מערכת ONE
|

החוויה האולימפית. 600 אלף ש"ח בשנה (תומר גבאי)
הוועד האולימפי בישראל העביר את תקציב הפרסום של החוויה האולימפית בת"א למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת "אדלר חומסקי". תקציב החוויה האולימפית עומד על 600 אלף ש"ח בשנה. על התקציב התמודדו בנוסף גם "אקספרט" מקבוצת "באומן בר ושניידרמן". קודם לכן הוא נוהל על ידי בורודה קפלן.
אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין", תקשורת צעירים, אמר: "הוועד האולימפי והחוויה האולימפית הם מותג מוערך ואהוב, ונעננו לאתגר הגדול להתמסר לקידום החוויה האולימפית והוועד האולימפי".
החוויה האולימפית, בה ביקרו מאז פתיחתה בסוף 2009 עשרות אלפי מבקרים, הינה חוויה אינטראקטיבית רב-חושית הלוקחת את המבקר למסע בן 5 טבעות אל רגעי השיא של המשחקים האולימפיים ואל הרוח האולימפית של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע רחוק יותר - ערכים המתחברים לכל תחום בחיינו היומיומיים.
טבעת התהילה, הטבעת ההיסטורית, הטבעת הישראלית, טבעת העתיד וטבעת ההתנסות - מועברות בצורה מרתקת ובאמצעים חדשניים בתוך אולמות ייחודיים מלאים באפקטים.
 |
| אריק זאבי בביקור בחוויה האולימפית (דרור עינב) |
|
| |
פרסום "ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת "אדלר חומסקי", מתמחה בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות. בין לקוחות החברה: גלובוס גרופ, פיקוד העורף (משרד הביטחון), טמפו, בזק, עיר המלכים, רשת הפנינג, סידס (סניקרס ומרס), קופת חולים לאומית, משרד הבריאות, דיאמנט צעצועים, קראמפלר ועוד רבים.