יום רביעי, 08.05.2024 שעה 19:10

כפ"ס חגגה במטה אשר וצימקה ל-2:1 בסדרת הגמר

גמר ליגת העל בכדורעף: הירוקים לא נתנו לקבוצה של כץ לחגוג על חשבונם לעיני הביתי ושמרו על סיכוי עם 0:3 גדול, קלוט הצטיין. משחק 4 - בראשון

|
שחקני כפ
שחקני כפ"ס חוגגים (עמרי שטיין)

כשהיא ביתרון מבטיח של 0:2 בסדרת הגמר של פלייאוף ליגת העל בכדורעף, הפועל מטה אשר/עכו רצתה לסגור את הסיפור ולזכות באליפות כבר הערב (שלישי) לעיני הקהל הביתי באולם הספורט נעמן שם אירחה הקבוצה את הפועל כפר סבא, שלצערם של הצפוניים ניצחה 0:3, צימקה ל-2:1 בסדרה ואף פתחה אותה מחדש, רגע לפני שתארח את המשחק הרביעי.


המערכה הראשונה נפתחה ביתרון קל לקבוצה המארחת, אך בסופו של דבר הקבוצה של שגיא ברעם הצליחה לנצח 20:25. המערכה השנייה נפתחה בסערה מצד שתי הקבוצות, משחק צמוד ורצון גדול של שני הצדדים להגיע להכרעה, אך גם אותה סיימה האורחת עם ידה על העליונה כשניצחה 28:30. המקומיים פתחו בלחץ את המערכה השלישית, אך הירוקים היו טובים לאורך כל המערכה ולבסוף ניצחו 21:25 שהשלים 0:3 קליל בסיום. בארטק קלוט היה המצטיין של הקבוצה מהשרון בעוד עידן דוד בלט בצד האדום. 

עידו דוד (עמרי שטיין)עידו דוד (עמרי שטיין)


נועם כץ, מאמן הפועל מטה אשר/עכו, התייחס לאכזבה בסיום: "הגעת הצלחת וההכנות לחגיגות הלחיצו את השחקנים? יכול להיות, אני לא יודע אם זה הלחיץ, יכול להיות שזה הכניס אותם לשאננות. בכל מקרה השחקנים יודעים שהשנה ניצבת מולנו יריבה מצוינת, שיחקנו טוב בשני המשחקים הראשונים והצלחנו לנצח אותם, היום לא הייתה לנו את הקשיחות לסגור את זה וזה יהיה צמוד עד הסוף. עכשיו אנחנו צריכים לנצח שם, המשחק הזה הוא כבר היסטוריה, צריך להתאושש”.

נועם כץ (עמרי שטיין)נועם כץ (עמרי שטיין)

 
כץ המשיך לנתח את הסיבות להפסד: “לא כל התנאים שבאנו איתם היום היו טובים, יש לנו שתי בעיות לא קלות, הראשונה היא המחלה של צ'וק, שהיה השחקן המצטיין שלנו בשני המשחקים הראשונים. היום הוא לא הצליח להרים את עצמו וזה פגע בנו, גם הגיוס של נעם אריאל מקשה עלינו באימונים ופוגע בנו, אבל צריך להתמודד עם זה, זה המצב. אליפות? לא יודע. אמרתי בתחילת המשחק, הסדרה הזאת צמודה לגמרי, הקבוצות הן שקולות, יש כאלה שאומרים שיש יתרון קטן לכפר סבא והסדרה תהיה צמודה עד הסוף". 

מן הצד השמח של הערב, שגיא ברעם, מאמן הפועל כפר סבא יכול לנשום לרווחה: "כן, נשארנו בחיים. באנו לשחק על החיים שלנו, ראינו את האווירה, אני בתור שחקן לקחתי פה דאבל בשנת 99', אני מכיר את האולם בנעמן שכולם באים לחגוג והשמפניות במקרר, אני חושב שחוץ מאלה שנכנסו לכאן בירוק אף אחד לא האמין היום שאפשר לחזור לסדרה ועוד לנצח 0:3 ואני מאוד גאה בשחקנים שלי הם עשו את זה בצורה מעוררת כבוד”.

שגיב בולקין חוגג (עמרי שטיין)שגיב בולקין חוגג (עמרי שטיין)

 
עוד הוסיף המאמן: “לא עשינו הרבה כדורעף השבוע, עשינו הרבה עבודה על הראש, להאמין ולחכות להזדמנות, ידענו שיהיו לנו הזדמנויות וידענו שהם יבואו עם המון לחץ לקחת את הדאבל ואני שמח בעיקר שידענו לחזור פעמיים מפיגור מאוד גדול, לא שיחקנו משחק גדול אבל בהחלט עם לב ועם ראש”. על ההכנות הקצרות לקראת המשחק הגורלי בראשון:  “נעשה אימון אחד או שניים חזקים, קצת וידאו כדי לתקן דברים שלא היו טובים היום, אם נחשוב שניצחנו 0:3 בנעמן משהו יבוא לנו בקלות בכפר סבא, זאת תהיה טעות גדולה נצטרך לעבוד על כל נקודה קשה כדי להביא לפה את ההכרעה במשחק החמישי".

שחקני כפ"ס חוגגים (עמרי שטיין)שחקני כפ"ס חוגגים (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */