מערכת ONE
|

בולנסיה קיבלו טיפה של שקט כלכלי (GettyImages)
קבוצת ולנסיה הספרדית הודיעה על חתימת הסכם חדש לחסות על חולצות המועדון. החברה שתהיה הספונסרית של הקבוצה היא חברת "הרבלייף" לשיווק מוצרי בריאות.
כתוצאה מההסכם שנחתם, נדרשת ולנסיה לעשות סדר חדש בסמלים על החולצות שלה. הלוגו של "הרבלייף" יופיע ראשון על החולצה, ולצידו יופיע גם הלוגו של "יוניבט", החברה עימה חתמה הקבוצה קודם לכן על הסכם שיתוף פעולה.
"הרבלייף" תזכה לחשיפה משמעותית נוספת, כאשר שמה יופיע בצורה בולטת על אוטובוס השחקנים, וכן באירועים שונים שיתקיימו בעיר ולנסיה. נשיא ולנסיה, מנואל לורנטה, אמר כי העיסקה הנוכחית עם מותג בעל שם עולמי תסייע משמעותית לקדם את הקבוצה.
חברת "הרבלייף" משווקת מוצרי בריאות, מוצרי מזון, חטיפי אנרגיה ומוצרי דיאטה ברחבי העולם. היא החלה בפעילותה בשנת 1980, ומאז הלכה והתפשטה בסניפים במקומות רבים. כיום עובדים בחברה כ-300 איש, כאשר המטה נמצא בלוס אנג'לס. מחזור המכירות העולמי מוערך בכ- 2.5 מיליארד דולרים.
בנוסף, מפעילה החברה מפיצים שיטה הידועה בשם "שיווק רשתי", עם מנהלי אזורים וסכוני קידום. בחברה עובדים כ-2 מיליון מפיצים על בסיס עצמאי, המפוזרים בכ-70 מדינות ברבחבי העולם. המודעות למותג הזה נחשבת לגבוהה במיוחד.
 |
| דוד ויה. לולנסיה יהיה קל יותר להשאיר אותו בעזרת הספונסר החדש (רויטרס) |
|
החברה כבר מוכרת ופעילה בתחום הספורט. היא נמצאת בקשרי חסות עם לוס אנג'לס גלאקסי, שבה משחק דייויד בקהאם, וכן עם אינטר ושטרסבורג. מלבד קבוצות הכדורגל הגדולות, היא תומכת בטריאתלון של לוס אנג'לס, ובארגון הנוער האמריקני לכדורגל.
ולנסיה משחקת באיצטדיון המסטאיה המיתולוגי, וכזכור היתה התחנה הקודמת של רפא בניטז, מאמנו של יוסי בניון בליברפול. העיסקה החדשה תסייע משמעותית לקבוצה הספרדית, שנמצאת במשבר כלכלי חמור, וחובות גדולים רובצים עליה. מספר שחקנים של המועדון, בראשם דויד ויה ודויד סילבה, מבוקשים על ידי הקבוצות הגדולות של אירופה. בעזרת הספונסר החדש יהיה לראשי ולנסיה קל יותר להמשיך ולשמור על הכוכבים בקבוצה.