יום רביעי, 01.05.2024 שעה 16:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

יעקוב מקרוב: קין יטוס לצפות באולימפיאקוס

מאמן מכבי ת"א יגיע ליוון למשחק היום נגד וולוס ב-19:30 בגיאורגיוס קאריסקאקיס. דור פרץ: "לא פתחתי שני משחקים והתאווררתי, זה עשה לי טוב להמשך"

|
רובי קין (רדאד ג'בארה)
רובי קין (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב חזרה לפחות זמנית אל המקום הראשון בטבלה. החבורה של רובי קין אירחה הערב (שבת) את מכבי פתח תקווה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל וניצחה אותה 0:4 בדרך חזרה אל הפסגה, לפחות עד משחקה של מכבי חיפה.

אגב, סיפור מעניין יתרחש היום כאשר מאמן הצהובים יטוס בעצמו ליוון ויצפה במשחק של אולימפיאקוס נגד וולוס, יריבת מכבי ת”א בשמינית גמר הקונפרנס ליג. המפגש של היוונים במסגרת הליגה שלהם יתקיים באצטדיון גיאורגיוס קאריסקאקיס, בו ישחקו קין וחניכיו ביום חמישי. 

קין אמר אחרי המשחק: “אני שמח. זה נחמד לכבוש שערים, אני שמח מהשער הנקי שזה תמיד טוב. אנחנו מדברים על זה תמיד על לא לספוג. אם אתה לא סופג יש יותר סיכוי לנצח. היינו צריכים לכבוש עוד, השחקנים היו בנבדל יותר מדי פעמים. התזמון של הריצה יכול היה להיות טוב יותר, לא הייתי מרוצה מזה. דיברנו במחצית על זה, כי ב-0:2 הכל יכול לקרות. אם אתה נותן את השלישי אז זה ככל הנראה נגמר”. 

“מאזן השערים? אני לא חושב על הפרש השערים, רק על לנצח את מה שלפני. כדורגל לא עובד ככה אנחנו מתרכזים בלנצח משחקים וזה הכי חשוב. הנבדל? זה פשוט עניין של התזמון, הפס של מילסון לדוידה, אם הוא היה מחכה שנייה אז זה לא היה נבדל. ניצחנו 0:4 והייתה הופעה טובה, אבל אם אנחנו צריכים להשתפר אז כולם יצטרכו להתקדם בדברים הקטנים האלה”.

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

“זהבי היה חד במחצית הראשונה, נראה שהוא חזר לעצמו וזה היה טוב לראות. גם דור פרץ חזר לעצמו וגם גבי קניקובסקי, גם עידו שחר ששיחק כמגן ימני היה טוב עם הכדור וידענו שאפשר לסמוך עליו שם. היחסים שלי עם זהבי? אני לא יכול לעזור לגבי במה שאנשים אומרים, זו הבעיה שלהם. לא אכפת לי מה אומרים, אני יודע בדיוק איך מערכת היחסים שלי עם השחקנים וזה מה שמשנה. אל תנסו לייצר משהו שאין, זה לא זה”.

“אולימפיאקוס? משחק גדול, אנחנו יודעים את זה. זה כנראה אחד האתגרים הגדולים שלנו העונה. הקבוצה שיש להם והשחקנים, זה משחק גדול למועדון. הראה אם אנחנו יכולים לחזור על מה שעשינו באירופה, השחקנים עשו הישגים נהדרים”, הוסיף. 

דור פרץ אמר: “ערב נפלא. זה התחיל בזה שדור העבר קיבל כבוד ולשמחתי גם אנחנו עשינו ניצחון מעולה שייתן לנו פוש להמשך. הגענו בשיא האינטנסיביות, אגרסיביות וחילוצים, אני חושב שהשחקנים שיחקו נהדר”.

דור פרץ חוגג (רדאד ג'בארה)דור פרץ חוגג (רדאד ג'בארה)

“קבוצתית היה משחק ענק של כל השחקנים וזה מה שמביא אותנו לנצח 0:4. התקופה שלי? אני לא מגדיר אותה תקופה, זה ממשחק למשחק ואימון לאימון, המאמן עושה את ההחלטות שלו וזה מצוין. לא פתחתי שני משחקים, התאווררתי, אני חושב שזה מה שעשה לי נפלא להמשך הדרך”.

“המאבק על הפסגה? זו קלישאה, אבל אנחנו מרוכזים במה שאנחנו עושים. נעשה את ההכי טוב שלנו ממשחק למשחק. אולימפיאקוס? ננתח את המשחק היום ונתחיל להתכונן. יהיה משחק מעניין, קבוצה ברמה גבוהה ובשלב כזה. נחכה ונראה”. 

רן קוז’וק אמר: “לא חושב שבאתי בעודף ביטחון. עשינו טעויות של כדורגל ושילמנו עליהם מחיר יקר, כשאתה עושה טעויות מול קבוצות איכותיות אתה משלם במזומן. משחק לא טוב שלנו. רציתי לשנות את המערך במחצית הראשונה כי היו יותר מדי מצבים של מעברים בלי לחץ, לא הצלחתי להעביר את ההוראות ללכת אחורה כשאין לחץ אז הכנסתי עוד שחקן כדי לעבות את האמצע”.

רן קוז'וק (רדאד ג'בארה)רן קוז'וק (רדאד ג'בארה)

“אמרתי לשחקנים במחצית בעיקר להישאר במשחק עד הסוף, אני חושב שעד שני השערים שספגנו לא היינו חשופים כמו במחצית הראשונה. שני שערים טיפשיים, כשאתה בפיגור אתה צריך לדעת להישאר במשחק והשכלנו לעשות זאת, עד שני השערים. הדרבי? משחק קשה מאוד, נצטרך להיות במיטבנו”. 

ירדן כהן הוסיף: “תחושות לא טובות, אבל אנחנו אחרי תקופה טובה ולוקחים הכל בפרופורציות. רצינו להוציא נקודות, אבל הם עלו עלינו בכל פרמטר והגיע להם הניצחון הזה. משחק פחות טוב שלנו, זה לא מוריד לנו את הביטחון. ההגנה? אני לא יכול להצביע על משהו אחד, משחק הגנה לא טוב של כל הקבוצה. נעבוד על זה ונגיע למשחק הבא מוכנים. הדרבי? רוצים לנצח בשביל הקהל ולהביא שלוש נקודות”. 

אסור לפספס
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
נגןכמה כישרון: באלטולי כובש מבלי להסתכל
כמה כישרון: באלוטלי כובש מבלי להסתכל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */