יום שישי, 17.05.2024 שעה 14:02

גיא פירר זכה במדליית הזהב באליפות אירופה

וויקבורד: אלוף אירופה לנוער הפתיע את כולם כאשר זכה במדליית הזהב גם בבוגרים בתחרות שנערכה באיטליה: "כשיש לי מטרה בחיים אני משיג אותה"

|
גיא פירר.
גיא פירר. "לשמור על התואר זה מדהים" (אינסטגרם)

גיא פירר, שהחזיק עד כה בתואר אלוף אירופה לנוער, זכה אתמול (שבת) במדליית הזהב באליפות אירופה לבוגרים בסקי מים בסגנון וויקבורד, שנערכה באיטליה. בתחרות, שהתקיימה בעיר וורונה, לחקו חלק כ-240 משתתפים מ-23 מדינות. בנוסף אליו, הגולשת הישראלית אורי בוז'ו, בת ה-22, קטפה את מדליית הכסף בסגנון הוויקסקייט. אלוף העולם הישראלי ליאור סופר, שלקח אף הוא חלק בתחרות, פיספס בשתי נקודות בלבד את הגמר.

הגולש בן ה-18, שרק בשנה שעברה זכה בתואר אלוף אירופה לנוער, החליט יחד עם מאמנו עמרי בן נתן להשתתף השנה גם במקצה הבוגרים. בדרך, פירר הביס מתחרים בולטים מכל רחבי היבשת, ביניהם טימו קאפל האוסטרי וסם דה האן ההולנדי, בתום תחרות צמודה. הוא אף הדהים את כל המשתתפים כאשר קבע ניקוד של 92 נקודות, ניקוד שאף גולש לא עשה לפניו. יש לציין כי אליפות הנוער מתקיימת כעת במקביל בפולין.

גיא פירר, אלוף אירופה (אינסטגרם)
גיא פירר. הגולש הצעיר השלים זכייה גם בתחרות הבוגרים (אינסטגרם)
 

 אלוף אירופה הטרי, מסר היום ל-ONE על הזכייה: “התחושה מאוד כייפית ומרגשת כי זכיתי בתחרות הבוגרים, כשלפי הגיל שלי אני עוד שייך לנוער. שנה שעברה הייתי אלוף אירופה בנוער, אז לשמור על התואר ולשפר אותו זו הרגשה שקשה מאוד להסביר".

על השאיפות לעתיד הוסיף: “המטרה הבאה היא גביע העולם בסין, שייערך בשבוע הבא, אליפות העולם במקסיקו ובסוף השנה סבב אליפות העולם. התאמנתי חזק מאוד כי בשביל המטרות שלי בחיים אני צריך לעבוד קשה. כשיש לי מטרה אני משיג אותה והתחרתי בעוד כל מיני תחרויות קטנות בבוגרים אז זה שיפר אותי".

על העזרה מהעמותות אמר: “תודה רבה להתאחדות 'אילת', 'אתנה', 'עמותת סקי המים' בראשות מעוז טל וכמובן משרד הספורט. אפילו השרה התקשרה לברך".

מעוז טל, מנכ״ל איגוד סקי המים: ״גיא הוכיח שכבר כעת, בגיל 18, הוא אחד הגולשים הטובים בעולם. הוא הפליא בביצועיו לכל אורך התחרות, גבר על מתחרים עם נסיון רב והשאיר את כולם פעורי פה בביצוע מדהים בשלב הגמר. חשוב לציין גם את אורי בוז׳ו שהוכיחה שוב את עליונותה במקצוע הוויקסקייט בזכייה חמישית ברציפות במדליה. תודות להתאחדות 'אילת' על הסיוע בהכנות לאורך כל השנה ולפרויקט 'אתנה' אשר תומך באורי זו שנה שלישית ברציפות".
 

אורי בוז´ו עם מדליית הכסף (אינסטגרם)
אורי בוז´ו עם מדליית הכסף (באדיבות איגוד סקי המים)
 

מאמנו של גיא פירר, עומרי בן נתן, סיפר ל-ONE על הגולש הצעיר: “גיא זכה בשנה שעברה באליפות אירופה עד גילאי 19. השנה, אחרי שהתלבטנו רבות, החלטנו שגיא ברמה גבוהה מספיק כדי להתחרות במקצה הבוגרים, למרות שעדיין הוא נמצא בגיל המתאים לנוער". 

"מהרגע שהתקבלה ההחלטה, גיא התחיל לעבוד ולהזיע יום יום כדי להגיע מוכן ככל האפשר. הוא בילה בתחרויות מסביב לעולם וקטף לא מעט פרסים בשנה האחרונה. הוא סיים את המסלול הראשון כאשר הוא ממוקם במקום השני והמכובד מאוד, אבל הוא ידע מה עליו לעשות כדי להביא את הזהב הביתה, וכך עשה אחרי שביצע תרגילים שלא נראו עוד בתחרות".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */