יום שישי, 10.05.2024 שעה 20:25

ניאנג ומאנה בהרכב סנגל, אינוי ב-11 של יפן

שתי המנצחות בבית 8 במחזור הראשון של המונדיאל נפגשות ב-18:00 בקרב ישיר על ראשות הבית. גם קוליבאלי וסאנה ב-11 של האפריקאים, קגאווה יפתח מנגד

|
סאדיו מאנה עם הכדור (רדאד ג'בארה)
סאדיו מאנה עם הכדור (רדאד ג'בארה)

בית 8 במשחקי גביע העולם, רוסיה 2018 ימשיך הערב (ראשון) עם מחזור המשחקים השני והמותח כשבמוקד: נבחרת יפן תפגוש את נבחרת סנגל, ומאוחר יותר נבחרת פולין תתמודד מול נבחרת קולומביה.

יפן – סנגל (18:00)

הסמוראים הכחולים יגיעו להתמודדות אחרי הניצחון 0:1 החשוב על נבחרת קולומביה. כזכור, יפן הייתה ביתרון מספרי כבר מהדקה השלישית של המשחק, מה שלמעשה הקל את העבודה בדרך ל-1:2 חשוב. מן העבר השני, האריות יגיעו למשחק אחרי הניצחון 1:2 על הפולנים ומי שלא לוקח אותם בחשבון, עלול לשלם על כך ביוקר, כשבאמתחתם כבר 3 נקודות בבית. 

היפנים חוגגים (רויטרס)היפנים חוגגים (רויטרס)

הרכב נבחרת יפן: אייג’י קוואשימה, הירוקי סקאיי, גן שוג’י, מאיה יושידה, יוטו נאגטומו, מאקוטו האסבה, גאקו שיבאסקי,גנקי הראגוצ’י, טקאשי אינוי, שינג’י קגאווה, יויה אוסאקו.

הרכב נבחרת סנגל: חאדים אנדיאי, יוסוף סאבלי, קאלידו קוליבאלי, סליף סאנה, מוסה וואגה, אלפרד אנדיאי, באדו אנדיאי, אידריסה גווייה, עיסמאילה סאר, סאדיו מאנה, אמבאייה ניאנג.

בלמה היפני של סאות’המפטון מאיה יושידה התייחס למשחק ואמר: “אנחנו באים לעשות מול סנגל את אותם דברים שעשינו במשחק שלנו נגד קולומביה ומאמינים שאנחנו טובים מספיק כדי לנצח”.המאמן אקירה נישינו הוסיף: “אנחנו צריכים להיות חזקים ופיזיים מהפתיחה, לשחקנים של סנגל יש משמעת טקטית ברמה הגבוהה ביותר, כך שנצטרך להיות זהירים מאוד במשחק מולם, יש להם את היכולת לעקוץ במתפרצות מתוכננות וקטלניות”. 

שחקני יפן בטירוף מול קולומביה (רויטרס)שחקני יפן בטירוף מול קולומביה (רויטרס)

כוכב ליברפול ונבחרת סנגל סאדיו מאנה התייחס גם הוא ואמר: “אני חושב שהולך להיות משחק טוב, חשוב לנו מאוד לנצח ונצטרך להיות חדים. החוזקות שלנו? אין לנבחרת סנגל רק את סאדיו מאנה, אנחנו נבחרת חזקה ומגובשת”. על חברו לליברפול מוחמד סלאח שלא יעבור עם נבחרת מצרים את שלב הבתים: “שלחתי לו הודעה, הוא רצה מאוד להצליח במונדיאל הזה. כרגע זה נורמלי שהוא מאוכזב מההופעה שלו ושל נבחרת מצרים, אבל הוא כבר חושב על העתיד”. 

מאנה, דיוף וניאנג חוגגים (רדאד ג'בארה)מאנה, דיוף וניאנג חוגגים (רדאד ג'בארה)

פולין – קולומביה (21:00)

הלבנים-אדומים מקווים להתאושש מההפסד 2:1 לסנגלים, והרבה תקוות נתלות ברוברט לבנדובסקי כאחד שאמור להוביל את נבחרתו למקום הראוי לה, אך כרגע הם ללא נקודות בכלל. מנגד, הקולומביאנים יחפשו גם הם ניצחון ראשון בטורניר עם שמות מרשימים כמו: חאמס רודריגס וראדמל פלקאו, הם חייבים לנסות להעפיל לשלב שמינית הגמר וזה הזמן לנקודות.

חלוץ מונאקו ונבחרת קולומביה, רדאמל פלאקו, אמר: “זה יהיה כמו גמר. כל נבחרת תילחם על כל כדור ותסגור שטחים בשביל להקשות על היריב”.

רדאמל פלקאו מאוכזב (רויטרס)רדאמל פלקאו מאוכזב (רויטרס)

בנוסף, גם מאמן נבחרת קולומביה חוסה פקרמן התייחס להכנות למשחק ואמר: “ברגע שהמשחק מול יפן נגמר, התחלנו להתכונן למשחק נגד פולין, אין הפסקות במונדיאל. אנחנו נבחרת מאוזנת וכולנו ידענו שהולך להיות קשה מאוד מול כל הקבוצות  בבית. כרגע כל מה שיושב לנו בראש הוא המשחק מול פולין, לא התחלנו טוב את המונדיאל, אבל אסור לנו לתת לזה להשפיע עלינו כי עוד אפשר לתקן את זה”. 

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */