יום ראשון, 05.05.2024 שעה 20:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

"מגן העתיד של ישראל": הכישרון הגדול מהכרמל

הוא משחק בשני האגפים, הוחתם ע"י יואב כץ שהתרשם ומקבל קרדיט מרוני לוי. קפטן נבחרת הנוער, נועם בן הרוש, מבטיח רבות וכבר מושך התעניינות מאספניול

|
נועם בן הרוש במאבק (עמרי שטיין)
נועם בן הרוש במאבק (עמרי שטיין)

אם במכבי חיפה יכולים להיות גאים על שילובם של מספר שחקנים צעירים דוגמת ענאן חלאילי, עילאי פיינגולד ועילאי חג'ג’, במכבי תל אביב על שילובם של דור תורג'מן ורוי רביבו ובהפועל חדרה על שילובו של אלעד מדמון, הרי שבהפועל חיפה יכולים להציג בגאווה את הכישרון העולה נועם בן הרוש, שחתם בחודש יולי האחרון על חוזה לשלוש שנים במועדון.

המגן הימני ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער ערך בסוף חודש אפריל אשתקד את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, כבר בגיל 17 במשחק מול הפועל חדרה. השנה, בן הרוש עשה קפיצת דרך משמעותית וכבר שיחק עשרה משחקים בליגת העל, מה שמצביע על התקדמותו המקצועית תחת הדרכתו של רוני לוי.

בן הרוש הגיע לקבוצת הנוער של המועדון מהכרמל בתחילת העונה שעברה מבית”ר נס טוברוק במסגרת הפרויקט לשדרוג מחלקת הנוער בהובלתו של צחי נקש. הבעלים יואב כץ, שנוהג בעת שהותו בארץ לצפות במשחקי קבוצת הנוער התרשם מאוד מהמגן, פעל להחתימו על חוזה בקבוצה הבוגרת, וכך היה. החוזה נחתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות, שמומשה לאחר שבן הרוש שותף בלמעלה מ-200 דקות בקבוצה הבוגרת כפי שנקבע באופציה הראשונה (עד כה רשם עשר הופעות העונה).

נועם בן הרוש מול עיליי פיינגולד (עמרי שטיין)נועם בן הרוש מול עיליי פיינגולד (עמרי שטיין)

החוזה הרשמי עם המגן, אליו לא הוכנס סעיף שחרור, נחתם במחנה האימונים שנערך בלטביה, כאשר יואב כץ, שמאמין בשילוב צעירים הזכיר במעמד החתימה כי הוא עצמו ערך את הופעת הבכורה שלו ככדורסלן בהפועל חיפה בגיל 15 וחצי.
בן הרוש, תושב מושב מגדים בחוף הכרמל, התגייס לצה"ל לפני כשבועיים והוא משחק למעשה בתקופה זו כאשר הוא בעיצומה של תקופת הטירונות, מה שמאלץ אותו להחמיץ מספר אימונים.

בקבוצה מספרים כי בן הרוש בעל נתונים אתלטיים מרשימים ואופי חזק. היתרון הגדול ביותר שלו הוא היכולת לשחק בשני האגפים, כפי שרוני לוי שנותן לו את הבמה משתמש בו. בקיץ האחרון הכישרון היה שותף כצעיר השחקנים (נולד בשנתון 2005) להישג המדהים של נבחרת הנוער, שסיימה במקום השלישי במונדיאליטו בארגנטינה ורשם שלוש הופעות במהלך הטורניר.

בן הרוש וכץ (פרטי)בן הרוש וכץ (פרטי)

בניגוד לשחקנים אחרים מבוגרים יותר שהתקדמו לנבחרת הצעירה והבוגרת, בן הרוש המשיך בנבחרת הנוער, מונה לקפטן ולפני חודש הובילה אותה להעפלה לשלב העלית. מאמנו בנבחרת, אופיר חיים סיפר: “לקחתי את בן הרוש, שחקן שהוא שנתון 2005 למונדיאליטו של נבחרות שנתון 2003, דבר שמוכיח כמה אני מאמין ביכולות שלו. מדובר בשחקן עם עוצמות אדירות, משחק הגנה מצוין, מהיר מאוד, חזק ואינטנסיבי”.

“הוא בעל כושר גופני אדיר והוא יכול לרוץ כל המשחק. מעבר להיותו שחקן מצוין, הערך המוסף שלו זה בהתקפה, יש לו יכולת הרמה מדהימה. מדובר במגן העתיד של הכדורגל הישראלי. הוא הקפטן של הנבחרת כי הוא תמיד חיובי, אהוד מאוד בקרב חבריו לנבחרת וכי יש לו אופי חזק. גם אם הוא טועה הוא לא נשבר, בדיוק להפך. הוא מנסה לתקן וחושב על המהלך הבא וזה דבר שלא כל כך אופייני לשחקנים צעירים”, הוסיף חיים. 

אופיר חיים (עמרי שטיין)אופיר חיים (עמרי שטיין)

לאחרונה נודע שאספניול מהליגה הספרדית השנייה וקבוצות נוספות בליגת העל סימנו את בן הרוש כפוטנציאל לעסקה עתידית. בהפועל חיפה לא הופתעו מההתעניינות בו, אך המגמה היא כרגע להשאיר את המגן בקבוצה לפחות עד תום העונה, כדי לסייע לה להשלים עונה מוצלחת בשנת ה-100 לקיום המועדון, עם סיום מוצלח בצמרת הטבלה, המקום בו היא נמצאת כיום.

מאמן הנוער של הפועל חיפה, רם בן מיכאל, שהיה בין הראשונים לקלוט את כישרונו של השחקן, משחזר: “בעונה שעלינו ליגה, בן הרוש שיחק נגדנו במדי טוברוק והיה קטן מכולם בשנה. מאוד התרשמתי ממנו והחלטנו אני וצחי נקש להביא אותו אלינו. אחרי שבוע של אימונים, ראיתי שמדובר בשחקן נהדר עם פוטנציאל להגיע לרמות הכי גבוהות שיש ובאמת עשינו עונה טובה מאוד בליגה הראשונה אחרי שנים. נועם היה בורג משמעותי מאוד בהצלחה של הקבוצה גם מבחינת יכולת וגם מבחינת אישיות בחדר ההלבשה”.

נועם בן הרוש (עודד קרני, ההתאחדות לכדורגל)נועם בן הרוש (עודד קרני, ההתאחדות לכדורגל)

לדעתו של בן מיכאל, העובדה שיואב כץ היה בארץ ועקב מקרוב אחרי השחקן סייעה להתקדמותו: "לשמחתי, כץ היה בארץ והגיע לראות את קבוצת הנוער. שיחקנו נגד מכבי תל אביב בחוץ ונועם כבש שער מדהים ועשה עבודה הגנתית נהדרת. יואב התלהב מאוד ממנו וביחד עם צחי נקש החלטנו שהוא יעלה לקבוצה הבוגרת. שמחתי הוא קיבל מאמן מצוין לעבוד תחתיו בדמותו של רוני לוי. נועם עבד קשה מאוד ונתן לרוני סיבה למחשבה ואמונה שיש פה שחקן צעיר שאפשר לתת לו את הבמה ואני מאושר לראות שהוא הפך להיות שחקן הרכב שמשחק גם בימין וגם בשמאל. בנוסף, הוא קפטן נבחרת הנוער וזאת גאווה גדולה למועדון שלנו”.

נועם בן הרוש ורם בן מיכאל (באדיבות הפועל חיפה)נועם בן הרוש ורם בן מיכאל (באדיבות הפועל חיפה)
אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */