עמית קרקו
|

הסוכנים מתנסים במשחק החדש (איציק בלניצקי)
חברת ישפאר, יבואנית סוני ופלייסטיישן, השיקה הערב (רביעי) בפני כ-300 סוכני סוני מרחבי הארץ את משחק המציאות המדומה החדש, farpoint יחד עם בקר רובה חדש, aimcontrol, באירוע השקה גדול וחגיגי שהתקיים בגלריה קסטיאל בתל אביב.
אל האירוע הגיעו הסוכנים כדי להתרשם מהמוצרים השונים ובעיקר מהמשחק החדש במציאות המדומה, בו יכלו גם להתנסות. בנוסף, נערכה הקרנה מיוחדת על מסך ענק של משחק חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד. כמו כן, במהלך ההשקה הוצגו מסכי טלוויזיה שונים בטכנולוגיה חדשנית, מקרני קול, אוזניות ניידות וקונסולות גיימינג מתקדמות.
הסוכנים מתנסים במשחק החדש (איציק בלניצקי)
הסוכנים מתנסים במשחק החדש (איציק בלניצקי)רועי מולי, מנהל מותג סוני ישראל, התייחס להשקה הגדולה וליין המוצרים החדש: “זה ליין רחב, מעניין ואפילו מרשים. זו פעם ראשונה שאנחנו באמת מאוד מתרגשים להשיק את הליין הזה כי הוא פשוט מוביל בכל הקטגוריות וזו העוצמה של סוני. היכולות של סוני בשילוב עם הסוני פלייסטיישן, המסכים ביחד עם הקונסולות, הופכים את החוויה לחוויה האולטימטיבית לגיימרים. אני התנסיתי במשחק החדש ובתור גיימר בנשמה הוא פשוט מדהים”.
סוכן פלייסטיישן בישראל, צחי בכר, סיפר על המשחק והבקר החדשים ואמר: “המשחק והנשק החדש נותנים לנו תחושה של משחקיות מלאה, אתה נכנס לתוך המשחק, מרגיש חלק ממנו ומשתמש ברובה שאולי מחזיר אותך קצת אחורה. זה נותן חוויה שונה ויוצאת דופן מכל משחק ששיחקתי בו אי פעם. הגיימרים שהיו פה היום התפלאו מאוד והתלהבו, הסיבה לדעתי שהם מרגישים את זה היא בגלל שאף פעם לא היה משחק שאתה ממש נמצא בתוכו ומחזיק נשק שמדמה מציאות, זה מעלה את רמת המשחקיות”.