יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:28

ניר לוין נבחר למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות

לאחר חצי שעה של פגישה בלבד עם המועמד, חברי ועדת איתור החליטו פה אחד על המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי ת"א, שיחתום לארבע שנים

|
ניר לוין. מגיע היום לוועדה (נעם מורנו)
ניר לוין. מגיע היום לוועדה (נעם מורנו)

הוועדה לבחירת המנהל הטכני של נבחרות ישראל הצעירות התכנסה היום (שני) במשרדי ההתאחדות לכדורגל ולאחר שהופיעו בפניה שלושת המועמדים: מוטי איוניר, איציק עובדיה וניר לוין, הוחלט לבחור באחרון לתפקיד בהחלטה שהתקבלה פה אחד.

עבודתו של לוין בן ה-54 תחל ב-1 ביוני וחוזהו יהיה למשך ארבע שנים פלוס ארבע שנים נוספות עם נקודות יציאה של ההתאחדות בלבד. בנוסף, לוין יוכל לשמש כפרשן רק במשחקים מחו"ל וזה יהיה הכלל החדש שלגביו יהיו כפופים כל המאמנים בארץ. חברי הוועדה ביקשו להודות לכל שלושת המועמדים על נכונותם לקבל עליהם את התפקיד ושיבחו את יכולותיהם. הוועדה תביא את בחירתה לאישור הנהלת ההתאחדות. אגב, לא נפסלת האפשרות שעובדיה ואיוניר ישמשו כמאמני אחת מהנבחרות הצעירות בעתיד.

מוטי איוניר (נעם מורנו)
מוטי איוניר (נעם מורנו)
 

בין חברי הוועדה נמנו יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, יחד עם ממלא מקומו תמיר גילת, מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו, חיים רביבו וצביקה רוזן. החברים בוועדה שמעו את האני מאמין של כל אחד מבין שלושת המועמדים שהיו מועמדים לתפקיד, כאשר לכל אחד מהם ניתן פרק זמן נפרד.

חיים רביבו. היה חלק מהוועדה (נעם מורנו)
חיים רביבו. היה חלק מהוועדה (נעם מורנו)
 

מ"מ יו"ר ההתאחדות, תמיר גילת, ציין: "ניר לוין הוא בחירה ראויה ביותר לפי כל הקריטריונים שהוצבו בוועדה לבחירת המנהל הטכני. יש לו ניסיון בשיטות אימון מודרניות והוא בקיא במודלים אירופאיים, איש של אימון נוער, לשעבר שחקן ומאמן בוגרים ובכלל אדם משכיל. לכן זו בחירה מצוינת. הדבר עוד כפוף לסיכום התנאים הכספיים בין ההתאחדות לניר לוין ולאישור הנהלת ההתאחדות, וכמובן בין היתר נצטרך להסתדר עם הוועדה הבין-משרדית של משרד הספורט ושיתוף הפעולה שאנחנו מקווים שיהיה גם עם פרננדו היירו בתוך כל התמונה הזו".

ניר לוין (נעם מורנו)
ניר לוין. יכול להיות מרוצה (נעם מורנו)
 

גילת השיב גם על אופן הליך הבחירה המהיר שנעשה במשרדי ההתאחדות היום: "נוטים לחפש את הפיקנטריה, אבל הליך ההכנה היה ארוך וממושך וגם אז באו בטענות למה זה לוקח הרבה זמן. זה לקח זמן כי עשינו שיעורי בית טובים והבנו מה אנחנו רוצים וצריכים כי אין ספק שכרגע אנחנו בעידן פחות מוצלח ואנחנו משוכנעים שבמהלך הזה נצליח להצעיד את הכדורגל הישראלי קדימה. כשבאים כל כך מוכנים לבחירה שכזו וכשיש אדם שמתאים למה שרצינו, זה קורה מהר. הוא אדם מנוסה שמבין את גודל המשימה, הוא יצטרך להקים פה סיירת מטכ"ל כדי שהכדורגל יצעד קדימה".

צביקה רוזן. הסביר על הבחירה בניר לוין (נעם מורנו)
צביקה רוזן. הסביר על הבחירה בניר לוין (נעם מורנו)
 

צביקה רוזן, החבר בוועדה, הסביר את הבחירה: "אנחנו מכירים את כל המועמדים. לניר לוין יש ניסיון של הרבה שנים בכדורגל כולל הניסיון האחרון במכבי ת"א - תפקיד די דומה למה שאנחנו מכוונים למנהל הטכני בהתאחדות. הוא מביא ידע ואישיות. ההליך היה יסודי ואיטי, ועצם זה שהוא נבחר פה אחד מעיד על יכולותיו. התפקיד שלו הוא אחד החשובים לעתיד הכדורגל הישראלי, כנראה לחוזה ארוך טווח במטרה לטפח שחקנים מגילאי 12 עד 21. הוא יעבוד בחפיפה עם פרננדו היירו".

תמיר גילת. התייחס לתהליך (נעם מורנו)
תמיר גילת. התייחס לתהליך (נעם מורנו)
 

ניר לוין, המשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, התחיל את קריירת האימון שלו לפני כ-20 שנה כשעמד על הקווים של הפועל פתח תקווה. בעונת 2000/01, המאמן עשה את קפיצת המדרגה כשעבר מצפרירים חולון למכבי תל אביב, איתה זכה פעמיים בגביע המדינה.

משחק עונה: 1:1 בין הפועל ב"ש ומכבי ת"א

לאחר שעבר במספר קבוצות בליגת העל, ביניהן: הפועל תל אביב, הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה, לוין חזר בעונת 2007/08 לעמדת המאמן במכבי ת"א, אך עזב בסוף העונה את הקבוצה הבוגרת ומונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער, התפקיד בו הוא מחזיק עד היום. בתווך, שחקן העבר שב לאמן את הקבוצה בוגרת באופן זמני לאחר פיטוריו של מוטי איוניר בדצמבר 2011.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */