יום שבת, 18.05.2024 שעה 11:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"לא מבין את האנטי, עשינו שיפור גדול בהתקפה"

מאמן בית"ר לקראת מכבי ת"א מחר ב-20:30: "החילופים יהיו אחרים, אמרתי לשועה שאפשר לעזור בהגנה וגם לתת מספרים". דגני לא התאמן ולא נכלל בסגל

|
יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)
יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)

אחרי שסיימה ב-4:4 במחזור האחרון עם הפועל באר שבע וכשהיא עם חמישה משחקים רצופים בליגת העל ללא הפסד, בית”ר ירושלים תתארח מחר (רביעי) ב-20:30 באצטדיון בלומפילד אצל מוליכת הטבלה מכבי תל אביב. היום, מאמן מחזיקת הגביע, יוסי אבוקסיס, דיבר במסיבת העיתונאים על המשחק הקרוב וההכנות. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

אבוקסיס התייחס ל-4:4 מול הפועל ב”ש: “היו דברים טובים מאוד והיו דברים רעים מאוד. יכול לומר שניתחנו את המשחק, יש שיפור גדול בהתקפה שלנו, בהגעה למצבים, זה הרבה יותר טוב מהמשחקים הקודמים, הרבה צירופים של כל החלק הקדמי והקישור. כמובן שיש דברים פחות מעודדים, אנחנו סופגים בקלות מדי בכל מערך שעשינו, גם כשעברנו לקו של שלושה בהגנה בגלל שהייתה עייפות גדולה, נצטרך להיות יותר אגרסיביים”.

על הטענות שהסתגר בדקות האחרונות אמר המאמן: “לא מבין את האנטי. רוב העונה אנחנו בקו ארבעה בהגנה, במשחק הזה ההגנה הייתה נורא עייפה, הפועל ב”ש שיחקה עם שני חלוצים וזה לא עזר. עשינו המון טעויות במחצית השנייה, ספגנו שער מהיר בפנדל וזה הכניס אותם למשחק כי הם היו בהרכב התקפי, כמו שאמרתי ממשיכים קדימה, לא הורגים אף שחקן, מקיימים אסיפות כל הזמן כדי לראות איך להשתפר. כמו שעשינו בהתקפה והצלחנו להשתפר ברמה גבוהה מאוד, ככה צריך להשתפר בהגנה”.

אבוקסיס: יש שיפור גדול במשחק ההתקפה שלנו

“עברתי את הזמן שאני מושפע מקריאה כזו או אחרת”, המשיך. “אני בא ועושה את האני מאמין שלי, אם זה מערך כזה או אחר או שינוי נקודתי, בטח בעומס שיש עכשיו. במהלך האימון אראה מי יוכל לפתוח בהרכב, ארבעה מחמשת החילופים היו שחקנים שביקשו לצאת או התלוננו על פציעה או מתיחה. החילופים בשבת לא יהיו אותו דבר כמו שעשיתי, גם במשחק הזה שחקנים ינוחו וישחקו פחות, זה המצב בכל הליגה וכך גם אנחנו נתנהל”.

על היכולת של מירון ג’ורג’ הוסיף: “לא מטריד אותי. הניצחון חשוב ביותר ואם הם עושים את התנועה זה בסדר, העיקר שנגיע למצבים ונכבוש את השערים. שבעה שערים בשני משחקים זה מעודד מאוד, נצטרך לאזן עם משחק הגנה והתוצאות יהיו טובות יותר”. על שועה אמר: “צריכים את ירדן של המשחקים האחרונים, גם שוחחנו, הוא מחויב מבחינה הגנתית והסברתי לו שאפשר לעזור בהגנה ולהביא מספרים בהתקפה. מקווה שנקבל אותו ככה ברוב העונה, גם בחדר ההלבשה הוא מעודד את השחקנים וככה אני רוצה אותו”.

לסיום, מאמן מחזיקת הגביע דיבר על ההגנה לקראת המפגש מול מכבי ת”א וההתקפה הטובה ביותר בישראל: “לא אגיד הגנה לא טובה אלא משחק הגנה שצריך להשתפר. זה צריך להתחיל מלמעלה, שיהיה משחק טוב. מכבי ת”א? אנחנו לא מוותרים, באים אולי למשחק הכי קשה בליגה, אבל לא מוותרים עליו ומאמינים בעצמנו וביכולות שלנו לעשות את זה”.

דן עזריה (שחר גרוס)דן עזריה (שחר גרוס)

קשר מחזיקת הגביע, דן עזריה, אמר: “המשחק מול הפועל ב”ש היה משוגע. לא נעים לקבל בוז, אבל אני מבין את הקהל כי הניצחון היה בכיס שלנו ופספסנו אותו וזה מאוד חבל”. על אוראל דגני אמר: “הוא מקצוען אמיתי, הוא לקח קשה את המשחק, הוא גם אמר לי שהיה לו משחק לא טוב, אמרתי לו שהוא עזר לנו מאוד מאז שהוא הגיע לקבוצה, לא בגללו לא ניצחנו ואני בטוח שבמשחק הבא הוא יוכיח שמקומו בהרכב והוא משמעותי בשבילנו”.

לקראת מכבי ת”א המשיך: “באופן אישי אני מאוד מחכה למשחקים כאלה, אוהב את הלחץ וההתרגשות במשחקים בפרופיל גבוה. מכבי היא בין השתיים הטובות בליגה, עם אחוזי הצלחה מטורפים, נצטרך לנצל את נקודות התורפה שלהם, לנצל את החוזקות שלנו, לקוות שדברים יסתדרו ואני מאמין שאפשר לעשות את זה. בתחילת העונה ניסינו למצוא זהות, במשחקים האחרונים מצליחים לייצר זהות כקבוצה, זה ישתפר וניכנס לכושר, נשפר דברים שלוקים בהם והמטרה לסיים כמה שיותר גבוה, בתקווה שזה יהיה בפלייאוף עליון”.

בתוך כך, בלם הקבוצה אוראל דגני לא השתתף באימון המסכם בבית וגן לקראת המשחק מול מכבי תל אביב והוא לא ייכלל בסגל למשחק. דגני שהשתתף בכל משחקי הקבוצה מאז החזרה מפגרת המלחמה תשוש וינוח במשחק הקרוב.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */