יום שלישי, 30.04.2024 שעה 13:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

"מאוכזב. רוצה לנצח את מכבי תל אביב בכל דבר"

ראש קבוצת הבעלות החדשה של הפועל ת"א, דייויד מינצברג, דיבר לאחר ה-5:0 בדרבי: "מה שהיה מסביב גרע מהחגיגה". מייקל ולקאניס: "קיבלנו סטירה לפנים"

|
דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)
דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)

הפועל תל אביב חוותה עוד ערב שהיא תרצה לשכוח בדרבי התל אביבי. יריבתה העירונית, מכבי תל אביב, הביסה אותה 5:0 בתצוגת תכלית, כאשר האדומים למעט בין חמש לעשר דקות אפילו לא היוו יריב ראוי לחבורה של רובי קין. מי שנכח במשחק הוא ראש קבוצת הבעלים החדשה של המועדון, דייויד מינצברג, שדיבר לאחר מכן במסיבת עיתונאים מיוחדת.

דייויד מינצברג פתח את דבריו: “זה סוריאליסטי מאוד עבורי, אני חושב שהכדורגל הישראלי מדהים, יש לנו שחקנים מדהימים וכל העולם רואה את זה, יש אוהדים מדהימים, יש מסורת אמיתית פה, של מאה שנה, יש כאן סביבה מדהימה לכדורגל, אבל יש כאן בעיות. כולנו במועדון חושבים על הקנסות, מאוד מתסכל אותי מה שקרה לפני המשחק, האוהדים שלנו מדהימים ועשו כל מה שביקשנו.

“היה משחק קשה, השחקנים והמאמן רצו מאוד לנצח, הרבה שחקנים ניסו לחזור לכשירות, זה פשוט לא עבד. הרבה שחקנים מאוכזבים, אני מאוכזב, אבל יש לי הרבה ביטחון בקבוצה ובמאמן, כולם היו מודאגים מאוד אחרי הטוטו, ידענו שיש תקופת מעבר בהתחלה, היו שחקנים שרצינו ולא הצלחנו להחתים, אבל קודם כל אנחנו לא ניכנס לפניקה ולא ניכנע. ההפסד הזה כואב, אבל נותן לי ביטחון לראות כמה לכולם כואב, לשחקנים ולמאמן, כי אנחנו רוצים לנצח במשחקים האלה. היה כל כך הרבה סביב המשחק הזה, וזה גרע ממה שאמור היה להיות חגיגה גדולה”.

דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)

“זו אחת מהיריבויות הכי גדולות בספורט וחייבים למצוא דרך לעבוד יחד טוב יותר”, המשיך מינצברג. “אני רוצה ומחויב להיות חלק מזה, לעבוד עם המועדונים, ההתאחדות, שר הספורט, כולם צריכים לעבוד יחד כדי ליצור סביבה טובה יותר שכולם יראו כמה הכדורגל כאן מעולה. זה בהחלט כואב, אבל יש לי ביטחון רב בשחקנים פה, כולם רוצים מאוד לנצח עבור המועדון. יש משחק גדול ונעשה הכל כדי לנצח בו. אני מכיר את הצוות וכולנו ננסה להבין איך לתקן את הבעיות כדי שהן לא יקרו שוב.

“אי אפשר לתקן הכל עכשיו, אבל אנחנו רוצים שכולם יראו כמה הכדורגל הישראלי גדול. זה לא קרה הלילה ואני חושב שזה מתסכל עבור כולם. זה שובר לי את הלב, הספורט צריך לקרב בין כולם, הדברים האלה קורים בכל העולם, אהבתי את המדינה הזאת כל חיי וזה כואב לי. עכשיו כשאני פה אני מבין כמה עבודה צריך לעשות, את יתר הזמן שלי פה אבלה בקיום פגישות של איך אפשר לשפר את זה. בארצות הברית יותר ויותר שואלים על הכדורגל הישראלי, הלילה פשוט היה לילה מאוד כואב”.

דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)

“היינו מאוד מוטרדים מהעונשים שיכולים להגיע מהמשחק, אין לי תלונות לעבירות כי זה החוק פה במדינה ואני מתאים את עצמי. זה עצוב שהיו רק 17,000 אנשים במשחק. אנחנו נהיה חייבים למצוא דרך יותר טובה לעשות את זה (לארגן את המשחקים), רק מלהיות פה ולהסתכל לשחקנים בעיניים אני יודע כמה הם מחכים לאימון הבא ולמשחק הבא. אנחנו לא רוצים שדבר כמו שקרה הערב יקרה שוב, חוויתי את זה והדברים הפכו ליותר אישיים עבורי, זה יישאר איתי לתקופה”.

מה אפשר לעשות אקטיבית: “אנהל שיחות עם בעלי קבוצות אחרים ואנשים ממנהלת הליגות כדי לוודא שכולם יודעים מה קורה ולראות איך אפשר לפתור את זה. אנחנו מחוייבים למציאת פתרון, אבל לא נוכל לעשות את זה לבד, חייבים לעשות את זה ביחד. אני מבקר במדינה הזאת במשך שנים ועדיין יש כל כך הרבה דברים שאני עדיין לא מבין. מפריע לי שכל כך הרבה אנשים שרצו להגיע לא יכלו, ושאלה שהגיעו עברו חוויה לא טובה. אני מכיר את החוויה של האוהד, הילדים שלי הם אוהדים וכשאנשים מגיעים למגרשים הם לא יכולים להיות מוטרדים מאלימות. אין לי כרגע תשובות, אבל בדיוק כמו שאנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בביצועים על המגרש נשקיע גם במסביב. אנחנו רוצים להיות חלק מהתהליך וחלק מהפתרון”.

דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)דייויד מינצברג (איציק בלניצקי)

“העונה הצלחנו להשיג נקודות איפה שנכשלנו בשנה שעברה ככה שהייתה התקדמות, אנחנו עדיין מקדימים את הלו”ז אליו כיוונו. המאמן עושה עבודה מצוינת. יש לי אמון מלא בקבוצה הזאת, אנחנו עומדים מאחוריהם ויודעים שהם רק מחכים למשחק בסוף השבוע הבא. נילחם חזק יותר, לעולם לא ניבהל או נוותר”.

“בנינו את הקבוצה הזו בצורה נכונה עם האנשים הנכונים, הכדורגל הישראלי הוא מאוד קשוח והפסדנו לקבוצה טובה, אבל אני רואה את האש שיש לקבוצה הזאת. האנשים שיש לנו אלה האנשים שאתה רוצה להיות סביבם בסיטואציות לא פשוטות כאלה, אנחנו מאמינים במערכת ובצוות המקצועי וזה לא ישתנה כי אלה האנשים הנכונים בשביל המערכת”.

“אני לא חושב שאני מסתכל על המודל של מכבי תל אביב, אני רק רוצה לנצח אותם בכל דבר. אנחנו רוצים ללכת על אותם שחקנים, אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה על המגרש ולהיות הכי טובים בכל דבר שאנחנו עושים. מחוץ למגרש כל הקבוצות צריכות לעבוד גם ביחד. אני לא יכול לחכות לשחק מול מכבי שוב, אני מאוד רוצה לנצח אותם, הפעם זה כאב אבל נהיה יותר מוכנים לפעם הבאה. זה בסוף משחק אחד ונצטרך להגיע חזקים למשחק הבא”.

מייקל ולקאניס: “זה מאכזב. באנו חיוביים למשחק, באנו להתחרות ואפילו פתחנו טוב. שני השערים הראשונים שספגנו היו בפרטים הקטנים של המצבים הנייחים. היינו טובים עד עכשיו בהגנה במצבים נייחים והיינו צריכים לדעת להימנע משער היתרון. דיברנו על העמידה ההגנתית, אבל ספגנו שער שני שלא היינו צריכים לאפשר. הציפייה לנצח את מכבי היא קשה, אבל אנחנו צריכים לעבוד עם זה, אנחנו הפועל. חשוב להישאר חיוביים גם בפיגור 2:0, לשמור על הדברים שעבדנו עליהם והיום חטפנו סטירה לפנים. זה לא מרגיש טוב, אבל מה שבטוח זה שנעבוד קשה כדי לתקן את זה. זה יכאב היום, יכאב מחר, אבל נעבור את זה. דברים כאלה קורים בכדורגל ועכשיו צריך להבין איך מתקנים את זה”.

מייקל ולקאניס (חגי מיכאלי)מייקל ולקאניס (חגי מיכאלי)

“אנחנו גדלים ומשתפרים כקבוצה. היו מאיתנו ציפיות גבוהות לא רק מהקהל, אלא גם ציפיות גבוהות שלנו שנשיג תוצאה יותר טובה. צריך לדעת להתאושש ולא להתעכב על מה יכול היה להיות. אסור להסתכל אחורה, עכשיו זה הזמן להעריך מה שצריך ולהמשיך הלאה, להמשיך לבנות. הדבר היפה ביותר בכדורגל הוא שתמיד יש את המשחק הבא”.

“אם היינו משחקים הגנתי הייתם מתלוננים שלא תקפנו מספיק ועכשיו מתלוננים שבאנו התקפיים מדי. אנחנו באנו לנצח, הדבר שמשנה הוא עמידה נכונה, לא עשינו את מה שאנחנו היינו צריכים לעשות. זה קרה עם 10 שחקנים בבאר שבע, הפעם זה לא קרה וזה מאכזב. אני יודע כמה הדרבי חשוב, דיברנו עליו עוד מהמחזור הראשון, אבל דברים לא תמיד מסתדרים בחיים וצריך למצוא את הדרך להמשיך הלאה ולא להיתקע בעבר. נבין מה אנחנו יכולים לעשות יותר טוב, בכדורגל אפשר לעשות רק שלושה דברים – לעבוד קשה, לעבוד קשה ולעבוד קשה אפילו יותר. בסופו של יום אנחנו קצת יותר מתקדמים ממה שציפינו להיות בשלב הזה, זו סטירה לפנים, אבל צריך לראות את הטוב ולהמשיך הלאה”.

אסור לפספס
נגןהציל כדור כמו היגיטה וזוכה למחמאות בעולם
הציל כדור כמו היגיטה וזוכה למחמאות בעולם
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */