יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:41

סרינה היתה גדולה על שחר פאר וניצחה 6:7 ו-1:6

מיאמי: הטניסאית מס' 1 שלנו נכנעה בחצי הגמר למשחק מעולה של וויליאמס וסיימה טורניר מופלא. "זה לא מנחם אותי שנתתי פייט", אמרה שחר בסיום

|
שחר פאר. סיימה טורניר נהדר (רויטרס)
שחר פאר. סיימה טורניר נהדר (רויטרס)
שחר פאר סיימה לפנות בוקר (שישי) את דרכה המופלאה בטורניר מיאמי. הטניסאית הישראלית הבכירה הציגה משחק נהדר במערכה הראשונה מול הטניסאית, שנמצאת בכושר הכי טוב בעולם, אך נכנעה לתצוגה מעולם אחר של סרינה וויליאמס, שניצחה לבסוף 6:7 ו-1:6 ועלתה למשחק הגמר.

פאר, שתעפיל לפחות למקום ה-15 בדירוג העולמי, יכולה להיות גאה בהופעה שלה בטורניר היוקרתי בפלורידה. היא הדיחה את סבטלנה קוזנצובה, שמדורגת שלישית בעולם, הביסה את טטיאנה גאברין ברבע הגמר ואפילו בחצי הגמר היא סיפקה לא מעט נחת למאות הישראלים ביציע.

המערכה הראשונה הסתיימה ללא שבירות אך בחלק השני של המשחק, לפאר כבר לא היתה תשובה מול העוצמה של סרינה וויליאמס, שהשלימה ניצחון בתוך שעה ו-26 דקות ותפגוש במשחק הגמר את ז'וסטין הנין.

שחר אמרה בסיום המשחק: "זה לא מנחם אותי שנתתי פייט. היא הגישה סרב שני מעולה ובגלל זה היא בגמר ואני לא. שיחקתי טוב במערכה הראשונה, אבל לא כמו נגד קוזנצובה. לא היו לי מספיק ווינרים. פיספסתי שתי נקודות שבירה והמשחק ברח לי".

"אני שונאת להפסיד אבל היה לי טורניר מצוין ואני חייבת להסתכל על הצד החיובי, להמשיך לעבוד ולהשתפר", שחר שוב ציינה את הקהל. נראה שבכל פעם שהיא משחקת, ישראלים פשוט צצים משום מקום ובאים לתמוך בה: "הקהל היה מרגש, היה מגרש מלא והיה פשוט כיף, אחרי כל נקודה היה כזה רעש. נהנתי ואני רוצה להודות לאנשים שתמכו בי", גם אנחנו מודים לך.



פאר ומאמניה שוקלים האם להשתתף בטורניר אמליה איילנד בשבוע הבא. הטורניר הוא על חימר ירוק, משטח שונה מזה ששחר שיחקה עליו לאחרונה. אם יוחלט ששחר לא תיטול חלק בטורניר, היא תתאמן שבוע על המשטח החדש, ותשתתף בטורניר צ'ארלסטון בארה"ב כהכנה לרולאן-גארוס שייערך בקרוב.

מערכה ראשונה: 6:7 ל-וויליאמס
פאר הגישה ראשונה ופתחה את המשחק בצורה טובה. הישראלית דייקה באחוזים גבוהים ולמרות שביצעה שגיאה כפולה ראשונה עלתה ל-0:1 בתוך פחות משתי דקות.

שחר הקשתה על סרינה במשחקון ההגשה הראשון של האמריקנית אבל לא הצליחה לשבור אותה. לעומת זאת, המשחקון השני של הישראלית עבר בצורה חלקה והיא עלתה ל-1:2 באצטדיון המרכזי במיאמי.



וויליאמס פתחה את המשחקון הבא בצורה חזקה ועלתה ל-15:40 אבל פאר הגיבה בשתי נקודות גדולות והישוותה ל-40:40. הנקודה השניה היתה פשוט הירואית כשפאר הגיעה לכדור אבוד בסמוך לרשת. את סרינה זה לא הטריד יותר מדי. אס ראשון במשחק השלים את מלאכתה. 2:2.

המשחקון הבא היה צמוד מאוד. וויליאמס השיגה נקודת שבירה אותה שחר הצליחה להציל אבל מכת העברה מושלמת מימין לשמאל העמידה את האמריקנית פעם נוספת בעמדת שבירה. פאר לא ויתרה והישוותה. הישראלית הקפיצה את מאות הישראלים ביציע לאחר שזכתה בנקודה היפה במשחק עד כה בזכות מכת העברה פנטסטית מפינת המגרש הימנית לזו השמאלית, שהעניקה לה יתרון 2:3 במערכה הראשונה.

סרינה לחצה על הדוושה ובעזרת חבטות הגשה אדירות ניצחה את המשחקון השישי על ה-0 והישוותה ל-3:3. האמריקנית המשיכה במתקפה העוצמתית והפעם מול חבטת ההגשה השניה של פאר, שזכתה להחזרה אדירה לפינה. הבעיה המרכזית של שחר במשחקון השביעי היתה הירידה באחוזי הדיוק של ההגשה הראשונה (שעמדו על 81 בפתיחת המשחקון). האמריקנית ניצלה זאת והישוותה ל-30:30. פאר, לעומת זאת, לא התרגשה, זכתה בשתי נקודות ועלתה ל-3:4.



לפאר לא היתה תשובה לעוצמה של סרינה במשחקון הבא, שהסתיים בניצחון קליל עם אס לקינוח ועלתה שוב להגיש במצב של 4:4.

וויליאמס המשיכה בתנופה ועלתה ל-0:15 מול ההגשה של פאר. הישראלית הגיבה בשתי נקודות יפות אבל המשיכה להחטיא את חבטות ההגשה הראשונות שלה. למזלה, סרינה גילתה חוסר ריכוז שהטריד אפילו את אביה ביציע ואיפשרה לפאר לעלות ל-15:40 בדרך ל-4:5 במערכה.

וויליאמס נראתה מעט מתוסכלת בהפסקה שבין המשחקונים אבל עלתה מפוקסת לגמרי למשחקון העשירי של המערכה והצליחה להשוות די בקלות ל-5:5.

פאר שלטה בנקודה הראשונה של המשחקון הבא אבל איבדה את הריכוז דווקא כשעלתה לרשת וחבטה לתוכה. שתי חבטות הגשה מוצלחות הפכו את הקערה והעלו את הישראלית ל-15:30 אבל וויליאמס הצליחה להשוות ל-30:30. הנקודה הבאה היתה פשוט תאווה לעיניים.



פאר הריצה את וויליאמס מצד לצד וקינחה בווינר מרהיב ומלא עוצמה. את הנקודה האחרונה במשחקון היא השיגה בעזרתה הנדיבה של הרשת, שהקפיצה את החבטה של וויליאמס החוצה אבל זה ממש לא היה חשוב. פאר עלתה ל-5:6.

וויליאמס השיגה את האס הרביעי שלה ואפילו כשלא דייקה בחבטה הראשונה הריצה נהדר את פאר וגררה את המערכה הראשונה לשובר שיוויון.

פאר הגישה ראשונה בשובר השיוויון והשיגה נקודה חשובה מאוד לאחר ש-וויליאמס חבטה בסמוך לקו האורך. סרינה הגיבה עם סרב שני אדיר לפינה ושמרה על השיוויון. פאר קיבלה הזדמנות גדולה לבצע מיני-ברייק אבל למרות שהיא שלטה בנקודה הבאה, הישראלית חבטה לרשת בסופו של דבר. בנקודה שלאחר מכן, וויליאמס העבירה כדור מושלם לרגליים של פאר ועלתה ל-1:3.

ההפגזה של האמריקנית נמשכה. היא העלתה עוד את איכות המשחק שלה וניפקה כדורי העברה מדודים, שהעלו אותה ל-1:4 בשובר השיוויון. למזלה של פאר, האמריקנית גם טעתה מדי פעם. טעות אחת כזאת השאירה את שחר בתמונת המערכה לאחר שקבעה 2:4 לזכות האמריקנית.



שחר לא ויתרה והשיגה נקודה נוספת מול ההגשה של וויליאמס, אבל דווקא לאחר שהיא הגישה, היתה זו וויליאמס, שעלתה ל-3:6. עם הגב אל הקיר, פאר דחקה את וויליאמס לפינה אבל נכנעה להגשה בלתי ניתנת לעצירה, שקבעה 4:7 בשובר השיוויון ו-6:7 במערכה הראשונה, שנמשכה כמעט שעה.

מערכה שניה: 1:6 ל-וויליאמס
וויליאמס הגישה ראשונה ופאר, שלא נשברה מההפסד במערכה הראשונה, הצליחה להשיג נקודת שבירה לאחר כמה חבטות גאוניות. האמריקנית ניצלה טעות של הישראלית, שחבטה החוצה, כדי להציל את המשחקון אבל שחר בחבטת העברה יוצאת דופן מול ההגשה השניה של סרינה השיגה נקודת שבירה נוספת.

הישראלית שוב לא הצליחה להשלים את המלאכה ובמצב של שיוויון ביקשה את סיוע המחשב המרכזי, שפסק IN ואיפשר ל-וויליאמס לנצח את המשחקון הראשון של המערכה השניה.

פאר היתה לא רגועה במשחקון ההגשה הראשון שלה במערכה השניה, גערה בעצמה ונקלעה לפיגור 30:0. לאחר מכן, הגיעה גם שגיאה כפולה מיותרת, שהעניקה ל-וויליאמס שלוש נקודות שבירה. פאר הצילה שתיים מהן אבל נכנעה לשלישית ואיפשרה לאמריקנית לעלות ל-0:2 לאחר השבירה הראשונה במשחק.



שחר כמו שחר לא התייאשה. שתי נקודות רצופות העלו אותה ל-15:30 מול ההגשה האדירה של סרינה אבל חוסר ריכוז גרם לה להחטיא כדור פשוט מול מאות הישראלים התומכים ביציע. מול שתי חבטות ההגשה הבאות לשחר לא היתה תשובה. הראשונה היתה בעוצמה של למעלה מ-190 קמ"ש, השניה הסתיימה באס ו-וויליאמס עלתה כבר ל-0:3.

שחר ידעה שכדי לשמור על סיכויי במשחק היא חייבת לנצח את משחקון ההגשה הבא שלה. הישראלית פתחה נהדר את המשחקון ועלתה ל-0:40 לאחר עלייה מושלמת לרשת, בדרך ל-3:1 במערכה השניה.

אך עם כל הכבוד לשחר פאר, הדקות האלה היו שייכות לסרינה וויליאמס, שייצרה מהלכים מבריקים ובעיקר עוצמתיים. פאר ניסתה לגרד נקודות משהו אבל האמריקנית לא סיפקה לה אפילו גרגר ועלתה ל-1:4 מהיר.

פאר עלתה להגיש פעם נוספת כשהיא עם הגב אל הקיר ונכנעה לשתי חבטות העברה מושלמות של סרינה, שקבעו 0:30 לאמריקנית. פאר נתנה את כל מה שיש לה ובסיום נקודה גדולה, עלתה לרשת וגרמה לסרינה לחבוט לתוכה בדרך לשיוויון 30:30. העברה מבריקה של וויליאמס החזירה אותה לעמדת הובלה ושחזור של המהלך סידר לה גם שבירה נוספת ו-1:5 במערכה.

האמריקנית הגישה למשחק ועלתה ל-0:15. שחר הצליחה להשיג נקודה בלתי רגילה מול העוצמה של האמריקנית אבל לא יכלה לעשות שום דבר מול האס של וויליאמס. פאר ביקשה את סיוע המחשב, שהלך אף הוא עם סרינה ונכנעה לעוד חבטה מעולם אחר בדרך לניצחון במשחקון, במערכה ובמשחק כולו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */