יום שישי, 10.05.2024 שעה 21:06

כתב אישום נגד ריינהורן: פגע מינית ב-121 בנות

כתב אישום חמור נגד מאמן הכדוריד: "פגע מינית באמצעות האינטרנט ב-28 קטינות ו-4 בגירות. ניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות ו-4 בגירות נוספות"

|
בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)
בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)

כתב אישום חמור הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נגד מאמן הכדוריד בנו ריינהורן בגין שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט בקטינות ובמספר בגירות.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שירי רום ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה מיוחס לריינהורן כי “פגע מינית באמצעות האינטרנט ב-28 קטינות ובארבע בגירות וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות ובארבע בגירות נוספות”.

בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)

“נוסף על כך, עקב הנאשם אחר כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהן ולנסות לפגוע בהן מינית. סך הכל, אפוא, נמנו בכתב-האישום 121 נפגעות ונפגעות פוטנציאליות”.

בכתב האישום מתוארת שיטת הפעולה של ריינהורן: “במהלך השנים 2017-2018, פנה המשיב לעשרות רבות של קטינות בנות 9-17 שנים ולמספר בגירות באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם", תוך שימוש בזהויות בדויות שיצר לעצמו. לצורך כך, פתח המשיב חשבונות באינסטגרם, בשמות בדויים, כאשר תמונת הפרופיל במרביתם הייתה של צעירה גרמניה, ממנה הוציא ממנה במרמה תצלומים שונים, לאחר שגרם לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשים מגונים ומעשי אינוס. המשיב הציג בפני הנפגעות מצג שווא לפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה”.

“במקרה שהביעו עניין, הציע להן הנאשם לעבור אודישן מצולם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. המשיב עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. בחלק מן המקרים, ביקש המשיב מהנפגעות לגעת בעצמן ואף להחדיר לאיבר המין שלהן או לישבנן אצבע או חפץ לפי דרישתו, תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן”.

בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)

“כתוצאה ממעשיו אלה, וממצג השווא שהפעיל כלפיהן, חלק מהנפגעות צילמו עצמן מחדירות אצבע או חפץ לאיבר מינן, נפגעות אחרות צילמו עצמן בעירום מלא או חלקי ושלחו לו תמונות שלהן; נפגעות אחרות שלחו תמונות שלהן, אך סירבו להצטלם בעירום לאחר שחשדן התעורר כי מדובר במתחזה ובמי שאינו מבקש לבחון אותן במסגרת אודישן”.
 
“הנאשם פעל בדרכים מתוחכמות על מנת להסוות את זהותו ולהקשות על איתורו. כך, למשל, פעל באמצעות שרתי proxy ושירותי vpn על מנת שלא יובילו אל כתובת ה-IP שבה השתמש. כמו כן, פתח חשבונות מזויפים בוואטסאפ ובאינסטגרם תוך שימוש בכינויים ובתמונות של אחרים ותוך שימוש במחולל מספרי טלפון פיקטיביים שאינם שלו. העונש המקסימלי בצד עברות המין החמורות המיוחסות לנאשם עומד על 20 שנה לכל עבירה”.

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */