יום ראשון, 05.05.2024 שעה 01:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

טאקו בהרכב מכבי פ"ת, טאפוקו וגורפינקל מנגד

הצעיר בן ה-20 יחליף את ברוסו בהרכב המלאבסים מול חדרה ב-19:00, גם תאי בריבו ב-11. מנגד, אבו פאני על הספסל, לוסיו עם פלומיין ועמאש בהרכב

|
דידייה ברוסו עם הכדור (חגי מיכאלי)
דידייה ברוסו עם הכדור (חגי מיכאלי)

מכבי פתח תקווה תנסה לשוב הערב (ראשון, 19:00) לשוב ולנצח בליגת העל לאחר חמש תוצאות תיקו רצופות, כאשר היא מתמודדת עם מכת פציעות של ממש לפני המשחק מול הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. בעוד מוחמד סרסור כנראה גמר את העונה לאור קרע במיניסקוס, חביב חביבו עלול להיעדר כשלושה חודשים בעקבות שתי פריקות בכף רגלו ואף עשוי להיכנס להקפאה, כעת גם דידייה ברוסו, שנפגע אתמול באימון, עלול להיעדר כחודש.

במהלך האימון, לטענת שחקני הקבוצה לאור עומס המשחקים בתקופה האחרונה ודווקא תוך כדי תקופה מעולה מבחינתו כשהוא הולך ומשתפר מדי משחק, ברוסו נעצר במהלך ריצה, נשכב על כר הדשא והחל לצעוק מכאבים. לאחר מכן, כבר אובחן אצלו קרע בשריר הירך האחורי וכעת מי שייכנס להרכב לצדו של רומאריו פירס הוא איתי טאקו הצעיר בן ה-20 שערך כבר שתי הופעות ליגה העונה ותורגל ב-11 באימון המסכם. ברוסו התייצב לאימון המסכם אך עבר טיפולים ובבוקר המשחק הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד.

דידייה ברוסו (נעם מורנו)דידייה ברוסו (נעם מורנו)

כמו טאקו, תורגל גם תאי בריבו בחוד ההתקפה על חשבונו של חביבו, כאשר הוא ינסה להמשיך את המומנטום שלו מבחינה אישית לאחר שכבש את שער היתרון מול בני יהודה בשבוע שעבר ואף כבש בשנית, אלא שהשער נפסל בטענה לנבדל, שכלל לא היה. מעבר לכך, ההרכב יישאר בעינו. תומר בנבנישתי ישוב לסגל לאחר סיבוב שלם, כאשר הופיע ב-18 פעם אחת מול אותה הפועל חדרה בסיבוב הקודם אך לא שותף. פאדי זידאן חזר לאימונים מלאים, אך נותר מחוץ לסגל. סרסור הגיע לצפות בחבריו באימון בעודו מתאושש מניתוח וחביבו כלל לא הגיע למתחם האימונים.

לקראת המשחק, אלישע לוי אמר לשחקניו באסיפה הקבוצתית כי "חדרה קבוצה עובדת, אבל לחוצה בתקופה האחרונה. למוחמד אבו פאני יש בעיטות טובות מרחוק, לוסיו מבצע הרבה תנועות לעומק, פרדי פלומין הוא שחקן מצוין עם יכולת אישית, צריך לשים אליו, אבל המשחק תלוי בנו. אם נבוא ונעבוד כמו שצרך ונהיה קומפקטים כמו שאנחנו יודעים אנחנו נהיה יותר טובים ואנחנו צריכים לנצח".

אלישע לוי מוחא כפיים (נעם מורנו)אלישע לוי מוחא כפיים (נעם מורנו)

בתוך כך, קבוצת הנוער של מכבי פ"ת החתימה עד לתום העונה את חלוץ נבחרת זמביה הצעירה, עמנואל אמווינדה, שכבר ישב על הספסל בליגת העל לנוער בשבת. במועדון התלבטו בשבוע האחרון בינו לבין אנדרס גומז, שחקן הכנף מנבחרת קוסטה ריקה הצעירה שנבחן גם הוא, ואף הייתה מחשבה להחתים את הזמבי ואת הקוסטה-ריקני ולהשאילו להפועל מרמורק בליגה הלאומית ואז לבחון את יכולתו עד הקיץ. המו"מ מול גואדלופה ממדינתו לא צלח עד כה ובינתיים הזמבי הוחתם בשל הצורך בחיזוק בעמדה הזאת. כרגע הקשר מול גומז, שנבחן לפני כן בהפועל תל אביב, נותק, אולם בפ"ת מעריכים מאוד את יכולתו וקיים סיכוי קטן שיחזרו לתמונה.

הרכב מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומאריו פירס, איתי טאקו, גידי קאניוק, מנור סולומון, לידור כהן ותאי בריבו.

קלינגר: ״בכדורגל אין הוקוס פוקוס״

אבו פאני בספק, אביטן: "אנחנו לא במשבר"

במקביל לאווירה פחות טובה ששוררת במועדון אחרי רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, הפועל חדרה קיימה את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מול מכבי פתח תקווה: "המשחק יהיה בדיוק כמו המשחקים האחרונים שלנו. אנחנו צריכים לשכוח מכל מה שקרה בתקופה האחרונה, כי אנחנו חייבים נקודות. יש פה חשש גדול שניכנס למאבקי התחתית", סיפרו במועדון לקראת המפגש מול אלישע לוי ושחקניו.

המאמן ניסו אביטן יאלץ להסתדר עם מספר חיסורים משמעותיים בסגל שלו כשצמד הבלמים, יעקב אבבה ודויד מתאוס, פצועים ולא ייקחו חלק בהתמודדות. מוחמד אבו פאני החולה נמצא כרגע בספק למפגש מול המלאבסים.

ניסו אביטן (עמרי שטיין)ניסו אביטן (עמרי שטיין)

"ההפסד לבית"ר ירושלים לא יצר אצלנו שום משבר. כל הפסד הוא כואב, בטח כאשר מדובר בתקופה ארוכה שלא הצלחנו לייצר בה ניצחון בליגה”, אמר המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק והמשיך: “אנחנו רוצים להביא את הניצחון בשיניים, לחזור ולהיות קבוצה שמייצרת נקודות ולא להמשיך להידרדר בטבלה. נכון שהמיקום שלנו עדיין טוב ואנחנו עושים הכל לנצח ולהיראות טוב, אבל השמיכה שלנו קצרה”.

הפציעות הרבות איתן הוא נאלץ להתמודד: “כל שחקן שנפצע יוצר אצלנו בעיות. אנחנו מתמודדים עם הפציעות האלה ומנסים לייצר הרכב שבסופו של דבר יוכל להביא תוצאות טובות”.

ניסו אביטן עם אסי גומה מנשה זלקה (עמרי שטיין)ניסו אביטן עם אסי גומה מנשה זלקה (עמרי שטיין)

עננת צו הפירוק שמרחפת מעל המועדון: “הדיון בבית המשפט מתקרב ובעוד קצת יותר משבוע נדע איפה אנחנו עומדים ואז נוכל להתכונן לחלון ההעברות בינואר ונדע איך אנחנו רוצים שהמשך העונה שלנו תיראה".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */