יום שישי, 26.07.2024 שעה 10:13
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

מסאי דגו: לא הפריע לנו שמכבי תל אביב ניצחה

מאמן מכבי חיפה אמר לאחר ה-0:5 על אשדוד: "יש הרבה נקודות בקופה, אנחנו באים צנועים". פיירו: "לא משנה כמה אני מחמיץ אני יודע שאתגבר על זה"

|
מסאי דגו (רדאד ג'בארה)
מסאי דגו (רדאד ג'בארה)

מכבי חיפה חזרה לפסגה הערב (ראשון) לאחר שהביסה 0:5 את מועדון ספורט אשדוד, כאשר פרנזי פיירו חגג על המגרש עם רביעייה משלו שנתנה לו את המקום הראשון במלכות השערים.

דגו: אם פיירו היה ישראלי היו מהללים אותו

לאחר המשחק, מסאי דגו סיכם: “הגישה הייתה מדהימה, גם לפני האדום פתחנו חזק, ידענו שאשדוד יבואו נמוכים – קבוצה שרוצה להילחם על החיים שלה. ברגע שהכנסת את הראשון היה יותר קל, עם האדום אז אני מאוד גאה בבחורים. לבוא לפה אחרי ההישג שעשינו באירופה זה מראה שיש לנו משהו מיוחד, אז אני גאה בהם”.

על פיירו: “אני תמיד קודם כל מדבר על הבן אדם הזה, כי הוא תמיד רוצה לטובת הקבוצה, גם כשהוא היה בתקופה פחות טובה ודין דוד יותר שיחק, בן אדם באמת מיוחד. שחקן מאוד קבוצתי, אני מאוד אוהב את האיש הזה ברמה האישית כי הוא בן אדם מאוד צנוע, אני מתנתק ממה שאומרים עליו, הקבוצה מאוד אוהבת אותו, אני שמח בשבילו על הרביעייה.

“הייתה לו תקופה לא פשוטה, במיוחד שהפציעה הגיעה אחרי שהוא היה בכושר שיא, הוא ראה את הקבוצה מצליחה מבחוץ, וכשהוא חזר אז דין דוד היה בתקופה טובה, הם שניהם אוהבים לשחק ביחד, הוא שחקן מאוד מאוד קבוצתי, אנחנו שמחים מאוד בשבילו, אם הוא היה ישראלי אז היו מהללים אותו ואומרים שהוא הכי גדול שיש, אבל כשהוא שחקן זר אז באים ומזלזלים”.

פיירו חוגג (רויטרס)פיירו חוגג (רויטרס)

על שינויי המקום עם מכבי תל אביב: “אני מאוד מכבד את כל הקבוצות, גם אלו שלידנו, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, מהרגע הראשון אמרתי לשחקנים שאנחנו מכבי חיפה והכל תלוי בנוי, גם בהפסדים וגם בניצחונות. לא הפריע לנו שמכבי תל אביב ניצחה, גם השחקנים יודעים שיש הרבה נקודות בקופה ויש לנו שלושה משחקים עד לפלייאוף, מי שיכתיר אלופה אז יש לו בעיה קשה, אנחנו לא מסתכלים על אף אחד, אנחנו צריכים לבוא צנועים.

“יש לנו ביום רביעי משחק גביע מול הפועל אום אל פאחם מאוד מאוד חשוב, אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מגיעה באותה גישה שהיא באה היום, אחרי זה נתקדם, יש לנו הפועל חדרה, פיורנטינה, משחק אחרי משחק, אני לא מסתכל לעולם קדימה.

“עברנו הכל השנה, כשעוזבים אותך שחקנים כמו צ’רון שרי, דיא סבע וגם דולב חזיזה שנפצע, בסוף שחקנים אחרים באים והכל בסדר אז זה שלהם, יש פה סגל מדהים שאני נהנה ממנו מאוד, יש לי כאב ראש בכל משחק איזה הרכב לשים, כל אחד יכול להיות שחקן הרכב פה”.

ענאן חלאילי, פרנזי פיירו ועילי פיינגולד חוגגים (רדאד ג'בארה)ענאן חלאילי, פרנזי פיירו ועילי פיינגולד חוגגים (רדאד ג'בארה)

פיירו אמר: “זו פעם ראשונה בקריירה שלי, שאני מבקיע רביעייה, אז זה משהו חיובי עבורי, אני שמח שהצלחתי לעשות את זה, הדבר החשוב ביותר הוא לנצח משחקים.

“אני רק מנסה לעשות את מה שאני יודע לעשות. אני מקבל הזדמנויות, עובד קשה, לא משנה כמה אני מחמיץ אני יודע שאתגבר על זה. אני נותן קרדיט לחברים שלי לקבוצה, בלעדיהם לא הייתי מבקיע רביעייה. זה לא רק אני, זה כולם”.

על התקופה הקשה שקדמה לזו: “אנשים צריכים להבין שחלוץ זה עליות וירידות. יש משחקים שמחמיצים, שמכניסים. רק צריך להמשיך לעבוד ולא הפסקתי לעבוד אף פעם”.

מאמן אשדוד, אלי לוי, אמר: “תחושות לא נעימות, לא כיף להפסיד, בטח לא בתוצאה כזאת ולא במחצית אחת. אני רוצה קודם כל להתנצל בפני הקהל שלנו שהגיעו הרבה, באמת מאכזב עם תצוגה כזאת. מכבי חיפה גדולה עלינו בהרבה מספרים, ניסינו לעשות התאמות ולא הצלחנו לעשות את זה, אנחנו עם הפנים למשחק הבא מול בני סכנין.

אלי לוי (רדאד ג'בארה)אלי לוי (רדאד ג'בארה)

“כל הדברים ביחד, כשאתה מקבל גול מוקדם הכל רך, ואז האדום, זה הופך ליותר קשה ובמיוחד עם הפערים מול מכבי חיפה. לא הופענו ולא הגענו, אנחנו עם הפנים למשחק הבא”.

מערך אחר: “ראינו את מכבי חיפה, עשינו את ההתאמות בהתאם, אמרתי לפני המשחק שנבוא לשחק כדורגל ונהיה אמיצים, לצערי זה לא הצליח. אני הראש ואני האחראי, אם הם לא עשו משהו אז האחריות עליי, כנראה שהדברים לא נעשו כמו שרצינו, אני לא מאשים אף אחד ואם מישהו צריך לשאת באחריות זה אני”.

גיל כהן אמר: “תחושות קשות, בקושי מדברים, אין מה להגיד אחרי משחק כזה, פתחנו אותו הכי רע שאפשר, דבר שממש לא ציפינו לו, המשחק הזה נגמר וצריך להרים את עצמנו ולהביא כמה שיותר נקודות.

“קשה לעלות למחצית השנייה אחרי מחצית כזאת, אבל זה התפקיד שלנו, לבוא ולהרים את עצמנו ולדעת שכבר הביאו לנו בראש, לדעת לא לספוג עוד שערים, וזו מטרה שלפחות אני שמח שעשינו שלא ספגנו עוד שער”.

הבלם המשיך: “הכרטיס האדום זה משהו שעושה לא טוב לקבוצה, בטח נגד מכבי חיפה שהיא קבוצה מאוד טובה, תפסנו יום לא טוב, במיוחד שחקני ההגנה, פיירו לא התאמץ בכלל בשביל לכבוש, אבל אנחנו נשפר את זה ומקווה שנישאר בליגה”.

אסור לפספס
נגןהילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
הילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
נגןשחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
שחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
נגןפפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
פפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
נגןהם ממש לא ציפו לקבל את סטף קרי בחנות
סטף קרי לוחץ מעריצה לרכוש את הגופיה שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */