יום ראשון, 19.05.2024 שעה 12:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

סילבס: צריכים תוצאה אחת טובה בשביל להישאר

מאמן חדרה לאחר התבוסה 4:0 וההסתבכות: "לשמחתי זה קרה רק עכשיו ולא לאורך כל הדרך". זלקה: "מתגייס למילואים ברביעי, לא יודע אם אשחק במשחק הבא"

|
חיים סילבס (שחר גרוס)
חיים סילבס (שחר גרוס)

מכבי פתח תקווה רשמה הערב (שני) ניצחון אדיר כשגברה 0:4 על הפועל חדרה והבטיחה הישארות בליגה. המפסידה, הסתבכה מאוד במאבקי הירידה, אך עדיין תלויה בעצמה.

“המשחק ברח לנו מההתחלה”, אמר בסיום מאמן חדרה חיים סילבס. “כל מה שלא מאפיין אותנו קרה היום, אני מאוד מאוכזב כמובן. היום הכל קרס לנו. פתיחת המשחק והאדום כמובן, מבחינתי זה רע מאוד, אבל הראש במשחק הבא”.

“זה דברים שיכולים לקרות, לא צריך שיקרו, בטח לא בזמן הזה. השחקנים, הצוות וכל מי ששייך להפועל חדרה הביאו את המועדון ממצב שצריך נס למצב שזה תלוי בו. היום היה יום רע מאוד וזה במילים עדינות. אנחנו צריכים מהר למחוק את הדבר הזה, עדיין אנחנו תלויים בעצמינו”.

אוהד אסולין שולף את הכרטיס האדום (שחר גרוס)אוהד אסולין שולף את הכרטיס האדום (שחר גרוס)

על הכרטיס האדום שקיבל ג'יימס אדניי אמר המאמן: “זה עשה הכל יותר רע, גרוע והוריד לנו את האוויר מהמפרשים, אבל זו לה הסיבה שהובילו עלינו 2:0. כמובן שב-11 שחקנים יש יותר סיכוי לחזור. ב-3:0 אתה כבר מתחיל לחשוב על המשחק הבא. יש משחקים כאלה שבורחים לך והכל הולך הפוך. לשמחתי זה קרה רק עכשיו ולא לאורך כל הדבר ולכן זה עדיין תלוי בנו. סומך על השחקנים וכל מי שקשור בהפועל חדרה שנדע להתחזק. נתרומם כמו שצריך ונתנקה מהמשחק הזה, אנחנו צריכים תוצאה אחת טובה בשביל להישאר בליגה”.

על אלעד מדמון אמר סילבס: “כשאלעד עלה, המשחק כבר היה גמור. לא היו לנו הרבה ציפיות. היה טעות לא להעלות אותו בהרכב? כל מה שעינו היה טעות אם הספדנו 4:0”.

“מראות קשים? צריך פרופורציה, זה כדורגל”, אמר בסיום מנשה זלקה. קיבלנו רביעייה בבית מקבוצה שנלחמת אינו על הישארות בליגה, זה אומר הכל. לא הופענו היום. אנחנו צריכים ניצחון אחד לפחות בשני המשחקים האלו. המשחק נגד נתניה בשבוע הבא, נצטרך לעשות את העבודה”.

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים (שחר גרוס)שחקני הפועל חדרה מאוכזבים (שחר גרוס)

זה עדיין תלוי בנו, אנחנו עדיין בהפרש של שלוש ושתיים מהקבוצות שמתחתינו. צריך ניצחון, אלו השחקנים שהביאו את הקבוצה ממצב שהיינו במקום אחרון למצב של רצף טוב וניצחונות וגולים. עכשיו גם הביאו את הקבוצה למטה ואנחנו גם נחזיר את הקבוצה למעלה כמו שצריך כי אין לנו ברירה. המילואים? יום רביעי אני מתגייס כרגיל, זה מה שסגרו לי. האם אשחק במשחק הקרוב? לא יודע לענות על זה עכשיו. מה שבטוח שברביעי אהיה איפה שאני צריך להיות ואשמור על המדינה שלי”.

רן קוז’וק, מאמן מכבי פ”ת, שהבטיחה הישארות דיבר גם כן: “אני לא חושב שהיה קל. הייתה הרבה אחריות סביב המשחק הזה. ידענו לאן יכול לקחת אותנו המשחק בניצחון וגם חס וחלילה לאן ייקח אותנו בהפסד. שמח שהשחקנים שחקו את הכדורגל שלנו, זה לא קל במצבים כאלה. לחצו גבוה, הניעו כדור, יצרו הזדמנויות, אבל קל זה לא היה. איך שומרים על מתח עד גמר הגביע? שאלה טובה. שמח שאנחנו נשארנו בליגה ויכולים להתעסק בה. צריכים להבין איך עושים את זה”.

על אנס מחמיד אמר המאמן: “אחרי שהיה לו קצת קשה בהתחלה להבין את הדרישות, הוא עשה סוויץ’ אדיר. הוא עשה משחקים טובים, נפצע והיה לו קשה לחזור. הוא שיחק היום בהרכב בזכות ולא בחסד. אני לא עושה טובות לאף אחד. הוא שיחק בגלל האנרגיות והעבודה הקשה שהוא הביא באימונים. בסופו של דבר יש מישהו למעלה שרואה ומשלם במזומן”.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (שחר גרוס)שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (שחר גרוס)

אנס מחמיד דיבר בעצמו: “שמח על הניצחון וההישארות בליגה. רן אמר אמת, מאז חודש ינואר היו לי בעיות בעיקר עם עצמי. עבדתי מחוץ למגרש בפן המנטלי וברוך ה’ חזרתי טוב למסלול של הקבוצה. כולם רואים, עבודה קשה, נחישות ולהיות ביחד עם כולם זה יכול רק להשתלם”.

“באתי מוכן כמו כל שאר הקבוצה. אצלי זה בא לידי ביטוי בגולים, אבל כולם עשו את העבודה כמו שצריך. שמח שחזרתי לכבוש אחרי תקופה קשה. מסתבר שאני בא למשחקים גדולים. גם נגד מכבי ת”א היה משחק טוב, גם נגד מכבי חיפה בתחילת עונה שמתי גולים, במשחקים חשובים הייתי שם, שמח על זה. צריך לפתוח בהרכב בגמר? לא יודע. יש מאמן שמחליט מי ישחק ומי לא, אני העבודה שלי זה להיות טוב על המגרש ולהוכיח כל הזמן שמגיע לי. אנחנו צריכים לנצח, לא משנה מי יעלה. מעדיף לא לשחק ולזכות בגביע. האם אשאר שנה הבאה? בעזרת ה’”.

אנס מחמיד בטירוף (שחר גרוס)אנס מחמיד בטירוף (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */