יום שני, 20.05.2024 שעה 21:21
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 76 - 82
  • מכבי ת"א
  • הפועל גליל עליון
  • 60 - 86
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל אילת
  • 90 - 95
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • 29 - 40
  • הפועל חיפה
  • עירוני קריית אתא
  • שלישי, 21/05, 19:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 25/05, 21:20
  • הפועל ת"א

דאגה בירושלים מפציעת באטלר, מחמאות לתומאס

במועדון מהבירה העריכו אחרי ה-74:94 על חולון כי השחקן סובל ממתיחה חזקה בגב, הפורוורד גרף שבחים: "התבגר". אכזבה בחולוניה מג'ונס, שמחון והשיפוט

|
דשון באטלר. מעורר דאגה (אורן בן חקון)
דשון באטלר. מעורר דאגה (אורן בן חקון)

בצל הניצחון הגדול 74:94 על הפועל חולון אמש (רביעי), בהפועל ירושלים מודאגים מהפציעה של דשון באטלר, שסובל על פי ההערכה ראשונית ממתיחה חזקה בגב. במועדון חוששים כי מדובר בפציעה חמורה יותר שתשבית את השחקן לתקופה הקרובה. באטלר שכמובן הוצא מסגל המשחק, יעבור בדיקות שיקבעו את מקור הכאבים בגבו ומידת החומרה. המאמן מבחינתו כבר הבין כי יאלץ כעת להתמודד לפחות שבועיים ללא השחקן, כאשר גם כריס ג'ונסון לא צפוי לחזור בפרק הזמן הזה.

היו גם היו חיוכים בפיס ארנה, "זה פשוט- באנו כדי לנצח", אמרו במועדון לאחר המשחק. אכן האדומים נראו ביכולת טובה מאוד בעוד המשחק נראה גמור עוד במחצית. תמיר בלאט שפגש את הקבוצה בה עשה את הקפיצה הגדולה ביותר שלו ומאמנו אשתקד, דן שמיר, התקשה מעט בהתחלה להפגין את יכולותיו ונראה לא חד במיוחד אך עד לסוף המשחק כבר חזר לעצמו וכבר רשם 21 נקודות עם 50% מהשלוש.

קטש:סה"כ אני מאד מרוצה

לאחר המשחק, שיתף הרכז שנבחר למצטיין המשחק, בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו מספר "סטורים" של חברים שתייגו אותו ופירגנו כשאחת מהן הייתה אחותו הקטנה, אלה בלאט, שהעלתה לחשבונה סרטון שבו הוא קולע שלשה עם "גיפ" בדמותו ולא פחות מכך, מכונית פרארי אדומה כמין עקיצה, ככל הנראה, לסיפור שנחשף בקיץ האחרון ב-ONE עם המשפט המפורסם שנשלח מהנייד של השחקן אל שמיר, "אם אתה רוצה לנהוג בפרארי, אל תציע מחיר של סובארו".

בתוך כך, בירושלים שמחו לראות את אקס נוסף של חולוניה, טיישון תומאס שהיה מהפעילים והנחושים על הפרקט תוך שהוא הצליח לתרום גם 17 נקודות ותשעה ריבאונדים מול הקבוצה אותה עזב בסוף העונה שעברה לאחר שנכשל בבדיקת הסמים. תומאס הושעה לאחר אותו מקרה לשלושה חודשים שלאחריהם הפך להיות אחד מהברגים המרכזיים בחבורה של קטש והראה זאת שוב אמש, "טיישון התבגר, המקרה ההוא מאחוריו ומעכשיו הוא מחויב ורוצה להוכיח את מקומו", סיפר על השחקן גורם במועדון.

הסטורי של אלה בלאט (אינסטגרם)הסטורי של אלה בלאט (אינסטגרם)

הניצחון היוקרתי היה מבחינת הירושלמים מעין חוב עבור האוהדים שחוו הפסד קשה לסגולים בחצי גמר הפיינל פור של העונה שעברה ונשארו דקות ארוכות לאחר המשחק חוגגים ביציעים. גם הבעלים אייל חומסקי והמנכ"ל גיא הראל שנראו מאוד מחויכים בסיום, מצאו עצמם מוקפים בהמון אהבה מהעוברים ושבים וביחד עם השחקנים גם חגגו לאחר המשחק במסעדה בעיר רגע לפני שיפגשו את הפועל גלבוע/גליל כבר ביום ראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה. 

חולון נגד שופטי המשחק, אבל גם טוענים: “הראש לא היה פה”

לאחר הניצחון האחרון שלהם על הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור אשתקד, בהפועל חולון קיוו לצאת מהפיס ארנה עם תוצאה אחרת לגמרי ובטח לא עם תבוסה ב-20 נקודות (74:94). הסגולים שכבר הצליחו להחזיר את החיוכים לפנים עם הניצחון ביום שישי האחרון על הפועל תל אביב, שוב נקלעו לסיטואציה בה הם בצד המפסיד.

ג'ייקובן בראון מתעמת עם שון ג'ונס (אורן בן חקון)ג'ייקובן בראון מתעמת עם שון ג'ונס (אורן בן חקון)

במועדון טענו בסיום כי הם התקשו לזהות את השחקנים שלהם ביכולת הירודה אותה הציגו ואינם מקבלים זאת בשום אופן על אף שמדובר בהפסד אחד מבין עונה ארוכה וכי ביום שבת יש משחק מכריע במסגרת רבע גמר גביע המדינה כשתטוס למפגש מול הפועל אילת הלוהטת. "הראש לא היה פה מהתחלה" הודו בחולון, "קונים את הסרט של שנה שעברה שלא הצלחנו לנצח אותם כל העונה, אלא רק במאני טיים אבל לא מוכנים ליכולת הזאת". מתחילת המשחק, נראה היה שהערב כבר הלך לצד אחד באופן די ברור, הסגולים התקשו להתמודד עם האינטנסיביות של המארחת ולקחת ריבאונדים בהגנה כשמנגד האדומים לקחו 15 ריבאונדים וזאת רק בהתקפות שלהם.  

היעדרותו של טי.ג'יי קליין שהורחק ממשחק אחד על ידי בית הדין של האיגוד בשל אי התייצבותו לנבחרת ישראל, בשיחות בין אנשי המועדון הוגדרה כפגיעה משמעותית בסגנון המשחק של הקבוצה אך עם זאת ניסו להתנחם בכך שהוא יעמוד לרשותם במשחק בשבת. דקוואן גו'נס (13:20 דקות) ועמית שמחון (32:54 דקות) סיפקו ערב חלש במיוחד עם שלוש נקודות ושתי נקודות בהתאמה ובמועדון סירבו לקבל את המספרים של שניים מבין השחקנים שאמורים להצעיד את חולון קדימה ודווקא במשחק חשוב כזה לא הביאו את המצופה מהם. גם קאליף וויאט לא התעלה על התקופה הרעה שעוברת עליו ועדיין נראה די כבוי למרות הדקות האחרונות בהן התעורר מעט עם שלשה ראשונה (מתוך שש זריקות) שנכנסה אבל הייתה מאוחרת מידי.

גיא פניני מתווכח עם השופט (אורן בן חקון)גיא פניני מתווכח עם השופט (אורן בן חקון)

בנוסף, בקבוצה לא אהבו את השריקה של שופטי המשחק לעבירה טכנית נגד גיא פניני וזאת לאחר שהשחקן שספג לפני המשחק, לאורכו וגם לאחריו קריאות "פניני מת" ושריקות בוז, קלע "שלשת מומנטום" ומיד לאחריה התגרה סימן אל עבר הקהל המארח להיות בשקט. השופטים ראו בכך התגרות שמצריכה שריקה לעבירה טכנית כשגם ניסיונות שכנוע של השחקן לא הועילו. בחולון אומנם לא הסכימו עם תגובתו של פניני אך עם זאת טענו בנחרצות כי השופטים נתנו לגיטימציה לקריאות המכוערות לעברו.
 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */