ג'בארה)רומאריו פירס (רדאד ג'בארה)

הסגל שנשאר ברובו: "לא שינינו הרבה שחקנים ביחס לעונה שעברה, אז אנחנו מכירים אחד את השני יותר טוב. אנחנו משחקים משחקים יותר, מרגישים יותר טוב ביחד, יכולים לשפר הרבה דברים. אנחנו קבוצה טובה יותר העונה בגלל זה".

בקשתו של בניון לעזוב: "יוסי הוא השחקן הכי מנוסה שלנו, הוא לא שינה את ההתנהגות שלו בחדר ההלבשה בכלל, גם לא באימונים. הוא צריך להחליט על החיים שלו, זאת ההחלטה שלו עם המאמן והיו"ר. הוא שחקן מדהים, אם הוא יעזוב נתגעגע אליו המון על המגרש והוא גם בן אדם מדהים. אם הוא חושב שזה טוב בשבילו ובשביל הקריירה שלו אז הוא צריך ללכת. אם הוא רוצה להמשיך ולהישאר איתנו אנחנו צריכים לכבד אותו. הוא שחקן שעשה קריירה מדהימה".

יוסי בניון באימון מכבי פ"ת (שחר גרוס)יוסי בניון באימון מכבי פ"ת (שחר גרוס)

לאחר מסיבת העיתונאים, אלישע לוי תרגל את ה-11 לקראת חדרה, כאשר למרות הסאגה בניון תורגל בהרכב. כמוהו, גם מוחמד סרסור, כשבנוסף בחוליית הקישור תורגלו גם רומאריו פירס וגידי קאניוק ובהתקפה לידור כהן. לוי יציב מערך עם שלושה בלמים שיכלול את דנינו, תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל. באגף שמאל גל שיש הפצוע יוחלף על ידי נאור פסר ועודד אלקיים יפתח כמגן ימני. צחי גיגי ימשיך בין הקורות. דידייה ברוסו ועידן אהדנני הפצועים ייעדרו.

הרכב מכבי פ”ת: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, נאור פסר, רומאריו פירס, גידי קאניוק, מוחמד סרסור, יוסי בניון ולידור כהן.

אביטן הזהיר את שחקניו מפני שאננות, לוסיו פותח ב-11

הפועל חדרה סיימה את ההכנות שלה לקראת המשחק מול מכבי פ”ת. במועדון מקווים כי הפגרה לא תפגע במומנטום החיובי שיצרו וכי גם לאחר המשחק יוכלו לחייך בצמרת הטבלה. במהלך השבוע, התעסק המאמן ניסו אביטן בהורדת שחקניו אל הקרקע וביקש מהם לשכוח את המשחקים שהיו, כדי שלא יחשבו כי הם יכולים כבר לנוח. כמו כן, הזהיר אותם המאמן מחוליית ההתקפה של המלאבסים והבהיר כי על אף היעדרותו של מנור סולומון, יש להם שחקנים איכותיים כדוגמת יוסי בניון, לידור כהן וגידי קאניוק.

ניסו אביטן (איציק בלניצקי)ניסו אביטן (איציק בלניצקי)

בגזרת הפצועים, ירין פרץ חזר לאימון מלאים ויחזור להרכב לצידו של דויד מתאוס. החלוץ הברזילאי, לוסיו לא לקח חלק באימון המסכם עקב עומס על השריר האחורי אך בקבוצה הבהירו כי הוא כשיר ויפתח בהרכב ואכן עם פרסום ההרכב התברר כי הוא ב-11 ואסי גומה פותח על הספסל.

ויסאם רבאח שפתח במשחק האחרון אינו בסגל וגורם במועדון סיפר היום כי הם מעריכים מאוד את השחקן אבל עקב ריבוי בלמים, במידה ותתקבל הצעה טובה לשני הצדדים על השחקן, הוא יקבל את ברכת הדרך. 

וויסאם רבאח חוגג. יפתח על הספסל (איציק בלניצקי)וויסאם רבאח חוגג. יפתח על הספסל (איציק בלניצקי)

הרכב הפועל חדרה: אוסטין אג׳ידה, דיא לבאבידי, דויד מתאוס, ירין פרץ, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, עלי חטיב, סלים עמאש, אנז׳ פרדי פלומין ולוסיו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */