מערכת ONE
|

טקס פתיחת המכביה ב-2005 (רויטרס)
משרד הפרסום בריקמן, ינהל את קמפיין הפרסום של המכביה ה-18. תקציב הפרסום של המכביה יעמוד על שני מיליון שקלים ופריסת המדיה תכלול – פרסום בעיתונים, קמפיין רדיו בקול ישראל, תשדירים בערוץ 1, שקופיות חסות בערוץ 2, באנרים אקטיבים באינטרנט, פרסום על גבי שילוט חוצות ועל-גבי אוטובוסים של אגד תיור ונופש.
המכביה ה-18 תצא לדרך ב-13 ביולי בטקס הפתיחה באצטדיון רמת-גן במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואורחים רבי מעלה מחו"ל.
למכביה יגיעו למעלה מ-5,000 ספורטאים מחו"ל ועוד כ-2,000 ישראלים שיהפכו אותה לאירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם.
במרכז המשחקים הפעם תתקיים גם לראשונה המכביה העממית, אשר תאפשר לכלל הציבור הישראלי לקחת בה חלק בספורט חופים ובמסע אופניים ענק.
הסלוגן המוביל בקמפיין המכביה הוא – לגעת ברגעים הגדולים. הקמפיין ייצא לדרך ב-10 ביוני ויימשך עד לפתיחת המשחקים.
משרד הפרסום בריקמן הוא בבעלותם של גדעון וטל בריקמן.
 |
| משחקי המכביה יזכו לפרסום רחב (רויטרס) |
|