יום שבת, 04.05.2024 שעה 00:09

"שקרן פתולוגי, בזבוז זמן להתייחס לשקרים שלו"

הקלטה שהגיעה לידי מערכת ONE חושפת את המתרחש בישיבת ההנהלה של איגוד השחייה: ויכוחים, ניסיון למנוע מינויים, תביעות בבית משפט ואפילו תלונה במשטרה

|
נבחרת השחייה של ישראל  (איגוד השחייה)
נבחרת השחייה של ישראל (איגוד השחייה)

היחסים בהנהלת איגוד השחייה בין חברי סיעת מכבי לחברי סיעת הפועל הגיעו לשפל. השבוע הענף עסק בעיקר במחלוקות בנוגע להליך ספירת המנדטים של האגודות לקראת שנת הבחירות, לאחר שחברת ההנהלה עדי סגל תבעה את האיגוד והגישה בקשה למתן צו מניעה לקיום האסיפה הכללית, כאשר הצו היה עלול להוביל לשלילת האישור לניהול תקין של האיגוד ולהפסקת פעילותו. בית הדין, כידוע, לא הסכים לבקשתה, אבל זו הייתה רק דוגמה למה שמתחולל באיגוד. לפעמים, כך נדמה, יש קושי בניהולו.

האווירה באיגוד השחייה בימים האחרונים היא לא נעימה, בלשון המעטה. ישיבת ההנהלה האחרונה באיגוד השחייה התקיימה לפני כשבוע והגיעה לכדי פיצוץ. הקלטת הישיבה, שהגיעה למערכת ONE, חושפת מה קרה במשך דקות ארוכות בתוך החדר בו מתקבלות ההחלטות החשובות באיגוד שמנהל את הענף האולימפי המוביל: ויכוחים בישיבות, הערות עוקצניות זה כלפי זה, ניסיונות לעצור מינויים של בכירים, מחלוקות שמגיעות עד לתביעות בבית המשפט ואפילו עד כדי הגשת תלונה במשטרה.

קבלת הפנים לחברת ההנהלה החדשה

תמלולי הדיונים מתוך חדר ישיבת ההנהלה, שמובאים בזאת, מציגים את המצב העגום בו נמצאת הנהלת האיגוד המפולגת. זה מתחיל כבר מהניסיון של יו"ר האיגוד מיקי חליקה למנות מחליפה לאסף מימון, חבר ההנהלה שיצא ממנה לאחר שמונה למנהל התחום המקצועי בשחייה. בדיון, חברי ההנהלה היו אמורים לאשר את מינויה של שפרה ענתבי כממלאת מקומו. חברת ההנהלה החדשה נכחה בשיחה וראתה לראשונה לאן היא נכנסת.

מיקי חליקה (גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה)מיקי חליקה (גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה)

יו"ר האיגוד מיקי חליקה: "אני מבקש לאשר ממלא מקום לחבר הנהלה שפרש".

מנו מאי: "מי חבר ההנהלה? לא קיבלתי עליו פרטים".

מיקי חליקה: "חבר ההנהלה שפרש זה אסף מימון. מי שמחליפה אותו זו שפרה ענתבי, שלחתי תעודת זהות. היא מופיעה בזום. אני מבקש לאשר את זה".

מנו מאי: "מבחינת התקנון כתוב שהרשימה צריכה להמליץ על החבר המחליף בהנהלה. לא ראיתי בשום מקום המלצה של הרשימה ממה ששלחתם. אתה שלחת הודעה, זה לא הנוהל, ככה לא עובדים".

מיקי חליקה: "הרשימה ממליצה, תעלה עכשיו ג'וליה ותגיד לך שהיא ממליצה".

מנו מאי: "ג'וליה לא ממליצה, אסף זה הרשימה".

מיקי חליקה: "בסדר. אז אני אומר לך שהסיעה והרשימה ממליצה".

ג'וליה קדם שמואלי: "אני כן מייצגת את הרשימה בתור הפועל וזה בהחלט דעת הרשימה. היא הרשימה של המועצות האזורית, שבתוכה יש את עמק חפר, את שער הנגב ואת עמק יזרעאל, והם כולם מאשרים את המינוי".

מנו מאי: "ואיפה ההמלצה?"

עדי סגל: "אני דווקא שמעתי שהם לא מאשרים את המינוי. אפשר את האישור שכולם מאשרים את המינוי? ולמה לא קיבלנו אינפורמציה שביקשנו על גברת ענתבי?"

נבחרת השחיינים של ישראל (איגוד השחייה)נבחרת השחיינים של ישראל (איגוד השחייה)

מנו מאי: "מיקי זה איגוד מסודר". 

מיקי חליקה: "זה איגוד מסודר, ואני אומר שוב - אנחנו מאשררים את הרשימה. אנחנו לא מדברים על אישור כי זה עבר אישור במייל, עכשיו אנחנו מאשררים את זה. מי שמתנגד שיגיד שהוא מתנגד, מי שבעד יגיד שבעד. תודה רבה".

עדי סגל: "מאחר ולא קיבלנו מידע על גברת ענתבי, אז איזו אגודה היא מייצגת אם אפשר לשאול אותה?"

שפרה ענתבי: "כן. שמי שפרה ענתבי, אני מנכ"לית עמותת הספורט ליגה למקומות עבודה במחוז חיפה והצפון. יש לנו 2,700 ספורטאים ב-16 ענפים שונים וביניהם יש גם את השחייה".

מנו מאי: "את מי באיגוד השחייה את מייצגת? זה שיש לך עמותת ספורט זה נפלא".

שפרה ענתבי: "זה שיש לי עמותת ספורט ואני משתייכת להפועל".

מנו מאי: "את באיגוד השחייה, את לא בהפועל עכשיו. איזו אגודת ספורט את מייצגת באיגוד השחייה?"

ג'וליה קדם שמואלי: "אין דרישה כזאת בתקנון, מה אתם רוצים?"

מנו מאי: "בתקנון זה מה שכתוב".

מיקי חליקה ניסה להגיע לעיקר: "אפשר לעבור רגע להצבעות? אני מבקש מכולם, מי שמתנגד שיגיד שהוא מתנגד כרגע. מי מתנגד?"

מנו מאי: "יש שאלות".

מיקי חליקה: "שאלו את כל השאלות, אני רוצה לעבור לשלב ההצבעה. דנו בנושא הזה, תודה רבה".

מיקי חליקה (אסי ממן)מיקי חליקה (אסי ממן)

מנו מאי: "אתה יכול להצביע בעצמך ולסגור את הפה לכולם. זה בסדר. אתה היו"ר, אתה הבעלים של האיגוד, אתה השופט? מיקי, אנחנו בדמוקרטיה או שאנחנו ברוסיה?"

מיקי חליקה: "אני לא אסגור את הפה. אנחנו בישראל. אני מבקש לעבור לשלב ההצבעות. אני בעד, מישהו שמתנגד שיגיד שהוא מתנגד".

עדי סגל: "היא לא יכולה לפי התקנון להיבחר, אם היא לא מייצגת אגודה באיגוד השחייה".

מיקי חליקה: "אוקיי, עדי את בעד או נגד?"

שי שכנר: "אם יש מסמכים שמאשרים שהיא מייצגת עמותה וחברה באיגוד, אז אני אאשר את זה".

עדי סגל: "גם אני. אם תראו מסמכים שהיא מייצגת אגודה באיגוד השחייה, שזה מה שהתקנון דורש, נאשר אותה בשמחה".

מיקי חליקה: "טוב. יש מישהו נוסף שמתנגד? מי בעד?"

(הצבעה)

מיקי חליקה: "האשרור הועבר. תודה רבה".

התקנון, הפרוטוקולים, ההקלטות וההערה: שקרן פתולוגי

קשה לנהל דיונים ולהגיע להסכמות באיגוד השחייה, גם אם מדובר בהחלטות פשוטות יחסית. בין היתר, חברי ההנהלה שולחים רמזים ועקיצות זה כלפי זה, מתקשים להגיע להסכמות אפילו בדברים מינוריים כמו אישור פרוטוקולים וגוררים את הדיונים למחוזות אחרים. בשולי הדברים, יש לציין, רק כדי להבין את מאזן הכוחות - מיקי חליקה ונעם צבי יושבים בהנהלה מטעם נציגי הפועל שיש להם רוב מבין חברי ההנהלה, בעוד שמנגד האופוזיציה מובלת בין היתר על ידי עדי סגל ושי שכנר ממכבי.

נעם צבי משמאל (יניב גונן)נעם צבי משמאל (יניב גונן)

מיקי חליקה עובר לנושא הבא בישיבה: "שלחנו לכם במייל את כל הפרוטוקולים שלא עברו אשרור. אני מבקש לאשרר אותם, חלקם מאוד ישנים".

שי שכנר: "אף פעם לא אישרנו אותם, אז זה לא אשרור. אנחנו מאשרים אותם עכשיו. זה ששלחתם במייל זה לא אומר שאישרנו".

מיקי חליקה: "אני מבין לאשרר, לאשר, את הפרוטוקולים. יש פרוטוקולים של הוועדות ושל ההנהלה..."

עדי סגל: "שעברו תמלול של הקלטה והשינויים לא נכנסו לפרוטוקול".

מיקי חליקה: "הם אושרו והם מאושררים עכשיו".

עדי סגל: "הם לא אושרו, כי אתה מנסה לאשר אותם בהנהלה. אין דבר כזה. יש שינויים, יש הקלטות, הוכנסו שינויים".

נעם צבי: "מי אישר הקלטה? מי ביצע הקלטה?"

עדי סגל: "מה זאת אומרת? חייבים להקליט כל ישיבה אדון צבי, אם אתה לא יודע".

נעם צבי: "לא, אני לא יודע. ומי פה מקליט דברים בסתר?"

עדי סגל: "זה ממש לא להקליט בסתר. אני יושבת בישיבה ומותר לי להקליט את כל ישיבות ההנהלה לצורך תמלול, ואתם גם חייבים כי הפרוטוקול שלכם לא קשור למה שהיה בישיבה. זה הכל. לכן צריך לאשר את מה שעבר תמלול ומה שהיה בישיבה. ואיזו סיבה שלא? ההקלטה זמינה, יכולה להישלח לכולם".

מנו מאי: "מותר להקליט לפי החוק. אתה בטח זוכר לאחר שנאלצת להתפטר מיו"ר האיגוד, היה חשב מלווה ועברה החלטה בהנהלה שכל הישיבות מוקלטות על מנת שלא יהיו מחלוקות על הנאמר, אז לבוא ולהצטדק אחר כך?"

מיקי חליקה: "מנו, מה זה רלוונטי הסיפור הזה?"

עדי סגל: "כי נעם שאל למה הקלטנו".

שי שכנר: "אפשר לתת הערה על הפרוטוקולים, או שאנחנו רק מצביעים בעד או נגד?"

(ויכוחים ברקע)

מיקי חליקה: "בוא תגיד מה אתה רוצה לומר".

שי שכנר: "אני רוצה רק לתת הערה שבשחייה האמנותית, כסף שהגיע עבור נבחרת השחייה האמנותית, קרי לשחייניות, באחד הפרוטוקולים הוחלט עם ניגוד עניינים לקחת כסף מהילדות ולחלק אותו למאמנות. במקום לשמור על הילדות האלה ולתת להם את מה שאיגוד השחייה האירופאי נתן להם, לקחו להן עשרות אחוזים מהפרס שלהן לטובת המאמנות. נשלח השבוע מסמך בנושא והאנשים שהצביעו שם בניגוד עניינים.

נבחרת השחייה האמנותית (סימונה קסטרווילארי איגוד השחייה)נבחרת השחייה האמנותית (סימונה קסטרווילארי איגוד השחייה)

“אני מאוד מכבד את נעם, אבל אחת ממקבלות הבונוס היא להבנתי עובדת באגודתו או באגודה שהוא מייצג אותה, והמאמנת שהצביעה היא חברה של המאמנת שקיבלה את הבונוס. ובשום מקום לא צוין על ניגוד עניינים או שדנו לא בפניהן, אלא רשום שהמאמנות הן אלו שקבעו את אופן החלוקה של הילדות ושל עצמן. נראה לי טעם לפגם שהאיגוד ייקח לילדות המוכשרות הללו, שאמורות להגיע לאולימפיאדה, את הפרס שמגיע להן".

מיקי חליקה: "שי, שי, מקובל שמאמנים מקבלים שכר עבור ההישגים של הספורטאים שלהם. כשאני הייתי ספורטאי התחלקתי גם אני עם המאמן שלי בפרסים כספיים. זה מקובל".

שי שכנר: "למאמן יש קטגוריית מאמן מהוועד האולימפי לדוגמה. יש קטגוריה לשחיין. במקרה הזה, הוא פרס שהגיע לקבוצה. כמו שלא לוקחים לגל כהן גרומי או לאנסטסיה גורבנקו באותה תחרות אישית מהכסף שקיבלו, כך צריך להיות אותו דין. איגוד השחייה יכול לומר 'אני נותן מכספי למאמנות', אהלן וסהלן, אבל לא לקחת מהילדות".

עדי סגל: "נכון. יש לי שאלה, הן לא עובדות בשכר?"

נעם צבי: "גם הספורטאיות מקבלות שכר. אני אציין שהחלוקה נעשתה לאחר התייעצות עם הנבחרת, כאשר כולן היו בדעה שכך צריך לעשות את החלוקה, כל השחייניות".

עדי סגל: "כי מה הן יגידו?"

שי שכנר: "בשחייה אמנותית זה כמו התעמלות אמנותית. לספורטאי אין הרבה SAY, כן? אני מציע לקרוא פוסט על שחיינית מישראל רק השבוע, הטראומות שיש לה מהמאמנות בישראל וכמה טוב לה שהיא לא בשחייה האמנותית. אני אשלח לך את הפוסט".

עדי סגל: "יש החלטת הנהלה לבדוק את העניין שלמאמנות נבחרת אסור לעבוד באגודות. הדבר לא נעשה, למרות שעברו המון חודשים חודשים. זה חלק מהבעיה, יש פה ניגוד עניינים מובנה בשחייה האמנותית".

אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)

צעקות ברקע: "יש פה פרס כספי, דבר נקודתי. צריכים להסכים או לא להסכים. בואו נסתום את הפה על ניגוד עניינים". קול אחר טען: "הוועדה בניגוד עניינים". צעקות ברקע: "זה לא רלוונטי לפרס, זה ממש לא מנתק את זה מזה... בוועדה אתה גם ברוב וזה גם בניגוד עניינים אז אין פה דרך לשיקול דעת… אתה מחליט, אתה הרוב ואתה בניגוד עניינים מובנה. גם בוועדה אתה מנצל את ניגוד העניינים".

חליקה ניסה להרגיע ואמר: "בואו נתרכז בעיקר", אך צעקות ברקע נמשכו: "ההחלטה על זה הגיע מהרכזת של הענף, ששמה נועה קדוש. היא הציגה את זה... וכך זה הגיע להנהלה. דורית לימור..."

עדי סגל: "כן, היא אשמה בכל מה שקורה בענף..."

נעם צבי: "אף אחד מהם לא בניגוד עניינים, אני הצטרפתי לזה וכך זה הגיע לפה להנהלה... אבל אתם רוצים רק לנגח, רק להרוס".

שי שכנר: "אנחנו לא אומרים לא לחלק את הפרס. יש לי המון הערכה לנועה שלא החליטה את זה, תפסיקו להפיל הכל על הילדה זאת. מסכנה. הכל אתם מכתיבים לה מה להגיד… אתם פוגעים בילדות, זה מה שמפריע לי. אתה רוצה לתת למאמנות פרס? קח עוד 30 אלף שקל ותחלק להן פרס מהאיגוד, לא על חשבון הילדות האלה".

צעקות ברקע: "בסדר, אנחנו כהנהלה רוצים לתת גם משהו למאמנות. איפה הבעיה עם זה? אני לא מבין". חבר הנהלה אחר ענה: "אין בעיה, לא על הראש של הילדות".

מיקי חליקה ניסה לעשות סדר: "חבר'ה, להפסיק את הוויכוח. הוא לא רלוונטי. בואו נצביע. אני מבקש לאשר את הפרוטוקולים כולם".

מנו מאי: "אין לזה ערך אחרי ההצבעה. נועה עובדת אצל נעם, היא עושה רק מה שהוא אומר. הוא הממונה עליה והוא מפעיל אותה, שיהיה ברור".

מיקי חליקה: "היא עובדת באיגוד השחייה. זה לא נכון".

שי שכנר: "שאל את מיקי גפן (המנכ"ל, א.מ), הוא יגיד לך".

מנו מאי: "בדקתי עם דורית והיא אומרת שנועם מתקשר אליה במיוחד כדי לאשר את זה. כי כתוב שהיא לא הייתה בישיבה. אז אם זה לא ניגוד עניינים, מה זה?"

נעם צבי: "הבנאדם שקרן פתולוגי. לא התקשרתי לדורית פעם אחת. לא שלחתי לה שום דבר. נשלח לכל חברי הוועדה אותו חומר בדיוק כמו לדורית. דורית הגיבה באימייל שכותב 'אני מאשרת' גם על החלוקה הראשונה וגם על החלוקה השנייה. אל תתייחס למה שהוא אומר, כי השקרים שלו מפה ועד הודעה חדשה. אין מה להתייחס. כל התייחסות לשקרים שלו זה בזבוז זמן אחד מוחלט".

עדי סגל: (צוחקת)

מיקי חליקה: "אפשר להפסיק? אני רוצה לאשר את הפרוטוקולים כולם".

נעם צבי: "אני מאשר".

עדי סגל: "יופי, זה מה שחשוב, נעם. היו"ר בפועל מאשר... מיקי, מה לגבי הפרוטוקולים שהם לא מייצגים? שלחנו תמלול, למה אתה לא מכניס את התמלול האמיתי?".

מיקי חליקה: "זה לא לדיון. הפרוטוקולים שנשלחו אלו שמייצגות. התמלולים ששלחת לא מדויקים. בלי בושה הכנסת מישהו שלא היה בישיבה וכתבת שהוא מתנגד למשהו".

עדי סגל: "ממש לא, הוא היה בישיבה. לא הוכנס אף אחד שלא היה בישיבה. הוא היה בזום. מיקי, יש הקלטה, אתה לא יכול להתווכח. לחברי הנהלה יש הערות על הפרוטוקול, איך אתה לא יכול לאשר? אתה מזייף את פרוטוקול. אם הישיבה מוקלטת ויש הערות לפי הקלטה, איך אתה לא מכניס?".

(צעקות ברקע)

שי שכנר: "אני לא מקבל את המילה זיוף, אבל הם אינם משקפים את תוכן הישיבה. אני מתנגד. יש דברים שגם אני אמרתי וזה לא מופיע בפרוטוקול. לא יכול להיות שמה שלא רוצים לשמוע יצונזר מהפרוטוקול. אני רוצה שהפרוטוקול ישקף את הישיבה".

מנו מאי: "אני מתנגד וטוען שיש פה ניגוד עניינים בוועדה וגם בהנהלה, אבל זה לא ישנה כי יש לכם רוב אז הכל בסדר".

(חליקה ערך הצבעה, הפרוטוקולים אושרו)

"מי שלא מתנהל תקין, שלא יהיה לו מינהל תקין"

בין חברי ההנהלה קיים מתח. הצעות שעלו לסדר היום זוכה לביקורת ובשיחות בין הצדדים מתגלים סיפורים על ההתנהלות בתוך האיגוד. כמו לדוגמה, תלונה שהוגשה במשטרה לכאורה נגד היו"ר מיקי חליקה. השיחה בין הצדדים נעה סביב הבקשה של חברת ההנהלה עדי סגל לתבוע את האיגוד ולנסות למנוע את קיום האסיפה הכללית שלו.

שי שכנר פנה ליו"ר האיגוד: "שלחת בקשה למנות אותך למייצג מול תביעה שהגיעה נגד נעם ונגד האיגוד. אתה מבקש את זה השבוע".

מיקי חליקה: "שי אתה רוצה להעלות נושא? או שאתה מספר סיפור? זה לא מופיע על סדר היום של הפרוטוקול, אין לי בעיה שיופיע בישיבה אחרת".

שי שכנר: "אנחנו חברי הנהלה בדיוק כמוך עם אותן זכויות. זכותנו בדיוק כמוך להעלות להנהלה נושא שביקשנו מראש. ביקשתי את זה מראש. אני רק רוצה לעדכן אותך שלהבנתי היום נפתחה תלונה במשטרת ישראל על חתימה שלך, כדאי שנדבר על זה עכשיו".

מיקי חליקה: "אין בעיה, אני מוכן להיות במשטרת ישראל על חתימה שלי. אין בעיה, הכל טוב. בסדר?"

רביד סימון: "אני מבקש לפרוטוקול ממי שהגישה את צו המניעה לאסיפה הכללית לחזור בה, בגלל הנזק הגדול שייגרם לאיגוד השחייה. אני מבקש להסיר אותו".

(ויכוחים)

שי שכנר: "חשוב שחברי ההנהלה יכירו. בוא תסביר ליו"ר האיגוד שהוא חתם לפני חודשיים לעורך דין שאף אחד לא יודע מה הצעת המחיר שלו, אף אחד לא שמע ואישר את הדבר הזה".

הערות ביניים ברקע: "לפני חודשיים היה אישור של הנהלה". קול אחר קרא: "שי, אתה לא בענף".

שי שכנר: "הייתה ישיבה שבה נאמר שצריך לאשר נושא אחד ספציפי אבל ניתקו אותנו, לא ידענו במה מדובר. בואו שנייה אחת נדבר על הדבר הזה, כי יו"ר האיגוד מינה עו"ד בשם האיגוד ובשכר שאף אחד לא יודע מהו, בזכויות שאף אחד לא יודע. ב-8 בנובמבר מיקי חליקה חתם על זה".

רביד סימון: "אתם לא יודעים איזה נזק אתם עושים עם הדבר הזה. כל התביעה הזאת. היא מגישה צו מניעה למרות שהיא יודעת שיש מצב שלא יהיה מינהל תקין לאיגוד"

עדי סגל הרימה את הקול: "רביד, אתה עשית נזק. זה אתה והחברים שלך! אתה עשית נזק! מי שלא מתנהל תקין, שלא יהיה לו מינהל תקין! תתנהל תקין".

שי שכנר: "רגע. אני רוצה רק לעדכן אותך שבשיחה שהייתה לי עם דליה (בושינסקי, יועמ"שית האיגוד, א.מ), פירטתי לה מספר דברים שקורים באיגוד, אז יועמ"שית האיגוד המליצה לי לאור המצב והדברים להגיש אפילו בקשה לפירוק העמותה. על מה אתה מדבר?"

רביד סימון: "אם היועמ"שית של האיגוד גם בניגוד עניינים וזה מה שהיא המליצה לך אז יש פה בעיה עם…"

שי שכנר: "לא, היא אמרה לי 'אם הדברים שאתה אומר נכונים, הסעד שיש לך היחידי זה לבקש את פירוק העמותה'. לא דיברתי איתה על ניקוד או ועדת מנדטים, אלא דיברנו על חתימות, אישורי כספים, החלטות בניגודי עניינים כספיים של האיגוד".

רביד סימון: "אני מדבר כרגע על אסיפה כללית שאמורה להתקיים השבוע על דוחות כספיים שהכרחיים שאותה אתם מנסים למנוע. על זה מדובר. נראה לך שזה הגיוני?"

עדי סגל: "רביד, נראה לך שזה הגיוני לנהל ועדת מנדטים בלי לשלוח חומרים לאחת מחברי וועדת המנדטים ולעשות דברים מאחורי הגב?"

רביד סימון: "דיברתי איתך מלא פעמים שיאושרו דברים ששום דבר לא רלוונטי לאסיפה הכללית".

עדי סגל: "בעיניך זה לא רלוונטי, בעיניי מנדטים סופרים פעם אחת". 

רביד סימון: "אז לא יהיה ניהול תקין לאיגוד? זה הפתרון?"

עדי סגל: "היה יכול להיות הרבה יותר קל, יכולת לכנס את הוועדה? יכולת לשבת בצורה הוגנת ובחרת שלא? זו בעיה שלכם, לא שלי. תמשיכו לא ללכת לפי התקנון, להמציא תקנונים ולשחק בכספי ציבור".

מיקי חליקה: "עדי, אני מבקש לסיים את הישיבה. תודה רבה לכולם".

תגובות:

גורמים בסביבתה של שפרה ענתבי הציגו פרוטוקול שמעיד כי היא מונתה כחברת ועדה בעמותת השחייה של הוד השרון ב-7 בנובמבר, כך שהיא יכולה להירשם כחברת הנהלה והמינוי של אכן גם אושר בהצבעה.

היועצת המשפטית דליה בושינסקי, שלא נכחה בישיבת ההנהלה המדוברת, הגיבה לדבריו של חבר ההנהלה שי שכנר: "לצערי, מי שציטט את דבריי כנראה לא הבינם כהלכה. הסברתי לחבר ההנהלה מהן האפשרויות העומדות בפני מי שסבור שהאיגוד מתנהל בניגוד לחוק העמותות ו/או לתקנון האיגוד, היה וברצונו לפעול בקשר לטענותיו. זאת, להבדיל מהמלצה לאותו גורם לפעול. מתוקף תפקידי כיועצת המשפטית של איגוד השחייה, חובת הנאמנות שלי היא אך ורק לאיגוד, כך פעלתי וכך אמשיך לפעול".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */