יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:33

מוריניו: פוגבה? כל הדיווחים האלה שקריים

מאמן מנצ'סטר יונייטד הגיב לספקולציות סביב הקשר לקראת האדרספילד ב-19:30 בשמינית גמר הגביע האנגלי: "הוא יודע שהוא לא משחק טוב לאחרונה"

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי יימשכו היום (שבת), כאשר ארבעה מפגשים יתקיימו. מנצ’סטר יונייטד תתארח אצל האדרספילד, ברייטון תארח את קובנטרי, ווסט ברומיץ’ תתמודד מול סאות’המפטון וסוונסי תתארח אצל שפילד וונסדיי.

האדרספילד – מנצ’סטר יונייטד (19:30)

היונייטד מגיעים למשחק הגביע לאחר הפסד הליגה לניוקאסל ובצל הדיווחים כי פול פוגבה אינו מרוצה מז’וז’ה מוריניו ומההחלטות הטקטיות של המאמן. השדים האדומים ככל הנראה לא יזכו העונה באליפות, אך הרצון לזכות בתואר העונה נשאר גדול, בזמן שמוריניו צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב לקראת המפגש החשוב ביום רביעי הקרוב בשמינית גמר ליגת האלופות מול סביליה. כזכור, יונייטד הפסידה העונה בליגה למארחת, שמגיעה להתמודדות כשהיא טרודה במאבקי תחתית ונמצאת נקודה מעל הקו האדום.

“ספקלוציות? זו מילה נחמדה. אפשר לקרוא לזה הרבה שקרים”, הגיב מוריניו על הדיווחים לגבי פוגבה. “אני יכול לדבר בשמו ולהגיד שהוא מודע לכך שהוא לא משחק טוב בתקופה האחרונה. אבל זה הכל”.

פוגבה. מאוכזב ממוריניו (רויטרס)פוגבה. מאוכזב ממוריניו (רויטרס)

“זה שקר גדול להגיד שהיחסים בנינו לא טובים”, המשיך המאמן הפורטוגלי. “זה שקר שאנחנו לא מתקשרים. זה שקר גדול שאנחנו לא מסכימים לגבי התפקוד שלו על המגרש. במשחק מול נוקאסל שיחקנו עם נמניה מאטיץ’ כקשר אחורי, לינגרד מימין ופוגבה משמאל. המערך המועדף עלך פוגבה הוא 4-3-3, מה העמדה המועדפת עליו במערך הזה? עמדת הקשר השמאלי. אל תדברו שטויות”.

ברייטון – קובנטרי  (17:00)

תומר חמד, בירם כיאל וברייטון ינסו להעפיל לרבע הגמר כשהם יארחו את הקבוצה מהליגה הרביעית. המארחים מגיעים למשחק אחרי שלא הפסידו ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות ויקוו להמשיך את המומנטום, בעוד המארחת מגיעה בכושר נוראי אחרי שהפסידה שלושה משחקי ליגה רצופים, כשהיא ממוקמת במקום התשיעי בליגה המקצוענית האחרונה באנגליה.

מאמן ברייטון, כריס יוטון, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: מצפה לנו משחק כזה והדבר הכי חשוב עבורנו זה להמשיך במפעל, אנחנו פוגשים קבוצה שאנחנו יכולים לנצח ואנחנו משחקים בבית. השחקנים שלא מקבלים הרבה דקות בליגה יכולים עדיין להרגיש חלק חשוב מהסגל ומגיע להם קרדיט כי הם עובדים קשה”.

כיאל. יקווה לפתוח בגביע (טוויטר)כיאל. יקווה לפתוח בגביע (טוויטר)

ווסט ברומיץ’ – סאות'המפטון (17:00)

מפגש גביע בין שתי קבוצות הנמצאות בתחתית הפרמייר-ליג. החבורה של אלן פארדיו מגיעה להתמודדות לאחר התבוסה לצ’לסי, בעוד שהאורחת מהדרום מגיעה אחרי הפסד הליגה לליברפול. שתי הקבוצות יחפשו את הכרטיס לרבע הגמר, כשהמפגש האחרון ביניהן התרחש לפני כשבועיים במשחק ליגה בו הקדושים של מאוריסיו פלגרינו ניצחו 2:3.

שפילד וונסדיי – סוונסי (14:30)

קבוצה ממרכז טבלת הצ’מפיונשיפ מארחת קבוצה מתחתית הפרמייר-ליג. האורחים מווילס אמנם מרוכזים במאמצים להישאר בליגה, אך ישמחו להגיע רחוק בגביע לאחר שגברו 1:8 על נוטס קאונטי החלשה בסיבוב הקודם. המארחת מליגת המשנה נמצאת תשע נקודות מהקו האדום ותנסה לנצל את הביתיות על מנת להפתיע.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */