יום שבת, 27.07.2024 שעה 05:24
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"גרמתם לי לחזור בגיל 35 לאיפה שאחרים נכשלו"

זהבי באינסטגרם: "גרמתם לי ללכת נגד ההיגיון. כמה חיכיתי לרגע הזה". בראיון הוא אמר: "אל תעשו טרגדיה מכל ספסול שלי". במכבי מאמינים שלא יפרוש

|
ערן זהבי שותה מהשמפניה (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי שותה מהשמפניה (רדאד ג'בארה)

שנתיים אחרי שחזר לישראל, ערן זהבי חגג אמש (שבת) אליפות עם מכבי תל אביב. תשע שנים אחרי האליפות האחרונה שלו עם הצהובים, הקפטן שיחגוג בקרוב יום הולדת 37, סגר את המעגל והיה מאלה שהובילו את הקבוצה לעבר התואר עם 17 שערים ושבעה בישולים בליגה. אחרי ה-0:3 על הפועל באר שבע, את כולם עניין מה יקרה עם זהבי, האם ימשיך, האם יפרוש וגם הוא לא נתן על כך תשובה חד משמעית, אולם במכבי ת"א מאמינים כי השחקן ימשיך לעוד עונה למרות הכל. 

"שום דבר מהפציעה לא השתנה, אבל לא הייתי יכול לוותר על המשחק הזה, אני ואתם מכירים אותי כל כך הרבה זמן, עשיתי כל מה שצריך בשביל לשחק ואני מאושר שעליתי על הדשא, שיחקתי והכל היה בסדר, שמח שניצחנו ולקחנו אליפות, בשביל זה חזרתי, בשביל הרגע הזה ואני מאושר שהוא הגיע", אמר זהבי לאחר המשחק. 

יש לך 36 שערים העונה בכל המסגרות, במנהלת בחרו בך כשחקן העונה, למה אנחנו צריכים בכלל לעסוק בשאלה האם תמשיך לעוד עונה, למה זאת שאלה?
"קודם כל אני שמח על הזכייה בתואר שחקן העונה, אני מאושר לזכות שוב בשחקן העונה בגיל 37, זה מדהים, יש עוד זמן לשאלות. אני רוצה להנות מהרגע, לסיים את זה, להוריד את כל הלחץ הזה, הקהל בחוץ רצה שאני אחזור בשביל הרגע הזה. אני רוצה להיות איתם, עם המשפחה, לחיות את הרגע. יש לנו מספיק זמן לעשות כל מה שצריך". 

ערן זהבי משפריץ שמפניה על מיץ' גולדהאר (רדאד ג'בארה)ערן זהבי משפריץ שמפניה על מיץ' גולדהאר (רדאד ג'בארה)

זאת אומרת, האפשרות שתפרוש קיימת?
"כל האפשרויות קיימות. אתה לא רוצה להיכנס למוח שלי אפילו לא ליומיים. כשיהיה מה להודיע אז הכל יהיה מסודר וכמו שצריך. אם וכאשר אמשיך ואם אלך למקום אחר או אם בכלל ארצה לסיים, אני לא החלטתי. שי תומכת בי בכל דבר, זה הכוח שלה וזו הגדולה שלה. כל מי שבאמת ממש ממש קרוב אליי רוצה שאמשיך לשחק. בסוף, זה עושה עניין לכולם, זה מחייה את כולם, מצד שני זה גם משפיע על מצב הרוח לרעה ולטובה, גם על שלי אגב, אבל בואו נהנה מהרגע, נשמח ונחגוג והכל יהיה בסדר". 

האזינו לפודקאסט האליפות:

אז אחרי שהאליפות הובטחה, אין בשורה ממך עדיין?
"הבשורה ממני היא שמכבי ת"א אלופה, זכיתי בשחקן העונה, אני מודה לכולם, זה באמת בזכות החברים שלי, כל הצוות, כולם, מהאפסנאי ועד הפיזיותרפיסט שעבד מאוד קשה העונה, כל השחקנים, המאמנים, אני מודה לכולם כי הם עזרו לי במשימה הזו וזה לא מובן מאליו, אני מאוד מעריך אותם". 

ערן זהבי ומיץ' גולדהאר (רדאד ג'בארה)ערן זהבי ומיץ' גולדהאר (רדאד ג'בארה)

כמה מילים על יחסיך עם רובי קין.
"היחסים טובים מאוד מתחילת העונה, גם באמצע ניסו לעשות כאילו יש בינינו משהו כי הייתי שני משחקים על הספסל, ניסו להוציא דברים מהקשרם. גם את זה צריך לדעת לקבל. ברור שכולם רוצים לראות את ערן זהבי על המגרש ואם אני לא משחק אז כאילו זו טרגדיה, בסוף זה ספורט קבוצתי, בסוף אני בן 37 תיכף.

"היו המון משחקים בתקופה מאוד קצרה, מלחמה באמצע, שיחקנו כל שלושה ימים, ברור שהיה צריך לנהל את הסגל ואני חושב שהוא עושה את זה טוב מאוד לפרקים וצריך לכבד כל דבר. אני מבקש מכם לא לעשות טרגדיה מכל דבר, כתקשורת, לא כל ספסול שלי זה סיפור ומה קרה ומנסים לעשות משבר. היחסים שלנו כל כך טובים כל העונה וכאב לי לראות את זה (שמנסים לייצר משבר שלא היה). היו לנו שיחות מצוינות, הבנו אחד את השני, זה הכי חשוב". 

"הבנו אחד את השני". ערן זהבי (רדאד ג'בארה)"הבנו אחד את השני". ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

לפני 10 שנים באליפות בוורסמיל מול הפועל באר שבע, דיברת שם בדשא, אמרת שלא מעריכים את העונה שעשיתם ואת האליפות ההיא. גם העונה - האליפות הזאת מלווה בחוסר הערכה מבחוץ, איך אתה רואה את האליפות הזאת?
"האליפות הזאת הייתה באמת מאוד קשה. שלוש שנים בלי אליפות, עברו הרבה מאמנים במועדון, היה כאוס גדול, היה קורונה באמצע, עכשיו מלחמה באמצע, לפרקים שיחקנו כדורגל מצוין וכולם כבר הכתירו אותנו בינואר, ופתאום הגיע משבר וקיבלנו הרבה מאוד ביקורות בצדק. הגדולה היא לצאת ממשברים, לדעת לזכות באליפות מאוד מאוד קשה, ובסוף לכל אליפות יש את הקסם שלה ויש רגעים פחות טובים ויותר טובים. מכבי ת"א הייתה הכי טובה העונה ובזכות ולא בחסד אנחנו אלופים וזהו".

“מכבי ת”א אלופה, איזה כיף להגיד את זה שוב”

באינסטגרם כתב זהבי: "וואו, כמה חיכיתי לרגע הזה, אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל, אני רוצה להגיד לכם תודה על הכל, תודה על האהבה האינסופית לאורך השנים מהרגע שהגעתי, כולל הרגעים שעזבתי ועד הרגע שגרמתם לי לחזור כשהגעתי עם פ.ס.וו. הכל היה שווה בשביל להגיע לרגע הזה אתמול!

"גרמתם לי ללכת נגד ההיגיון, נגד כל הסיכויים וכל סיפורי העבר שחזרו ונכשלו וזה נגמר לא טוב, לחזור בגיל 35 למקום שעשית בו הכל זו החלטה לא קלה, אבל מה כיף בהחלטות קלות? שמח שצלחנו את האתגר הזה ביחד וכשאני אומר ביחד זה כולם כולל כולם – מאמנים, שחקנים, אנשים מאחורי הקלעים, והכי חשובים אומנם כתבתי אותם אחרונים אבל הם הכח האמיתי שהרים אותי ברגעים קשים וזו המשפחה שלי והחברים הקרובים.

“אז שוב רק תדעו שאני אוהב אתכם מהלב וכל רגע על המגרש גרמתם לי לתת 100 אחוז מעצמי בכל יום בכל דקה. מכבי ת״א אלופת המדינה! איזה כיף להגיד את זה שוב, יאללה תהנו מהרגע".

גולדהאר: "מגיע לנו להנות אחרי כל העבודה"
אסור לפספס
נגןהילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
הילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
נגןשחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
שחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
נגןפפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
פפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
נגןהם ממש לא ציפו לקבל את סטף קרי בחנות
סטף קרי לוחץ מעריצה לרכוש את הגופיה שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */