יום שישי, 10.05.2024 שעה 05:28

עופר ינאי לשחקני הפועל ת"א: ניצחון של גברים

שביעות רצון בקבוצה מהניצחון על בדאלונה. היו"ר כהן: "היינו צריכים לגמור את המשחק קודם, אבל עם סגל קצר הראינו אופי". נאתכו הגיע כאורח לאולם

|
עופר ינאי (האתר הרשמי של הפועל ת
עופר ינאי (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

בהפועל ת"א היו מרוצים מהניצחון אמש (רביעי) 99:103 על חובנטוד בדאלונה ב’בית’ החדש של הקבוצה בבלגרד. דני פרנקו וחניכיו חזרו לנצח במסגרת היורוקאפ לאחר שני הפסדים שהקבוצה רשמה לפני כן במשחקי החוץ מול פאריס ופרומיתיי. הניצחון היה מתוק עוד יותר, שכן בעונה שעברה כזכור הספרדים הדיחו את האדומים ברבע הגמר של המפעל.

לאחר המשחק, הבעלים עופר ינאי, שהיה מרוצה במיוחד נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: “ניצחון של גברים". היו"ר רמי כהן אמר ל-ONE: "הגענו טוב למשחק והיינו צריכים לגמור אותו קודם, אבל עם סגל קצר הראינו אופי. צריך להתרגל שבלגרד כרגע זה בית עבורנו, וגם להודות לסרבים על כל מה שהם עושים בשבילנו, זה לגמרי לא מובן מאליו".

בהפועל ת”א היו מרוצים מכך שהקבוצה הגיעה למשחק עם שני אימונים בלבד וחוותה שבוע של קצת יותר התאווררות. כמו כן, במועדון ציינו את העובדה שהקבוצה החזיקה מעמד מבחינה מנטלית עד לסיומו של המשחק, ולא נתנה לריצה של הספרדים במהלך הרבע הרביעי להכריע את ההתמודדות.

"הראינו אופי עם סגל קצר". רמי כהן (חגי מיכאלי)"הראינו אופי עם סגל קצר". רמי כהן (חגי מיכאלי)

בשורות האדומים היו שבעי רצון מאקסבייר מנפורד, שסיים את המשחק עם 31 נקודות והוביל את רשימת הקלעים של הקבוצה. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא קייל אלכסנדר שפתח בצורה פחות טובה את העונה, ואמש הציג משחק נהדר אותו סיים עם 17 נקודות והתעלות ברגעים המכריעים.

החבורה של דני פרנקו תישאר בבלגרד עד למשחק 'הבית' הבא ביום רביעי, בו תארח את בשיקטאש הטורקית לעוד משחק חשוב, ורק לאחריו הקבוצה תחזור לישראל. למרות ההישארות של הקבוצה בבלגרד, עד למשחק הבא לא יהיה לה אף אימון באולם בו היא משחקת.

קייל אלכסנדר. התעלה ברגעים המכריעים של המשחק (שחר גרוס)קייל אלכסנדר. התעלה ברגעים המכריעים של המשחק (שחר גרוס)

בהפועל מקווים שתומר גינת יתאושש מפציעתו עד למשחק ברביעי ויוכל לעמוד לרשותו של פרנקו. מי שהיה אורח הכבוד אמש במשחק מול בדאלונה הוא ביברס נאתכו, אקס הפועל ת”א בכדורגל שמשחק כיום בפרטיזן בלגרד. אגב, למרות שמכבי ת"א תשחק הערב בבלגרד מול ברצלונה במסגרת היורוליג, אין לאף אחד מאנשי הפועל, שנמצאים בעיר, כוונה ללכת ולצפות במשחק.

ביברס נאתכו עם בר טימור ותומר גינת (אינסטגרם)ביברס נאתכו עם בר טימור ותומר גינת (אינסטגרם)

דני פרנקו דיבר עם שחקניו והדגיש את חשיבותה של הלכידות ושל להישאר ביחד ברגעים הקשים. המאמן סיכם את המשחק: “זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. הגענו אחרי שני משחקי חוץ קשים ושבועיים בדרכים ולא הייתה לנו ממש הכנה ראויה למשחק. המשחק הזה היה משחק יותר מנטלי עבור השחקנים שנלחמו, נפלו על הרצפה ולא ויתרו מול קבוצת ליגה ספרדית טובה. אני שמח שיצאנו עם הניצחון, הוא מאוד חשוב ואנחנו הולכים להמשיך ולהשתפר מכאן”.

“אני קודם כל לוקח מהערב הזה את העקשנות הזו של החבר'ה לנסות להישאר בפוקוס לאורך כל הדרך. גם כשעשינו דברים טובים וגם כשעשינו טעויות, החבר'ה תמכו אחד בשני. ורק אז אני לוקח את הניצחון, שהוא סופר חשוב וממקם את עצמנו במצב טוב בבית. אבל כל מה שבאמת מעניין אותנו זה שהמצב הנוראי בישראל ישתפר ומקווים שנוכל לראות את ילדינו בחזרה”.

דני פרנקו (איציק בלניצקי)דני פרנקו (איציק בלניצקי)

“יש לנו מספיק זמן, שבוע שלם להתכונן למשחק מול בשיקטאש, נתרגל כל מה שצריך ונעשה הכל כדי להשתפר ככל שאנחנו יכולים. אלו המשחקים היחידים שאנחנו משחקים כי אין לנו משחק ליגה בפתח אז אין לנו במה להתעסק ולמה להתכונן מלבד למשחק הזה”, סיכם פרנקו.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */