יום שישי, 10.05.2024 שעה 10:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

דוידזאדה: כולם מבינים את משקל המשחק בחיפה

מגן מכבי ת"א אחרי ה-1:2 על הפ' ירושלים: "התבגרתי באופי, עזבו שחקנים משמעותיים והרגשתי שזה הזמן שלי לתפוס את מקומם. עומס המשחקים היה משמעותי"

|
שחקני מכבי תל אביב בסיום (ראובן שוורץ)
שחקני מכבי תל אביב בסיום (ראובן שוורץ)

מכבי תל אביב הצליחה לנצח אמש (רביעי) 1:2 את הפועל ירושלים ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגת הטבלה לפני משחק העונה מול מכבי חיפה בסמי עופר ביום שני הקרוב. עד אז כבר אמורה להיות פסיקה בנושא הדיון על אירועי הדרבי, כאשר נראה כי בכל פסיקה, ההליך הזה יילך לערעור בבית הדין העליון.

אם תהיה הפחתת נקודה, הצהובים יערערו ויטענו שוב כי לא התקיים הסעיף אשר מצדיק הפחתת נקודה שכן לטענתם ולטענת דריק לוקאסן, לא הייתה פגיעה בגוף. אם הדיינים יחליטו שלא להוריד נקודות, סביר להניח כי תובע ההתאחדות יערער בעצמו על ההחלטה וייקח את הדיון לערכאה גבוהה יותר. בכל אופן, בכלל לא בטוח שתהיה הכרעה בעניין עד משחק העונה ביום שני. 

בחזרה לכדורגל. הצהובים ניצחו בזכות שערים של דור תורג’מן וגבי קניקובסקי ורשמו מהפך אחרי שהסתבכו במשחק הכי רע של דריק לוקאסן העונה. “לא ברור מה קרה לדריק אתמול. הוא לא בלם שנקי מטעויות, אבל זה היה חריג”, אמרו במכבי ת”א, שם דווקא שיבחו את מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה ורועי משפתי שהיו טובים בחלק האחורי. 

האזינו לפרק הסיכום אחרי ה-1:2 של מכבי ת”א על הפועל ירושלים

מי שבלט בנוסף הוא דן ביטון שלקח על עצמו הרבה במשחק הזה והמשיך את העונה הטובה שלו וגם קיקו בונדוזו שהיה מעורב בשערים, אך מאידך רשם החמצה אדירה במחצית הראשונה שהייתה חייבת לסדר מהפך מוקדם בהרבה. “אם נבקיע את המצבים הבטוחים שלנו, המצבים של ה-100%, כל השיח על הכדורגל שלנו יהיה שונה. אנחנו פשוט לא מרוכזים מול השער וזה מה שמקשה עלינו לצד טעויות אישיות שאנחנו עושים במשחקים האחרונים”, אמר המאמן רובי קין. 

אופיר דוידזאדה שרשם בישול וכמעט כבש בעצמו, סיכם את המשחק: “היה לא פשוט, הפועל ירושלים קבוצה מאומנת עם מאמן טוב, הם עושים צרות לכל הליגה, תמיד קשה איתם. חשוב הניצחון, הנקודות, האופי של הקבוצה שצריך לקחת להמשך הדרך אחרי פיגור מוקדם ולחזור מול קבוצה כזאת זה לא פשוט”. 

אופיר דוידזאדה מול מתן חוזז (ראובן שוורץ)אופיר דוידזאדה מול מתן חוזז (ראובן שוורץ)

על ההופעה האישית שלו אמר: “האמת שהצד שלי היה מאוד פעיל, הרגשתי טוב, גם עם קיקו ועם גבי, אבל זה מאמץ קבוצתי, זה לא שחקן אחד או שניים. כולם האמינו גם בפיגור שאפשר לחזור וזה חהשוב מאוד לביטחון שלנו להמשך הדרך. יש לנו משחק מאוד חשוב עכשיו אז לבוא במומנטום של ניצחון גם יכול לעזור לנו”. 

על ההתחלה של המשחק והרגעים במחצית השנייה שקרו הרבה שטויות בהגנה וחוסר ריכוז בולט: “לא חושב שזה קשור לאם אנחנו קבוצה שרצה למעלה או לא, זה דברים שיכולים לקרות. מסכים שהיה חסור ריכוז שלנו במשחק הזה אבל אני תמיד אומר שהכי טוב לתקן בניצחונות. יש לנו את הצוות שיידע לתקן למשחק הבא כמו שהוא עושה בכל פעם”. 

גבי קניקובסקי חוגג (ראובן שוורץ)גבי קניקובסקי חוגג (ראובן שוורץ)

לפני מספר שבועות דיברת על כך שאין לך בעיה להיות מי שמכין בגילך את הדור הבא, איך באמת זה מרגיש לך המעמד החדש שלך העונה אחרי שאשתקד פתחת כמעט בכל המשחקים?
”אני חושב שהעונה אני בן 32 וזה לא מבוגר אבל התבגרתי באופי שלי. עזבו אותנו כמה שחקנים משמעותיים, הרגשתי שזה החלק שלי לקחת מנהיגות ולתפוס את המקום שלהם. יש הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים והתפקיד שלי הוא כן לתת להם את הכלים להמשך. גם למועדון כמו מכבי זה מאוד חשוב וגם לנו כדי להשיג את המטרות אז כולנו ביחד בדבר הזה. אני יכול להגיד עליי שלא משנה איפה תשים אותי אני אתן הכל למען הקבוצה הזאת, בכל תפקיד, אני מאוד מאמין בעצמי, האמונה שלי תמיד הייתה חזקה ולא משנה איפה ישימו אותי, זה משהו שנטמע בי בשנים האחרונות ואני עובד על זה המון מנטלית, ואני שמח שהמאמן מאמין בי ואני אחזיר לו על המגרש”. 

איך מסכמים 75 ימים של משחקים כל 3-4 ימים?
“קודם כל זאת באמת הייתה תקופה מאוד מאתגרת, צריך להגיד שאפו למאמן שלנו, למאמן הכושר שלנו (יוסי זיגדון) שידעו להכין אותנו לכל משחק ואני חושב שבכל משחק נראינו בכושר טוב, לא היינו כאלה עייפים. זאת תקופה מאתגרת אבל כולנו רוצים לשחק כמה שיותר משחקים. הנסיבות מצערות וכולנו רוצים להגיד גם מכאן שכל החטופים יחזרו אלינו, אנחנו מחכים להם, וגם לכל החיילים שלנו שיחזרו בשלום ושהכל ייגמר על הצד הטוב ביותר. אני שמח שעברנו את התקופה הזו בשלום יחסית ומכאן למטרות הבאות שלנו”. 

יונס מלדה מודה לאוהדים (ראובן שוורץ)יונס מלדה מודה לאוהדים (ראובן שוורץ)

הצלחתם בשבוע האחרון להחזיר אולי את הביטחון ואת המומנטום שאבד?
“כן, זה באמת ניצחונות חשובים גם בגביע וגם במשחק הזה, זאת תקופה מאתגרת מאוד, עייפות מנטלית ופיזית, עכשיו יש באמת כמה ימים להתכונן למשחק החשוב כדי לבוא הכי מוכנים שיש”. 

מכבי חיפה הפסידה, הפער עלה ל-4, מה נראה מכם ביום שני? 
“לא מתרכזים בחיפה. רק בעצמנו. זה הכי חשוב. קבוצה שרוצה להשיג את המטרות שלה צריכה להתרכז בעצמה ולא באחרות. כולם יודעים מה זה המשחק הזה ואת המשקל של המשחק הזה. נבוא הכי מוכנים שיש עם הצוות שיכין אותנו. אנחנו מצפים למשחק הזה”. 

בכל הנוגע לרכש החדש, יונס מלדה, המאמן רובי קין אמר עליו: “הוא ייתן לנו משהו שונה, הוא שחקן שמשחק מאוד ישיר, זה טוב מאוד בקבוצה שיש לך אופציות אחרות, אי אפשר שכל השחקנים יהיו דומים. הוא נותן לנו משהו אחר. האם נשחרר מישהו מהסגל? הכל אפשרי. רכש נוסף? אנחנו מחפשים את האנשים הנכונים ואת האופי הטוב שיעזור לקבוצה, כמובן שאם יש אז נביא”. 

רובי קין וזיו אריה מדברים לאחר המשחק
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */