יום ראשון, 02.06.2024 שעה 22:02

אפריפה עם תוצאת השנה, קפיטולניק ניצח והדאיג

גרנד סלאם ירושלים באתלטיקה: האצן קבע את התוצאה המהירה שלו לשנה זו ב-200 מטר, הקופץ לגובה סבל מכאבים אך ניצח עם 2.15 מטר. מיננקו קפצה 13.56

|
בלסינג אפריפה (Maxim Dupliy)
בלסינג אפריפה (Maxim Dupliy)

גראנד סלאם ווינר ירושלים נערך הערב (ראשון) באצטדיון הלאומי גבעת רם. זו הייתה התחרות הבינלאומית היחידה שנערכה השנה בישראל בספורט האולימפי, בהשתתפות של כ-80 אתלטים מחו"ל וכ-60 אתלטים ישראלים שהגיעו לבירת ישראל. 

בלסינג אפריפה הקפיץ את הקהל, כשניצח בריצה ל-200 מטר תוך כדי שהוא קובע את תוצאת השנה שלו 20.47 שניות, כך שדי הרשים את הקהל. באותה הריצה, גל ארד סיים במקום החמישי עם זמן של 20.83 שניות.
 
"אני מאוד מרוצה מהתוצאה", אמר אפריפה והוסיף: "הקהל הישראלי דחף אותי ועודד אותי במהלך כל הריצה ואני מאוד מודה לו על זה. אני חייב להודות שהייתי גם קצת לחוץ לפני הריצה כי בכל זאת , מדובר בתחרות כאן בארץ, והיה לי חשוב להוכיח את עצמי מול הקהל המקומי. עכשיו אמשיך בכל הכח לאליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא". 

עוד אתלט כחול לבן שסיים במקום הראשון הוא יונתן קפיטולניק, שניצח בתחרות הקפיצה לגובה עם תוצאה של 2.15 מטר. יחד עם זאת, הקופץ הישראלי הדאיג לאחר שסבל מכאבים ברגלו לאחר שכבר החלים מפציעה.

חנה מיננקו קבעה את תוצאת השנה שלה בקפיצה משולשת - 13.56 מטר - מה שהעניק לה את המקום השביעי בתחרות. על אף ההתקדמות, זוהי לא תוצאה מרשימה במיוחד של האתלטית בת ה-34 שחולמת להגיע שוב למשחקים האולימפיים.

חנה מיננקו (Maxim Dupliy)חנה מיננקו (Maxim Dupliy)

אדוה כהן רצה 2,000 מכשולים בזמן של 6:26.52 דקות וסיימה שנייה בריצה. כרוואן חלבי סיימה במקום הרביעי עם שיא אישי חדש של 6:32.67 דקות. "עבדתי על הכניסה לבור המים והיא השתפרה. היה לי מאוד כייף לרוץ מול הקהל הישראלי, המשפחה והחברים שהגיעו לראות אותי. המטרה הקרובה הבאה היא אליפות ישראל ב-3,000 מכשולים בחמישי הקרוב", סיפרה אדווה כהן. 

אלינה דרוטמן סיימה במקום השני בריצת 100 מטר לנשים עם זמן של 11.66 שניות. אילנה דורפמן הגיעה מיד אחריה במקום השלישי עם זמן של 11.97 שניות. במרחק הזה אצל הגברים, עידו פרץ היה הישראלי שסיים במקום הגבוה ביותר - במקום השישי, עם זמן של 10.62 שניות. 

בריצה ל-400 מטר משוכות נשים נועה לוי סיימה במקום השני עם זמן של 58.58 שניות. כמו כן, מרגריטה דורוז'ון סיימה במקום השני בהטלת כידון עם תוצאת השנה שלה 54.25 מטר. עוד אתלט ישראלי שהגיע למקום השני הוא נועם ממו שעשה זאת בריצה ל-800 מטר, כשחצה את קו הסיום בזמן של 1:48.98 דקות. 

נבחרת השליחים של ישראל ב-100X4, שכללה את עידו פרץ, אביב קופלר, בלסינג אפריפה וגל ארד, ניצחה עם תוצאה של 39.84 שניות. ניכר כי הנבחרת צריכה לעבוד עוד על התיאום.

בקפיצה לרוחק גברים, ישי איפראימוב סיים במקום השלישי עם תוצאה של 7.64 מטר. דור חיון סיים גם הוא במקום השלישי בריצה ל-110 מטר משוכות, תוך כדי שהוא קובע שיא אישי חדש של 13.39 שניות.

סשה לוקשין סיימה במקום הרביעי בריצה ל-100 מטר משוכות עם תוצאת השנה שלה, 13.39 שניות.

בנוסף, אסטל ולאנו סיימה רביעית בזריקת דיסקוס עם מרחק של 54.62 מטר.

אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */