יום חמישי, 09.05.2024 שעה 09:02
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • חמישי, 09/05, 22:00
  • מארסיי
  • באייר לברקוזן
  • חמישי, 09/05, 22:00
  • רומא

רכבת תחתית

מכבי פ"ת לא הצליחה להפתיע את הקטר של לוקומוטיב מוסקבה וירדה מובכת אחרי הפסד שלישי באופ"א. זה נגמר 4:0 והמפגש עם אספניול הפך למשחק לפרוטוקול.

|
שחקני לוקומוטיב חוגגים את שער של לוסקוב (רויטרס)
שחקני לוקומוטיב חוגגים את שער של לוסקוב (רויטרס)
עכשיו גם החלומות של אבי לוזון הסתיימו. מכבי פ"ת איבדה הערב (רביעי) כל סיכוי תיאורטי לעלות לשלב הבא בגביע אופ"א אחרי עוד הופעה מאכזבת ומשפילה במפעל האירופי, שהסתיימה בתבוסה 4:0 ללוקומוטיב מוסקבה.

אם הלוזונים איכשהו הצליחו לתרץ את ההפסדים הקודמים שלהם באופ"א, בהופעת טובה או סתם בחוסר מזל, היום כבר אין להם תירוצים. הקבוצה של גיא לוזון לא ניצחה כבר יותר מחודשיים, לא בליגה ולא באירופה, ואם ספק שחייבים לזעזע שם את המערכת אחרת העונה הזאת תסיים בצורה שחורה במיוחד עבור משפחת לוזון.

מכבי פ"ת, שתסיים את שלב הבתים במקום האחרון, חטפה רביעייה אבל היא לא נלחמה. ב-90 דקות היא עשתה רק שש עבירות ולא ראתה אף כרטיס צהוב - אפשר לקרוא לזה משחק הוגן ואפשר פשוט לומר שהלוזונים לא נלחמו ולא ירדו מספיק לגליצ'ים.

במשחק המקביל בבית נפרדו ברונדבי ואספניול בתיקו 1:1. לוקומוטיב טיפסה למקום הראשון בבית והבטיחה לעצמה את הכרטיס לשלב הבא. פאלרמו נמצאת במקום השני (5 נק') והיא צריכה תיקו עם ברונדבי (מקום 4, 4 נק') כדי להבטיח את העלייה.

אספניול (מקום 3, 3 נק'), שתארח בעוד שבועיים את הלוזונים למשחק האחרון בשלב הבתים, צריכה ניצחון על מכבי פ"ת כדי לסיים בין שלוש הראשונות.

צפו בתגובות אחרי התבוסה של פ"ת
פבריס לוקומבו פצוע ואת מקומו במרכז ההגנה תפס שי בנאי. מוראד מגמאדוב לא התאמן כל השבוע בגלל הפציעה מהמשחק מול מכבי פ"ת אבל בסופו דבר הצליחו בצוות הרפואי של הקבוצה להכשיר אותו והוא נכלל בין ה-11 של גיא לוזון.

המשחק נפתח במה שמוגדר כ"משחק גישושים של שתי הקבוצות". 11 דקות מהפתיחה הרים סטניסלב דוברובין כדור מצד ימין, שמצא את עומר גולן חופשי ברחבה אבל החלוץ נגח רע אל הדשא.

שחקני לוקומוטיב לא הצליחו לפרוץ את ההגנה של מכבי פ"ת ובדקה ה-22 נשבר דימטרי לוסקוב ושיחרר בעיטה מיותר מ-35 מטרים שטסה סמוך מאוד לחיבורים את כהן.

אבל חמש דקות לאחר מכן הבנו שלוסקוב פשוט היה צריך לאפס את הרגל. האדומים קיבלו בעיטה חופשית מ-25 מטרים ולוסקוב שיחרר בעיטה מושלמת לחיבור הימני - פגע בעמוד ונכנס פנימה - 0:1 למכבי פ"ת.

דוברובין ועאמר מנסים לשמור על רופולו (אלי גבעוני)
דוברובין ועאמר מנסים לשמור על רופולו (אלי גבעוני)
האורחים יצאו למתפרצת בדקה ה-33, דיניאר בילילטדינוב הכניס כדור עומק נפלא לאיגור לבדנקו שמזווית אלכסונית נוחה בעט חזק אבל אוהד כהן הגיב מצוין והציל את קבוצתו מספיגת שער שני.

חצי דקה בלבד בתוך המחצית השנייה ומכבי פ"ת כבר מצאה עצמה בפיגור של שני שערים. מלקאז אסטיאני נכנס לתוך הרחבה של פ"ת מצד שמאל, השאיר כדור ללבדנקו וזה בעט משמונה מטרים לפינה הרחוקה של אוהד כהן - 0:2

עברה דקה אחת בלבד מהשער הראשון של לבדנקו והחלוץ הרוסי כבר היה חתום על השני שלו במשחק. דיניאר בילילטדינוב פרץ באגף שמאל ומסר כדור למרכז אל פרנצ'סקו רופולו, שניסה לבעוט אבל יצא לו כדור חלש ימינה ולבדנקו לא התקשה להכניע בפעם השנייה בתוך דקה את אוהד כהן. 0:3.


לוקומוטיב לא נעצרה. בדקה ה-52 היא כבר עלתה ל-0:4, רופולו זרק את בנאי לדשא, אחרי שהבלם לא הצליח להוציא לאיטלקי את הכדור מהרגליים ורופולו הוציא בעיטה לא חזקה כל-כך שאוהד כהן השמיט לתוך שערו.

עברו שתי דקות ומכבי פ"ת קיבלה הזדמנות להמתיק מעט את הגלולה המרה. טועמה חדר לתוך הרחבה וסחט עבירה מהשוער אלכסיי פוליאקוב.

עומר גולן מאוכזב בר"ג (צילום: אלי גבעוני)
עומר גולן מאוכזב בר"ג (צילום: אלי גבעוני)
הקשר, שנכנס במקומו של כפיר אדרי עם פתיחת המחצית השנייה, ניגש גם לבעוט את הבעיטה מהנקודה הלבנה אבל השוער זינק מצוין לצד שמאל והדף. אמבמבה עט על הריבאונד ומצא את הרשת אבל השופט ההונגרי, ויקטור קאסיי, פסל את השער בטענת עבירה של הקמרוני לפני הבעיטה.

בדקה ה-68 לוקומוטיב כמעט כבשה את החמישי. אסטיאני נשאר חופשי מול אוהד כהן אבל השוער המקומי הציל את קבוצתו.

עומר גולן הצליח לברוח לכל ההגנה הרוסית, אחרי מבצע יפה בדקה ה-79 אבל הוא הצליח לסחוט רק עצירה יפה של פוליאקוב שזינק היטב ושמר על שער נקי.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב (61, אדהם האדיה), שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, כפיר אדרי (46, סלים טועמה), סטניסלב דוברובין (54, שי דוד), אמיל אמבמבה, עומר גולן.

לוקומוטיב מוסקבה: אלכסיי פוליאקוב, אנדריי סטפנביקי, אולג פאשינין, ואדים אבסייב, דימטרי מיקוב, מלקאז אסטיאני (86, סרגיי אמליאנצ'וק), סרגיי גורנקו (80, בוגאייב), דיניאר בילילטדינוב (83, קרוגלוב), דימטרי לוסקוב, איגור לבדנקו, פרנצ'סקו רופולו.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */