יום רביעי, 01.05.2024 שעה 23:10

מכבי חיפה בכדורעף נשים ניצחה 0:3 את אשדוד

החבורה הירוקה גברה על הקבוצה הדרומית בקרב הצמרת ועלתה למקום הראשון בטבלה. הפועל כפ"ס ניצחה 0:3 את ק.ק ת"א, ניצחונות גם לרחובות וקריית אתא

|
מכבי חיפה כדורעף  (חגית אברהם)
מכבי חיפה כדורעף (חגית אברהם)

היום (רביעי) יצא לדרך המחזור ה-19 בליגת אתנה, ליגת העל לכדורעף נשים עם ארבעה משחקים: במוקד המחזור מכבי חיפה ניצחה את מכבי אשדוד במשחק הצמרת המותח ועלתה למקום הראשון בטבלה עם 0:3. בנוסף, הפועל רחובות ניצחה 0:3 את הוד השרון, הפועל עירוני קריית אתא גברה 0:3 על מכבי רעננה והפועל כפר סבא רשמה 0:3 על ק.ק ת”א.

מכבי חיפה - מכבי אשדוד 0:3 (22:25,21:25,22:25)

חסימה של קירשנבאום העניקה יתרון 2:4 לזכות חיפה בפתיחת המערכה הראשונה. שבצ'וק הצליחה לעשות שיוויון 5:5 וגרמה למערכה להיות צמודה מתחילתה. ביטסנקו העלתה את אשדוד ליתרון 8:10. אריק החזירה את היתרון לזכות הירוקות עם 12:14. המערכה המשיכה להיות צמודה כאשר היא הגיעה לתוצאת תיקו 17:17. חיפה ניצלה טעויות של אשדוד ועלתה ל-20:18. אשדוד לא אמרה נואש והמשחק המשיך להיות צמוד עם 22:22. בסיום המערכה מכבי חיפה מנצחת בתוצאה 22:25. 0:1 חיפה.

טופיקינה עם נקודה חשובה עשתה 2:2 בהתחלה של המערכה השנייה. ביטסנקו העלתה את אשדוד ליתרון של 7:8. טעות של אריק העלתה את אשדוד ליתרון שתי נקודות עם 10:12. חיפה הצליחה להפוך עם 12:13. הירוקות צברו מומנטום ועלו ליתרון של 13:16. אריק עם נקודה חשובה העלתה ל-20:23 את חיפה. טעות של אשדוד העניקה את הניצחון לירוקות, 21:25, 0:2.

המערכה השלישית נפתחה ב-1:1. אשדוד ניצלה טעויות של חיפה לעלות ליתרון 3:5. פרוצקיך העלתה את היתרון ל-3:7. אריק צימקה לנקודה את היתרון בנקודה חכמה. פרז שמרה על זה כיתרון נקודה בלבד לאשדוד, 10:11. אייס של הירוקות הוביל לשיוויון 15:15. טעות של סעדה הובילה ליתרון 16:19 לאשדוד. קירשנבאום צימקה לנקודה בחזרה, אך חיפה הצליחה להפוך בצמד נקודות מהירות וקבעה 20:21. קירשנבאום העניקה למכבי חיפה את המשחק, 22:25, 0:3 במערכות בסיום.

בחיפה המצטיינות היו קירנשבאום עם 17 נקודות ואחריה אריק עם 12 נקודות, כאשר באשדוד הצטיינו פרוצקיך וביטסנקו עם 11 נקודות לכל אחת.

איב קרישנבאום המצטיינת במשחק ממכבי חיפה: "הייתה לנו הזדמנות להראות את עצמנו שוב מול קבוצה תחרותית כמו אשדוד והמפגש הזה הביא לערב מדהים לקבוצה שלנו. כולנו שיחקנו במלוכד וכיחידה אחת, עם ביטחון יוצא דופן. אשדוד איתגרה אותנו אבל  אני חושבת שחיפה יצאה מחוזקת מהמשחק. אני מאוד נרגשת לראות את ההתקדמות שלנו ואני בטוחה שדברים גדולים עוד יגיעו עבורנו"

 ונסה אגבורטבי השחקנית הגרמניה הראשונה שמשחקת בארץ ממכבי חיפה אמרה בסיום המשחק: "זה היה ניצחון אדיר עבורנו, לא ציפינו שננצח 0:3 במשחק, היתה הופעה מצויינת של הקבוצה שלנו, ידענו שאשדוד קבוצה חזקה והשחקניות שלהן לא הקלו עלינו אבל התמקדנו בעצמנו והצלחנו לנצח. לא ויתרנו גם כשאשדוד  הובילה - ולא נכנענו- ידענו שנחזור למשחק כקבוצה וזה היה המפתח לניצחון היום בערב"

הפועל כפר סבא - ק.ק תל אביב 0:3 (19:25,15:25,19:25)

הפועל כפר סבא במשחק חלק ונקי בעבורה בו שלטה בכל המערכות שמרה על המקום השביעי בטבלה. ק.ק תל אביב נלחמה אך לא הצליחה לנצח ולצערה לא הצליחה להגדיל את המרחק שלה מצמד האחרונות בטבלה.

מכבי הוד השרון - הפועל רחובות 3:0 (25:22,25:17,25:4)

הפועל רחובות הצליחה לסיים את המשחק בצורה שבה קיוותה עם יכולת טובה, ניצחון בשלוש מערכות ושליטה לאורך כל המערכות, במיוחד בשתי הראשונות. מנגד הוד השרון ממשיכה במקום האחרון עם ניצחון אחד בלבד ויכולת לא משכנעת אך העונה עדיין לא נגמרה ובמשחקים הבאים תקווה להשיג את השינוי.

הצטיינו בהפועל רחובות סיריך עם 14 נקודות וכרמלי עם 11 נקודות, בהוד השרון מנגד, הצטיינה ליטבינוב עם שבע נקודות.

הפועל עירוני קריית אתא – מ.כ מכבי רעננה 0:3 (15:25,18:25,17:25)

הפועל קריית אתא השיגה ניצחון חשוב ששמר על המרחק ועל מיקומה בחלק העליון בטבלה וסיימה את המשחק כמתוכנן מבחינתה. מנגד רעננה ניסתה אך לא הצליחה לנצח בשום מערכה במשחק ונשארה במקום השמיני בטבלה.

בשבוע הבא יתקיימו עוד 2 משחקים שישלימו את המחזור ה-19, כאשר ב-13.3 תארח מכבי חדרה את מ.ס עיילבון ויומיים לאחר מכן תארח מכבי בנות נצרת את מכבי GROPLAST תל אביב.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */