יום שישי, 10.05.2024 שעה 15:12

דותן: סימנו מטרות גדולות מאוד לקראת 2020

יו"ר איגוד הכדורעף במסע"ת פתיחת העונה: "כולי תקווה שנביא הישגים". נעם כץ שהתמנה לאימון נבחרת ישראל: "בתור אוהד של הענף, רוצה שהוא יתרומם"

|
מסע
מסע"ת פתיחת העונה בכדורעף (חגי מיכאלי)

מסיבת העיתונאים לרגל פתיחת עונת המשחקים 2019/20 נערכה היום (ראשון) בבית הוועד האולימפי בתל אביב. באירוע נכחו הרבה נציגים מהקבוצות השונות, מאמנים, שחקנים, בשלל האגודות השונות כדורעף נשים, גברים, חופים, ונוער. באיגוד השקיעו השנה משאבים רבים בשביל לשווק את הכדורעף בארץ, חלק מזה בא לידי ביטוי ברשתות החברתיות במטרה  להמשיך ולהביא המון קהל וליצור חיבור לענף בקרב הגיל הצעיר.

מסע״ת פתיחת עונת הכדורעף

אביתר דותן, יו״ר איגוד הכדורעף, פתח את מסיבת עיתונאים: ״תודה לכולם שהגיעו הנה, לצוות שלי בראשות יניב נוימן המנכ״ל. בנימה אישית יש חלום. תמיד כשאנחנו מתעסקים בספורט זה להיות ספורטאי הכי טוב ולהיות גורם משפיע בענף שאתה הכי אוהב. למזלי נפל בחלקי להיות היו״ר בשלוש שנים האחרונות ולהשפיע על הענף, כל מי שיושב מסביב לשולחן אוהב את הענף”. 

אביתר דותן (חגי מיכאלי)אביתר דותן (חגי מיכאלי)

“בחרנו לעשות את במסיבת עיתונאים היום לאחר שהליגה התחילה אחרי שבוע, אנחנו מסתכלים על חצי כוס המלאה שהאולמות מלאים וחצי הכוס שאנשים כן אוהבים את הספורט וכן את התחרותיות בו. אנחנו מערכים בסוף השבוע הקרוב את הסבב העולמי עם 16 זוגות מכל העולם, כולי תקווה שפה בתל אביב נביא כבוד ונביא הישגים כמו שאנחנו אוהבים. סימנו לקראת 2020 מטרות גדולות מאוד, ישלנו 6,000 ספורטאים ואנחנו נמשיך לאתר שחקנים בכיתות ד-ו’”.

ההכנסות והשיווק של הכדורעף: ״אנחנו נשקיע מעל מיליון שקל בשיווק עם רכז שיווק בכל אגודה, המטרה להיות חזקים מאוד ברשתות החברתיות. יש 10,000 אנשים שמתעסקים בכדורעף ורואים כדורעף, ואנחנו רוצים להגיע למאות אלפית. להגדיל את השיח על הספורט הזה, אנחנו רוצים לעסוק בשיח חיובי וליצור שיח חיובי במיוחד מתוך אנשי הענף”.

אביתר דותן (חגי מיכאלי)אביתר דותן (חגי מיכאלי)

עוד הוסיף ואמר: ״אנחנו לא חוסכים בכלום והגיע הזמן שלנו להוכיח את עצמנו ברמה ההישגית גם בחופים וגם באולמות, ואנחנו נעשה את זה דרך שיווק ודרך איתור. עוד שנה אחרי האולימפיאדה ייערכו בחירות, אני רוצה להוכיח שאני וההנהלה מאוד ראויים. המינוי הראשון שלי הוא של נועם כץ כמאמן נבחרת ישראל בוגרים באולמות”. 

נעם כץ שהיה נרגש מאוד בקבלת המינוי אמר: ״אני שמח מאוד להיות פה, יש הרבה אנשים בבית שרוצים שהענף הזה יצליח, אני מאמן גם את מטה אשר ועכשיו גם את נבחרת ישראל. יש לנו הרבה תנאים להצליח ואני בתור אוהד של הענף רוצה שהוא יתרומם״. על הליגה השנה: ״יש קבוצות מאוד חזקות השנה והרמה עלתה, אני מזהה את התלהבות בקבוצות שאני מגיע מולם וגם בקהל. על המינוי של הנבחרת:״רק דרך שיתופי פעולה שלי ושל איגוד שלי ושל השחקנים אפשר להגיד לדברים. המשימה הראשונה שלי הייתה לבנות סגל שאני יוכל להצליח איתו״.

נעם כץ (חגי מיכאלי)נעם כץ (חגי מיכאלי)

מאמן הפועל כפר סבא בנשים, חן אימלפרב: ״הליגה נפתחה עם הרבה הפתעות, עושה רושם שהולכת להיות ליגה מאוד שוויונית ומעניינת, אני שמח מאוד להיות פה, שינונו את המשחקים שלנו במקום ימי שישי כמו כל הליגה לימי שבת במטרת למשוך קהל״.

חן אימלפרב (חגי מיכאלי)חן אימלפרב (חגי מיכאלי)

שון קסל, נציג מכבי אשדוד: ״הקהל מגיע, השנה יש ליגה עם קבוצות חזקות כל מחזור יש הפתעות הרבה עניין, כולם יכולות להתחרות בכולם. אני רוצה להגיד תודה לנועם על הזימון לנבחרת, אליפות אירופה היא מטרה ריאלית ולשם אנחנו מכוונים, יש הרבה מוטיבציה״.

שון קסל (חגי מיכאלי)שון קסל (חגי מיכאלי)

יאל בנימין, שחקנית מכבי רעננה: “אני שמחה להיות פה, שמחה לראות שיש הרבה קהל בכדורעף. מקומי הוא לתרום לענף שנתן לי כל כך הרבה והתחלתי לאמן ילדים במטרה להשפיע בקידום הענף”.

יאל בנימין (חגי מיכאלי)יאל בנימין (חגי מיכאלי)

בסוף השבוע הקרוב ייערך טורניר הסבב העולמי כוכב אחד, שיתרחש בחוף פרישמן בתל אביב. לקראת הסבב העולמי בכדורעף, התייחס יו״ר האיגוד: ״אנחנו לא חוסכים במשאבים, יש לנו מטרות שאנחנו חולמים עליהם, עשינו לא מעט טעויות בעשור האחרון ועכשיו אנחנו עובדים נכון והסקנו את המסקנות שלנו. אני קורא לכולם להגיע לטורניר ולהצטרף למשפחת הכדורעף ולהצטרף לרשתות החברתיות. אני רוצה להגיד תודה רבה לעיריית תל אביב״. 

אוהד רדקו, שמונה למאמן נבחרת ישראל בכדורעף חופים: ״אני מאמין בעצמי להוביל את המערכת, צברתי הרבה ניסיון אנחנו צריכים לבנות תשתיות, אנחנו רצים מרתון ולא ספרינט, במטרה לבנות מערכת שיכולה לקחת אותנו רחוק, מסתכלים על אולימפיאדת 2024. צריך סבלנות ועבודה נכונה״.

אוהד רדקו (חגי מיכאלי)אוהד רדקו (חגי מיכאלי)

על הסבב העולמי שיערך בארץ, אמר מאמן הנבחרת החדש: ״זה טורניר מ-70 עד 100 בעולם, אנחנו יכולים לראות קבוצות חזקות עם משחקים ברמה גבוהה מאוד, בשבילנו לארח טורניר בין לאומי זה כבוד גדול״.

נתי אוחנה, שחקן נבחרת ישראל בכדורעף חופים שישתתף בתחרות: ״אני כמעט שבע שנים בנבחרת, אוהד עשה דרך והוא עכשיו מקבל את המינוי שמגיע לו, עליו ועל בן זוגו שון שחוזרים אחרי יותר משנה להתמודד אחת המטרות היא לזכות בסוף השבוע הקרוב בתל אביב בכוכב אחד, אני מזמין את כולם לבוא לראות, יהיה אירוע ממש יפה״.

נתי אוחנה (חגי מיכאלי)נתי אוחנה (חגי מיכאלי)

גם נוגה מאור, שחקנית נבחרת ישראל בכדורעף חופים שתשתתף בתחרות, התייחסה: ״המטרה שלנו היא להגיע לאולימפיאדה 2024 ובדרך אנחנו רוצים להשיג את המטרות הקטנות, על התחרות בסוף השבוע הקרוב אנחנו רוצים להביא הישג כמה שיותר גבוה״.

נוגה מאור (חגי מיכאלי)נוגה מאור (חגי מיכאלי)
נתי אוחנה, אוהד רדקו, אביתר דותן ונוגה מאור (חגי מיכאלי)נתי אוחנה, אוהד רדקו, אביתר דותן ונוגה מאור (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */