יום חמישי, 09.05.2024 שעה 23:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

"ניצחון של אופי, צעד קטן אל עבר משימת חיינו"

מאמן אשדוד אלי לוי היה מרוצה לאחר הניצחון 0:1 על הפועל פ"ת: "גאה בבחורים". הנטי: "רוצה להישאר פה זמן רב". בני לם: "חסר לנו את הגרוש ללירה"

|
אלי לוי (שחר גרוס)
אלי לוי (שחר גרוס)

מ.ס אשדוד השיגה שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי הירידה כשגברה 0:1 על הפועל פתח תקווה. הקבוצה מעיר הנמל טיפסה מעל לקו האדום בזכות ההפסד של הפועל תל אביב לבית”ר ירושלים.

מאמן אשדוד אלי לוי דיבר בסיום: ״ניצחון של הרבה אופי. אומנם לא ביכולת גדולה, אבל ידענו שככל שהדקות יתקדמו, הם יצטרכו להמר, כי זאת הייתה ההזדמנות האחרונה שלהם. זו הייתה התוכנית, הצלחנו לתת גול בדקה פנטסטית ואני באמת גאה בבחורים שלנו שהפנימו את המצב שלנו, הראו הרבה אופי ובגרות, וידעו שחייבים לנצח ואיך לעשות את זה, אז אני מאושר”.

עוד הוסיף המאמן: אפס עדכונים קיבלנו מהמשחק של הפועל נגד בית"ר, ביקשתי שנתרכז רק במשחק שלנו, והתרכזנו כמו שצריך כדי לנהל את המשחק ואת העומס, אבל חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע כי זה צעד קטן לעבר משימת חיינו. הגדרנו את זה לפני הפלייאוף ושמח שהצלחנו לשמח את האוהדים שבאו ודחפו אותנו קדימה. ידענו שאם ננצח יש לנו סיכוי גבוה לעבור את הפועל ולעלות מעל הקו האדום. שמח שזה קרה, אבל יש לנו עוד שלושה משחקים לפנינו של קרבות על משימת חיינו”.

אזקיאל הנטי חוגג עם אלי לוי (שחר גרוס)אזקיאל הנטי חוגג עם אלי לוי (שחר גרוס)

כובש שער הניצחון אזקיאל הנטי דיבר בסיום גם כן: ״אני מרוצה. הגול שלי הביא שלוש נקודות וידענו כמה הן חשובות. זה כל מה שדיברנו עליו, אז אני מרוצה שתרמתי לשלוש נקודות האלה. לדעת שהפועל הפסידה זה אפילו יותר משמח, לא ידעתי עד עכשיו, אבל אני לא מרגיש שיש לחץ. אני מקבל את הלחץ אליי, כי אלי אוהב את הלחץ ומלמד אותנו להתמודד איתו. זה מבחן טוב לדעת כמה אתה באמת גבר. האווירה פה מדהימה, ואני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה. כשאנחנו מגיעים למשחק ואנחנו מרוכזים בעבודה שצריך לעשות, זה סימן טוב. אני אוהב לשחק פה, נומי סגן הנשיא הוא חבר שלי, כשהוא קרא לי לפה ידעתי שזה יהיה מקום טוב. כשהגעתי ראיתי שאשדוד בתחתית, אבל פשוט רציתי לשחק ונותנים לי להרגיש פה שייך, אז זה הכי חשוב. מאז שבאתי לישראל אני נהנה מכל רגע ואני רוצה להישאר פה לזמן רב, אני יודע שעתידי כרגע באשדוד ובישראל״.

״אם הייתי בטוח שיורדים, אז לא הייתי מגיע”, אמר בסיום מאמן המפסידה בני לם, “חשבתי שאני יכול לעזור לקבוצה. זה קשה וכואב לי, זה פעם ראשונה שאני אישית יורד ליגה, הן בתור שחקן והן בתור מאמן. אני לא מצטער שלקחתי את התפקיד, אבל המצב מצער. יש הרבה דברים שבגללם לא הצלחנו, ובגלל זה אני אומר שכולם אשמים. הגעתי באמצע העונה, אז לא יכולתי להביא את כל השחקנים שרציתי, אבל מבחינת רצון, לחימה והתלהבות, הקבוצה שלנו נותנת את הכל”.

עוד הוסיף לם: “ברוב המשחקים אנחנו סופגים שערים בדקות כמו היום, על סף המחצית, וזה סימפטום של קבוצה שיורדת. זה קורה איתי וגם עוד לפני שהגעתי, אז זה בעייתי. אני אחד שתמיד רוצה לנצח, אז נילחם עד הסוף, וגם יש לנו שלושה משחקים נגד קבוצות בלי הרבה עניין בליגה. חסר לנו את הגרוש ללירה ואת הכדור ברשת. כמו שאמרתם על הנטי של אשדוד, הוא זר ששילמו לו הרבה כסף ושמביא נקודות ולנו אין כזה, תיקחו מזה מה שאתם רוצים. אני חתום פה לעוד עונה ואני בסיום העונה אדבר ואחליט עם הפועל פתח תקווה״.

אזקיאל הנטי בטירוף (שחר גרוס)אזקיאל הנטי בטירוף (שחר גרוס)

אבי ריקן דיבר בסיום גם כן: ״יש קצת תחושה של חוסר אונים כי אנחנו נלחמים, אבל מקבלים שערים רגע לפני המחצית. גם עם חצאי החלטות של השיפוט לפה ולשם, עם זה שאני מכבד את השופטים, אז זה מה שקורה. אמרתי לחברים בחדר ההלבשה שחייבים לכבד את המקצוע ואת המועדון הזה, להיות אמיתים עם עצמנו ולקחת אחריות, ולהמשיך לייצג את המועדון כמו שצריך עד סיום העונה. יש כלכך הרבה דברים שהובילו לזה בסוף, ואני בטוח שגם השחקנים וגם המועדון יודעים להגיד איפה נפלנו בדרך. לא רוצה להגיד שזה הסיבה העיקרית, אבל המלחמה באמת פגעה בנו. כל השינויים האלה היו קשים לנו, בסוף העונה נעשה סיכומים”.

עוד מריקן: “לא מצטער על שום צעד שעשיתי. אוהב מאוד את המועדון הפועל פתח תקווה, ולוקח אחריות. גם לבוא לדבר פה עם תחושות כאלה זה קשה. הקהל ליווה אותנו כל העונה ורצה שנצליח, אז ליבי איתם. אני עוד לא יודע מה איתי, אבל העונה עוד לא הסתיימה, אקח זמן בפגרה להיות עם המשפחה כי זה עונה לא פשוטה, כי לא הייתה לי בקריירה תחושה של חוסר אונים כמו העונה. דברים שלא קרו לי בקריירה כי בדרך כלל אני מצליח להשפיע בקבוצות שלי, אז זה משהו שקצת קשה לי איתו. אקח את המנוחה ואראה לאן פניי מועדות בהמשך״.

אבי ריקן(שחר גרוס)אבי ריקן(שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */