יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:21
מוקדמות יורו עד גיל 19 23-24
103-96ישראל1
30-21נורבגיה2
30-11מונטנגרו3
10-01קרואטיה4
01-01ארמניה5
02-01בוסניה6
06-01איי פארו7
לוח משחקים
  • ישראל
  • 2 - 0
  • נורבגיה

נבחרת הנערים גברה 1:3 על רוסיה החזקה

שלב העילית: חניכיו של מוטי איווניר פתחו ברגל ימין את המסע לאליפות אירופה. גולסה, גדיר וחכים כבשו. היריבה הבאה: צרפת, שסיימה ב-1:1 עם אנגליה

|
מאמן נבחרת הנערים מוטי איווניר. ניצחון ענק (גבע תלם)
מאמן נבחרת הנערים מוטי איווניר. ניצחון ענק (גבע תלם)
נבחרת הנערים של ישראל עשתה הערב (שלישי) סיפתח מוצלח וגברה 1:3 על רוסיה החזקה בפתיחת שלב העילית, בדרך אולי להופעה באליפות אירופה שתיערך במאי הקרוב בטורקיה.

חניכיו של מוטי איווניר משובצים בבית המוות ביחד עם נבחרות אנגליה, צרפת ורוסיה, כאשר רק זו שתסיים ראשונה תשיג את הכרטיס היוקרתי לטורקיה.

הכחולים-לבנים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון כבר לאחר 22 דקות לאחר שהכוכב הגדול של הנבחרת, אייל גולסה, בעט מ-10 מטרים והכניע את השוער הרוסי. המומנטום הישראלי נמשך ושלוש דקות מאוחר יותר הכפיל מוחמד גדיר ממכבי חיפה את התוצאה.

מכאן ואילך הרוסים הפעילו לחץ כבד על שערו של עידן טואף, אך השוער המצוין מנע פעם אחר פעם מהאורחים לחזור למשחק. חילוף מנצח של איווניר העניק לישראל שער שלישי, 3 דקות בתוך המחצית השניה - ניר ביטון מסר כדור עומק נהדר לעברו של סמיר חכים שגילגל מקרוב פנימה.

בדקה ה-55 קיבלו הרוסים כדור עונשין מ-11 מטרים אך קוקורין בעט מהנקודה הלבנה לשמים. 6 דקות אח"כ קיבלו האורחים פנדל נוסף והפעם לוגואה לא התבלבל וצימק ל-1:3.

במפגש השני בבית נפרדו נבחרות אנגליה וצרפת ב-1:1 מצוין עבור ישראל, שממוקמת במקום הראשון בתום המחזור הראשון. חניכיו של מוטי איווניר יפגשו את נבחרת הטריקולור ביום חמישי ב-17:00 ויסגרו את הטורניר במשחק מול אנגליה ביום ראשון.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח באופן שקול כששתי הקבוצות מנסות להשיג את השליטה במרכז השדה. בדקה ה-4 פרץ מוחמד גדיר באגף שמאל ובעט מצוין מ-10 מטרים אך השוער הרוסי הוציא מהחיבורים - הזדמנות נהדרת לישראל.


זאביק זלצר. פתיחה נהדרת של ישראל (יניב סופר)
זאביק זלצר. פתיחה נהדרת של ישראל (יניב סופר)

בדקה ה-8 טעות ענקית של שוער נבחרת ישראל, עידן טואף, כמעט ועלתה לחניכיו של מוטי איווניר בספיגה, למזלם של הכחולים-לבנים הבעיטה ששלח גדירין הרוסי היתה חלשה ונקלטה בקלות ע"י טואף. הרוסים המשיכו להיות מסוכני ובדקה ה-14 בעט ניקה פילייב מהאוויר וממרחק של 10 מטרים, אך הכדור לא התלבש לו טוב על הרגל ויצא החוצה.

אייל גולסה היה הכי קרוב לשער עבור הישראלים לאחר שקיבל הגבהה נהדרת מברק משה ונגח מ-10 מטרים כדור שפגע במשקוף ויצא החוצה.


מוטי איווניר. יכולת נהדרת של נבחרת הנערים (עמית מצפה)
מוטי איווניר. יכולת נהדרת של נבחרת הנערים (עמית מצפה)

דקה 22 - ישראל עולה ל-0:1: לאחר דקות נהדרות ולחץ על השער הרוסי, הצליחו הכחולים-לבנים לכבוש ובצדק. הכל החל בחטיפה של אייל גולסה במרכז המגרש, הכדור הגיע למוחמד גדיר שחיכה עד לרגע הנכון בכדי להחזיר לגולסה שבעט מ-10 מטרים אלכסונית פנימה.

דקה 25 - ישראל עולה ל-0:2: חניכיו של מוטי איווניר במומנטום אדיר ומצליחים להכפיל את התוצאה 3 דקות בלבד אחרי השער הראשון. משה לוגסי הגביה כדור חופשי שהגיע לראשו של לוגסה שנגח טוב, השוער הרוסי הדף, ומוחמד גדיר היה במקום הנכון ובזמן הנכון בכדי לנגוח את הריבאונד פנימה.


מוחמד גדיר. שער ובישול לשחקנה של מכבי חיפה (עמית מצפה)
מוחמד גדיר. שער ובישול לשחקנה של מכבי חיפה (עמית מצפה)

בדקה ה-30 יכל ז'בולוטני להחזיר את הרוסים למשחק לאחר שניצב בעמדה של אחד על אחד מול עידן טואף, אך הצלה הירואית של השוער הישראלי מנעה שער. הרוסים לא ויתרו ודקותיים אח"כ בעט פילייב כדור אדיר מ-18 מטרים אך טואף שוב הציל את ישראל והדף לקרן.

מהעבר השני יכול היה גדיר לכבוש את השני שלו במשחק לאחר שפרץ לבד מול השוער אך התמהמה ואיבד את הכדור. דקה לאחר מכן קוקורין בעט כדור מסובב מקצה הרחבה שפיספס את המסגרת בחצי מטר - קצב נהדר ומשחק נהדר בנס ציונה.

מחצית שניה
מוטי איווניר ערך שני חילופים בתחילת חציו השני של המשחק והכניס את ניר ביטון וסמיר חכים על חשבונם של משה לוגסי וארתור אטצזיאנוב.


טון קאנן. הגיע לנס ציונה בכדי לצפות בנבחרת
טון קאנן. הגיע לנס ציונה בכדי לצפות בנבחרת

דקה 43 - ישראל עולה ל-0:3: ההצגה הענקית של הכחולים-לבנים נמשכת. שיתוף פעולה בין צמד המחליפים, ביטון את חכים מעניקה לנבחרת יתרון של שלושה שערים. ביטון שלח כדור עומק נהדר לעברו של חכים, שהיה קר רוח מול השוער הרוסי ובעט פנימה ללא בעיות.

המשחק נרגע לו במעט ושתי הנבחרות לא הגיעו להזדמנויות ממשיות ב-10 הדקות שלאחר השער. בדקה ה-54 ניסה סטולרנקו את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים אך טואף היה במקום וקלט ללא בעיות.

דקה 55 - רוסיה מחמיצה מהנקודה הלבנה: האורחים זוכים לכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר החלטה תמוהה של שופט המשחק שראה הכשלה של ריף פרץ על קוקורין ברחבה. אותו קוקורין ניגש לבעוט אך שלח את הכדור לשמיים.


אוהדים בכחול-לבן. ראו הצגה גדולה של הנבחרת
אוהדים בכחול-לבן. ראו הצגה גדולה של הנבחרת

דקה 61 - רוסיה מצמקת ל-1:3: האורחים זוכים לפנדל שני תוך 6 דקות לאחר הכשלה נוספת של ריפ פרץ בתוך הרחבה. לוגואה המחליף לא התבלבל ובעט בקלות פנימה.

בדקה ה-59 ניער אייל לוגסה שלושה שחקנים רוסים בתוך הרחבה ובעט כדור מסובב אותו קלט שוער היריבה. לאחר לחץ רוסי יצאו חניכיו של מוטי איווניר מהלחץ והחלו לתקוף. בדקה ה-65 שוב היה זה לוגסה, הפעם עם הקפצה אלגנטית מעל השוער הרוסי, אך הכדור פיספס במעט את המסגרת.

עד לסיום ניסו הרוסים להשיג את השיוויון ולחצו, אך חניכיו של מוטי איווניר היו נחושים והצליחו לשמור על התוצאה. 1:3 מרשים בסיום.

ישראל: עידן טואף, חנא נאסר, גיא ליפקה, רץ מיו, ברק משה, פיליפ אבומנה, משה לוגסי, ריף פרץ, אייל גולסה, ארתור אטצזיאנוב, מוחמד גדיר.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */