יום שבת, 18.05.2024 שעה 11:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"פריד הגיע עם ההחלטה מהבית, שיא השיאים"

אבוקסיס זעם על השופט אחרי ה-3:2 של בית"ר ירושלים להפועל חיפה: "הפסיד לנו את המשחק בהחלטה הזאת, אם שופטים הולכים נגד ה-VAR זה שיא השיאים"

|
יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)
יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)

באחד המשחקים הטובים שראינו בשנים האחרונות בליגת העל, הפועל חיפה רשמה מהפך אדיר כשהפכה פיגור 2:0 ל-2:3 ענק על בית”ר ירושלים. הקבוצה של יוסי אבוקסיס שוב הציגה מחצית ראשונה גדולה אך לא הופיעה לשנייה, בעוד שמנגד, הקבוצה של רוני לוי חזרה לנצח אחרי שני הפסדים עם מהפך ענק ודרמטי בדקה ה-98. יותר מתוק מזה, אי אפשר לבקש. 

עוד לפני תגובות המאמנים, נציין כי נודע שדניאל בר נתן, שישב ב-VAR, אמר לשופט יגאל פריד לבטל את הפנדל, אך הוא החליט שלא. הוסבר לפריד גם מדוע צריך לבטל – לא היה מגע ברגליים ששווה כדור עונשין מ-11 מטרים.

אבוקסיס זעם במיוחד על ההחלטה של פריד לשרוק לפנדל הראשון של הפועל חיפה, למרות המלצת ה-VAR לבטל: “הייתה פה מחצית ראשונה מצוינת שיכולנו לכבוש בה יותר משני שערים, ירדנו בתוצאה טובה מאוד, הגענו לעוד שני מצבים במחצית השנייה, הם חזרו למשחק מחוסר עירנות שלנו בהגנה, הגענו לעוד שני מצבים של טומא מול השוער ואחר כך עם ההחלטה, שהיא שיא השיאים של הכדורגל. אם שופטים הולכים נגד ה-VAR, זה שיא השיאים”.

המאמן המשיך: “אני מקווה מאוד שאין לו איזה משהו אישי נגד בית”ר ירושלים, גם באלוף האלופים, הוא הפסיד לנו את המשחק בהחלטה הזאת. ה-VAR אומרים לו ‘טעית’, והוא אומר להם ‘יש מגע’. לדעתי הוא הגיע עם זה מהבית. אני חושב שהוא בחור טוב אבל משהו קרה לו היום. למה ללכת נגד כולם? למה להחליט החלטה שהיא נגד ההיגיון? אני רואה את זה במוניטור ואני לא מאמין שהוא נתן את זה”. 

יגאל פריד (עמרי שטיין)יגאל פריד (עמרי שטיין)

אבוקסיס לא נרגע: “אני חושב שבמחצית השנייה לא הלכנו אחורה, כל מתפרצת שלנו הייתה חצי גול, פשוט לא ניצלנו את המצבים, הגענו לארבעה-חמישה מצבים במחצית השנייה. עשינו את כל הטעויות האפשריות, גם במשחק ההגנה שלנו, גם השופט עשה טעות גדולה, וככה מפסידים משחק. זה בלתי אפשרי לקבל החלטה כזאת, מאוד מאכזב. אני יכול לקבל טעויות, אבל אם ה-VAR קורא לך ואתה עדיין אומר פנדל, כנראה שהוא בא עם זה מהבית. מאכזב מאוד, החבר’ה פה נתנו מלחמה, עשינו פה מהלכים אדירים במחצית הראשונה, הם עלו בהרכב להתאבד על המשחק ואנחנו בכל מתפרצת היינו יכולים לתת את השלישי ולא נתנו את זה. ברגע שהשופט הכריע את המשחק, זה גם הכריע את התוצאה”.  

בנוסף, בקבוצה מהבירה מבקשים לבדוק את האירועים מעוררי המחלוקת עבורם באמצעות איגוד השופטים, כשלטענתם השופט היה זה שהכריע את המשחק. במקביל, בבית”ר הוסיפו: ”מה שקורה זה לא נתפס וחייב בדק בית, צריך להבהיר לשופטים שלא ייתכן להכריע כאלה משחקים”.

“האמת שמגיע מחמאות לשחקנים, כי לרדת ב-2:0 למחצית ובית”ר היו מאוד מסוכנים, ידענו לשמור על רוגע ולחזור למשחק וגם לנצח אותו. הצגנו מנטליות ואופי ונחישות עד הסוף ואני ממש גאה בהם” אמר רוני לוי בסיום. “אפשר להתפרק במשחק מהסוג הזה, היינו חשופים ולא רגועים, מפוזרים, אבל היה לי ביטחון בשחקנים ואמרתי להם שאם נהיה סבלניים ונשחק נכון אפשר לנצח”.

מאמן הפועל חיפה המשיך: “הייתי רגוע מאוד בחצי וידעתי שאם נשחק בסבלנות ונכון נוכל ליצור הזדמנויות, אני שמח שכבשנו מהר את השער המצמק וחזרנו. בית”ר מתחילים טוב מאוד ובמחציות השניות קצת יורדים, וזה בדיוק הסתדר לנו היום. בבית”ר יש סוג של ירידה מסוימת בחצי השנה ולשמחתי שני הדברים התנגשו ביחד”.

רוני לוי המשיך והתייחס לעומס המשחקים: “השבועות מטורפים, לא עברנו כזה דבר הרבה שנים שיש משחק כל שלושה-ארבעה ימים. קשה לחשוב רחוק, אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא. יש לנו חבר’ה רציניים בחדר ההלבשה ואני מאוד גאה בהם. הפנדל הראשון? אני ראיתי שהברך נגעה, אבל יכול להיות שאני רואה מה שאני רוצה לראות”.

על ההחלטה לתת לגיא מלמד לבעוט את הפנדל ולא לבועט הקבוע, תומר יוספי: “תומר יוספי בועט פנדלים טוב, אבל הוא החמיץ במשחק האחרון ולא ידעתי אם ברגע האמת יהיה לו מספיק ביטחון, מלמד בועט מצוין ויכול להיות שבמשחק הבא יהיה שינוי. היה סופ”ש מטורף בכדורגל, הרבה שערים, אני שמח שגם הקהל בבית נהנה מכדורגל סופר התקפי של שתי הקבוצות, הייתה דרמה, אני שמח שהיא הייתה לצד שלנו”.

על פתיחת המשחק הלא טובה: “השחקנים עובדים מאוד קשה, ולפעמים בתחילת משחק יש איזושהי כבדות מסוימת וחוסר חדות. ייוסי (אבוקסיס) כבר שלושה ארבעה משחקים נותן שלושה וארבעה שערים כל משחק, הכלים שלנו הם סופר התקפיים ואנחנו רוצים לתת הרבה גולים ושהקהל שלנו יהנה”.

גיא מלמד, שכבש צמד להפועל חיפה אמר: “האמת שרוני הרים אותנו במחצית, הוא הסביר לנו כמה אנחנו טובים וכמה אנחנו צריכים להאמין בעצמנו. אני חושב שהפועל חיפה צריכה להמשיך להראות את האופי החזק והווינרי שלה. הפנדל? בתחושה שלי כן היה, למזלי זה כבר לא משנה מה היה, אני שמח שכבשתי”. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */