יום ראשון, 19.05.2024 שעה 17:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"עברתי ימים לא פשוטים, שמח שנראים טוב יותר"

מאמן הפועל ב"ש, אליניב ברדה סיכם את ה-2:4 על ריינה: "החזרה מהפגרה הייתה לא פשוטה, התרכזתי באיך לשפר את הקבוצה". מימר: "המטרה - להישאר בליגה"

|
אליניב ברדה (מרטין גוטדאמק)
אליניב ברדה (מרטין גוטדאמק)

הפועל באר שבע המשיכה במומנטום הנהדר שלה ורשמה היום (שבת), במשחק שפתח את המחזור ה-15 של ליגת העל, ניצחון רביעי ברציפות, 2:4 בטרנר על בני ריינה.

מאמן האדומים מהנגב, אליניב ברדה אמר בסיום המשחק: “הייתה לנו מחצית ראשונה מהטובות שלנו השנה ועדיין ירדנו למחצית בתוצאה שבירה. אני שמח שבמחצית השנייה פתחנו טוב וכבשנו שני שערים. החילופים אולי טיפה האטו את הקצב שהיינו בו, אבל ב-11 ימים כאלה עמוסים עם ארבעה משחקים היינו חייבים לשמור על שחקנים וגם לתת דקות לשחקנים שיהיו חשובים בהמשך”.

“אני זוכר טוב מאוד איפה היינו לא מזמן, עברתי ימים לא פשוטים. החזרה מהפגרה שנכפתה עלינו לא הייתה פשוטה להפועל ב”ש, חזרנו ממנה לא טוב. התרכזתי מאוד בעבודה ובאיך לשפר את הקבוצה ולהוציא מחומר השחקנים הזה יותר. אני שמח שבתקופה הזו זה נראה יותר טוב, יותר דומה לאיך שאני רוצה שניראה. אני שמח שהבקענו שוב ארבעה שערים אבל ספגנו שניים ואני לא מוכן לספוג. היה לי חשוב במשחק שעבר לשמור על רשת נקייה. ספגנו מטעויות לא אופייניות לנו אבל זה נובע מזה שאנחנו מנסים לשחק כדורגל”.

“הפסדנו משחקים בדקות האחרונות וזה הוסיף למצב רוח הירוד, אבל היום שיחקנו בבית מול עשרת אלפים אוהדים שדחפו מהדקה הראשונה, והשחקנים גם נתנו להם סיבה לדחוף אותם. אני מקווה שבעתיד נדע גם לשמור על רשת נקייה וגם להבקיע יותר. אני שמח שהדברים מתחילים להתחבר ולהיראות יותר טוב. מבחינתנו. מגן ימני בינואר? פוקו עושה עבודה טובה מאוד במשחקים האחרונים אבל זה לא התפקיד שלו. על מה שאנחנו מחפשים וצריכים אנחנו מדברים בתוך המועדון וכשיהיה מה להודיע נודיע”.

שחקני הפועל ב"ש חוגגים (מרטין גוטדאמק)שחקני הפועל ב"ש חוגגים (מרטין גוטדאמק)

עדן שמיר הוסיף: “אני שמח שהדברים מתחברים לנו לאחרונה, מגיע לכולם שאפו. עברנו תקופה לא פשוטה, לא היינו מבחינת היכולת שלנו איפה שרצינו. אנחנו מחויבים למשימה ומקווים להמשיך כך. הניצחון מאוד חשוב, כמובן שהשערים גם מאוד חשובים לי, אני עושה המון כניסות לרחבה, עד עכשיו זה פחות בא לידי ביטוי במספרים ואני שמח שהיום זה הצליח”.

“המשחק מול הפועל תל אביב? ניתן להם את הכבוד הראוי לה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמה שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו קבוצה טובה וחזקה. כל התקופה הזו היא שמחה מהולה בעצב, כואב לנו, יש חיילים אוהדי הקבוצה שנפלו ועצוב שהם לא יכולים להיות איתנו כאן כדי לחגוג, אנחנו הולכים לשבעות, למשפחות ושומעים סיפרי גבורה שקורעים את הלב”.

עדן שמיר חוגג בטירוף (מרטין גוטדאמק)עדן שמיר חוגג בטירוף (מרטין גוטדאמק)

שרון מימר סיכם גם הוא את ההתמודדות: “ניסיתי לשדר לשחקנים שצריך להאמין ושאפשר לחזור למשחק אבל זה לא קרה לצערי ואנחנו ממשיכים הלאה. עשינו הצלחה אדירה בתחילת העונה שקצת הביאה ציפיות, אנחנו גם מצפים מעצמנו כמובן, אבל אם הייתם אומרים לכל אחד בריינה שנהיה במחזור 15 עם 20 נקודות, מרחק 11-12 נקודות מהקו האדום, הוא היה קונה את זה. אנחנו נפגשים עם קבוצות עם יתרונות עצומים עלינו”. בתוך כך, חלוץ הקבוצה, קייס גאנם, סובל משבר בעצם הלחי ויעבור ניתוח. 

“לפעמים מתבלבלים כשיש הצלחה, אבל אנחנו לא מתבלבלים. המטרה שלנו זה להישאר בליגה כמה שיותר מהר ולא לדבר על דברים אחרים. אנחנו יודעים ומכירים את המגבלות שלנו, אנחנו לא יכולים להילחם בליגה הזו מול קבוצות עם תקציבים הרבה יותר גדולים. סדרת המשחקים הצפופה פגעה בקבוצות הקטנות עם הסגלים הפחות רחבים. נעשה רענון בשבוע הזה בתקווה לחזור חדשים. אנחנו לא מפחדים מהתקופה הקשה הזו כי יש פה סגל טוב, נצטרך לרענן אותו עם 2-3 שחקנים ואני בטוח שנחזור להיראות כמו שנראינו לפני כן”.

שרון מימר (מרטין גוטדאמק)שרון מימר (מרטין גוטדאמק)

“כל העונה שיחקנו במערך של 4-4-2 וזה די הצליח לנו, היינו הקבוצה שסופגת הכי מעט בליגה אחרי מכבי ת”א. לצערי חוטבא נפצע אז הייתי צריך לאלתר. עליתי עם חמישה שחקנים בהגנה והיו לנו קצת דקות טובות ככה אבל אז עם קצת איכות שלהם ונאיביות שלנו ספגנו שני שערים וחזרתי למקורות. חזרנו בצורה טובה ל-2:1 והיינו קרובים לשוויון כשפגענו בקורה. יצאנו עם אנרגיות טובות לחצי השני אבל לצערי הם היממו אותנו בשני שערים מהירים וגמרו את המשחק”.

שלומי אזולאי הוסיף: “התחלנו טוב את המשחק, בהתקפה הראשונה נתנו לנו גול וזה מאוד מתסכל. ספגנו שני שערים שהיו אותו הדבר. עשינו את המאמצים, באנו מוכנים מקסימום אבל האיכות של ב”ש ניצחה את המשחק. ההבדל בתקופה האחרונה? ספיגת השערים, עד המשחקים האחרונים לא היינו סופגים שערים, הייתה לנו את אחת ההגנות הטובות בליגה ובמשחקים האחרונים משחק ההגנה של כל הקבוצה פחות טוב”.

שלומי אזולאי ושחקני ריינה (מרטין גוטדאמק)שלומי אזולאי ושחקני ריינה (מרטין גוטדאמק)

“המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב? אנחנו היחידים שלקחנו מולם נקודות העונה, זה אפשרי, אבל נצטרך לתת יותר כי במשחקים האחרונים לא נותנים את ה-100 אחוז שלנו. אני לוקח על עצמי הרבה, זו עונה טובה שלי אבל יש פה עוד חברים לקבוצה. השערים שלי? אין טיפה טעם מתוק אפילו בשערים הללו אם הקבוצה מפסידה”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */