יום רביעי, 22.05.2024 שעה 05:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

דגו: לא יהיה נכון לדבר על האליפות או על הפער

מאמן חיפה אחרי ה-2:1 לריינה: "אין שום תירוץ. המשחק הכי גרוע שלנו השנה, מאוד רוצה להישאר בעונה הבאה". מימר: "אי אפשר להסביר את התחושות האלו"

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

מכבי חיפה אירחה הערב (ראשון) את בני ריינה למשחק הראשון שלה בפלייאוף העליון ונחלה הפסד כואב. הקבוצה של מסאי דגו נכנעה 2:1 לזו של שרון מימר, רשמה הפסד ביתי ראשון אחרי 32 משחקים והתרחקה משמעותית מהמקום הראשון כשהיריבה הגדולה, מכבי ת”א, במרחק 10 נקודות ממנה. 

דגו סיכם את המשחק: “משחק לא טוב שלנו, צריכים להמשיך, נראינו רע מהרגע הראשון וחייבים להמשיך הלאה. היינו מאוד רכים, ידעתי שאני לוקח סיכון שאני פותח רק עם 6 אחד, כל מעבר של ריינה היה קטלני ומזה ספגנו את השער השני. אין שום תירוץ, חשבתי שנביא אנרגיות אחרות אחרי הפגרה ונצא לדרך חדשה, אבל עכשיו צריכים לתמוך אחד בשני ולהיות חזקים, וחושבים על המשחק הבא".

מסאי דגו (עמרי שטיין)מסאי דגו (עמרי שטיין)

המאמן הוסיף: “הרגשתי טוב את השחקנים בימים האחרונים, המון שיחות. אבל כשמגיעים למשחק יש לחץ, הייתי בטוח שהחילופים יביאו את השינוי וזה לא קרה, אי אפשר להפיל את זה עליהם, כל הקבוצה לא נראתה טוב ואנחנו חייבים ניצחון אחד כדי לחזור למסלול”.

“לא יהיה נכון לדבר על האליפות או על להדביק את הפער, חייבים להרים את עצמנו ולהיראות יותר טוב, במיוחד בבית, לא חושב על שום דבר חוץ מזה. משחק העונה מבחינתי היה היום, הפסדנו אותו, משחק העונה הבא שלנו זה ביום רביעי, לא מסתכלים יותר מדי רחוק, כרגע מסתכלים על נתניה בגביע, אסור לנו לתרץ ולחפש מה לא טוב יותר מדי, צריכים להסתכל על עצמנו”.

“עברנו המון משברים, מעולם לא תירצתי, אבל אנחנו זקוקים לשחקנים, שני החלוצים שלי פצועים ומאוד קשה בלעדיהם. מאמין שהם יוסיפו מסה בחלק ההתקפי, אבל גם בלעדיהם אנחנו צריכים להיראות אחרת”, סיכם דגו. 

מסאי דגו ושרון מימר (עמרי שטיין)מסאי דגו ושרון מימר (עמרי שטיין)

המאמן הוסיף במסע”ת אחרי המשחק: “הייתי בטוח שזה ייראה אחרת, הייתי באימונים והרגשתי אחרת. השחקנים היו צריכים להבין שצריך להיראות הרבה יותר טוב. זה המשחק הכי גרוע שלנו השנה. הנקודות הגיעו לריינה, הם נתנו פייט מהרגע הראשון. מקצועית ידעתי שנהיה טיפה יותר רבים כי לקחתי סיכון שעלי לבד באמצע. שילמנו על זה ביוקר במיוחד בגול השני”.

“כשמשחקים עם שלושה בלמים טבעיים אומרים למה לורנצו עדיף על דניאל אז בסוף אני עושה התאמות מקצועיות. תמיד מעדיף נגד יריבות שפחות איכותיות מאיתנו שיהיה בלם ימין שיתחבר עם הקיצוני. קני דווקא פתח את המשחק טוב. העדפתי היום להפתיע קצת עם ענאן, אבל זה פחות עבד, גם במערך אחר לא הגענו לשער. הלוואי היה לי עוד 20 סק. לא חושב על העונה הבאה בכלל, שאתה חווה את כביש חיפה ברור שאתה רוצה להמשיך, אבל זו שאלה לאנשים אחרים לא אליי”.

מאמן הקבוצה המנצחת, שרון מימר, אמר לאחר המשחק: “עשינו את הניצחון השלישי על חיפה בשנתיים, אי אפשר להבין את זה, לא נצליח להבין מה קרה פה, זה הזוי ואם היה לי כובע הייתי מוריד אותו בפני השחקנים, הם הוכיחו בפעם ה-100 שהם זן מיוחד, מועדון קטן, אך לא מרגישים לרגע נחותים, עושים מקסימום בכל מגרש ואני מצדיע להם”.

שרון מימר (עמרי שטיין)שרון מימר (עמרי שטיין)

“סעיד הבעלים והוא יתווה את הדרך, אנחנו פה בשביל להוציא את המקסימום, אחרי שנתיים אני יכול להגיד שהרף הוא גבוה, אבל כרגע אנחנו לא קרובים לזה, עוד צריך להרים את המועדון הזה. ריינה זה מועדון קסום, אני חייב לציין שחקנים שמתחת לרדאר, חוטבא, ג’אבר וחילף, שסיפק הצגה היום, מגיע להם קרדיט גדול, הם חיילים הכי טובים שיש. אנחנו כבשנו הכי הרבה השנה מקרנות, צריך לתת קרדיט גם לאנליסט שלנו ולאנשים שמאחורי הקלעים”.

מימר הוסיף: “אחד הדברים שאני הכי אוהב בשחקנים שלי זה שאני יכול לשחק איתם בכמה שיטות, היינו מוכנים לכל צורה של מכבי חיפה, שהיא בעלת שחקנים איכותיים. הייתי צריך לעשות חילופים ומגיע גם למחליפים כל הכבוד. פיקו אולי אחד השחקנים הטובים שהבאתי לארץ”.

“אמרתי את זה עוד לפני, אנחנו באים להמשיך את העונה, לא להוריד את הרמה ואני שמח שהגענו למקומות טובים במשחק הראשון, אירופה זו לא מטרה, אנחנו רוצים את המקום החמישי. קשה נגד קבוצות כאלו. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, חיפה לא קשורה לריינה”.

“זה מטורף, העוצמות פה אדירות, אני שמח שאנחנו בפלייאוף בגלל הדברים האלה, זה מושך את השחקנים וגורם להם להגיע למקומות טובים, הקבוצה הזאת הוכיחה שהיא לא מתבטלת מאף קבוצה ובאה לשחק שווה בין שווים”, סיכם.

שלומי אזולאי חוגג (עמרי שטיין)שלומי אזולאי חוגג (עמרי שטיין)

שלומי אזולאי אמר לאחר המשחק: “זו סנסציה ענקית לנצח אותם פה וזו הרגשה מדהימה. האמנתי שאפשר, במיוחד אחרי שניצחנו אותם, אנחנו קבוצה איכותית ומחויבת, יש פה פוטנציאל גבוה וכיף לראות את זה. גם את הגדולות אפשר לנצח והוכחנו את זה היום”.

ליאור רפאלוב (עמרי שטיין)ליאור רפאלוב (עמרי שטיין)

ליאור רפאלוב אמר אחרי ההפסד הצורם: “ערב מאוד קשה. הרבה דברים לא עבדו לנו, אנחנו בפער גדול ממכבי ת”א. רצינו לנצח במשחק החשוב הזה ולהגיע לבלומפילד אחרי טעם של ניצחון, זה לא קרה, ספגנו בנייח ובמתפרצת. פתחנו טוב וכמו שתכננו, דברים קטנים התפספסו לנו ולצערי זה לא עבד וזה לא מספיק טוב”.

“צריכים לאסוף את כולם, להסתכל על המשחק ביום רביעי ולהתקדם הלאה. הניצחון של מכבי ת”א לא השפיע עלינו, אין מה להסתכל על קבוצות אחרות, צריכים להתרכז רק בעצמנו וזה מה שננסה לעשות בהמשך. לא צריכים לדבר עכשיו על אליפות, חייבים קודם לחזור למסלול ניצחונות ולהמשיך הלאה, יש לנו עוד תשעה משחקים לשחק, יש לנו משחק גביע ברביעי, נתאושש ונמשיך”, הוסיף הקשר.

דגו: "לא נראנו טוב, משחק חלש"
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */