יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:55

הנשיא רקד, פוגבה הטריל, ראמי פלירטט בשידור

החגיגות של הצרפתים עלו לרשתות החברתיות. מקרון פרגן לקשר, ששיחק אותה "It's coming home", הבלם שכח מפמלה אנדרסון והשחקן שהתבייש לבקש את הגביע

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

גבירותי ורבותיי, ברוכים הבאים ליום שאחרי. 16 ביולי הפציע, מונדיאל 2018 נגמר והספירה מתחילה – עוד ארבע שנים (למעשה, ככל הנראה ארבע וחצי, ותודה לקיץ הקטארי) עד לפעם הבאה שרגע השיא של הכדורגל העולמי יגיע. ועד אז – ויוה לה פראנס!

כן כן, ארבע השנים הקרובות יהיו כולן כחול-לבן-אדום, אחרי שהצרפתים חתמו את אחד ממשחקי הגמר הטובים בתולדות המונדיאל עם 2:4 ענק על קרואטיה הנהדרת וזכייה שנייה במונדיאל, 20 שנה אחרי הפעם הראשונה.

20 שנה עושות הרבה, העולם של 1998 הוא לא העולם של 2018 והחגיגות הן לא אותן חגיגות. כלומר – נוסף להן נדבך חשוב – הרשתות החברתיות. והצרפתים לא חסכו מהעולם סרטונים וציוצים מהחגיגות שלהם.

החגיגות החלו מיד בסיום המשחק והמשיכו לתוך חדרי ההלבשה ומסיבת העיתונאים. אותה מסיבת עיתנאים שלאחר המשחק, אליה הגיע מאמן הנבחרת הצרפתית דידייה דשאן, הפכה לרחבת הריקודים הרשמית של הצרפתים, שפרצו לחדר, התיזו מים לכל עבר וצרחו “ויוה לה פראנס” תוך שהם רוקדים עם המאמן, עולים על השולחן ונהנים מהחיים.

פול פוגבה וה”דאב” שלו הגיעו עד ללא אחר מנשיא צרפת עמנואל מקרון, שהגיע לחדר ההלבשה לחגוג עם השחקנים והתבקש מבנג’מין מנדי להצטרף לחגיגה.

שחקני נבחרת צרפת פירגנו לאחד והיחיד, יש שיאמרו השחקן הטוב בנבחרת במונדיאל (סליחה קיליאן, סליחה אנטואן), יש שיאמרו השחקן הטוב במונדיאל (סליחה אדן, סליחה לוקה). נכון, אנחנו מדברים על אחד, נ’גולו קוראים לו.

ואם בקאנטה עסקינן – לזה לא תאמינו. לא יודעים אם ראיתם, אבל בחגיגות ההנפה הקשר האחורי של צ’לסי התמקם לו בפינה, מאחורי השחקנים (וןלא שהוא כל-כך גבוה) ולא ממש דאג שיצלמו אותו חוגג. אבל שם זה לא נגמר. אחד הדיווחים שעלו לאחר המשחק הוא שבמהלך החגיגות, כשכל הכוכבים רצו ברחבי המגרש באצטדיון לוז’ניקי עם הגביע העשוי זהב, הצטלמו, העלו סרטונים לאינסטוש ועשו חיים, סטיבן אנזונזי נאלץ לבקש מהמצטלמים (למשל פוגבה, מנדי והחברים) לתת לקאנטה להחזיק את הגביע. הקשר האחורי המופלא פשוט התבייש לבקש בעצמו ולהפריע להם לחגוג. צניעות שלא תאמן.

עוד סיפור מעניין היה ראיון עם אדיל ראמי לאחר המשחק, במסגרתו הבלם, שהודיע אתמול על פרישתו מהנבחרת, נשאל מספר שאלות מהאולפן בצרפת. שני עיתונאים ראיינו אותו מרחוק – גבר ואישה, ששמה אן-קלייר קודריי. אלא שלשאלתה, ראמי התבלבל, לא ענה לעניין ואז אמר: “סליחה, אני לא מצליח לשמור על ריכוז. סליחה מדאם, את יפה מדי”. הכתב שראיין את ראמי השב את תשומת ליו של הבלם לכך שהערותיו עלולות לעלות לו ביוקר כשהתייחס לבת זוגו, פמלה אנדרסון, ואמר: “תיזהר, פמלה תקנא”.

בחזרה לחגיגות - אחד, פרסנל קימפמבה, הביא תינוק חדש לעולם בדיוק ביום של הגמר.

קיליאן אמבפה, בנג’מין מנדי ואוסמן דמבלה חגגו עם צרפתי שיודע מה זה להניף את גביע העולם (ולא קוראים לו דידייה דשאן) –  אחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הצרפתי, מרסל דסאיי.

דסאיי לא הסתפק בזה והצטרף גם לפול פוגבה בחגיגות מקסיקניות.

אוסמן דמבלה אולי מככב בברצלונה, אבל יש מועדון אחד חשוב לו יותר בימים אלה – וינצ’סטר סיטי. מדובר במועדון שהמילה “צנוע” קטנה עליו, מהליגה השמינית באנגליה, לא פחות, שדמבלה לקח כפרויקט במשחק המחשב פוטבול מנג’ר במטרה להעלות אותם לפרמייר ליג. השחקן, שלפי המשועות כבר הספיק להעלות אותם בימים האחרונים לליג 1 (הליגה השלישית באנגליה אחרי הפרמייר ליג והצ’מפיונשיפ) – כי מה כבר יש לעשות בזמן המונדיאל חוץ מלשחק במחשב – העלה סרטון מהאוטובוס אחרי המשחק והבטיח שהוא מביא את הגביע לווינצ’סטר.

בנג’מין מנדי העלה תמונה עם קיליאן אמבפה וביקש מהשחקן הצעיר של מונדיאל 2018 הצהרת אהבה.

ופול פוגבה – קשר מנצ’סטר יונייטד להזכירכם – לא שכח להטריל את האנגלים ואת ה”It’s coming home” שלהם, שלא עזר להם להביא את הגביע הביתה.

בסוף הסרטון הוא מתנצל, אבל אפשר כבר לשמוע את שריקות הבוז בכל משחק חוץ של השדים האדומים השנה. ולפני סיום, עוד קצת פול פוגבה

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */