יום שלישי, 07.05.2024 שעה 12:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ירושלים

קין: מטרה ספציפית לינואר? כרגע אין לי כזאת

מאמן מכבי ת"א לקראת נתניה היום ב-20:00: "אני חושב הלאה? לא דואג מה אומרים בחוץ". וגם: מאבק השוערים, הפרגון לביטון וסוד ההצלחה באירופה העונה

|
רובי קין (רדאד ג'בארה)
רובי קין (רדאד ג'בארה)

אחרי שהבטיחה את המקום הראשון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג ועלתה ישירות לשמינית הגמר של המפעל האירופי, מכבי תל אביב חוזרת לליגת העל, מסגרת נוספת שבה היא נמצאת בכושר מצוין ובמקום הראשון. מאמן הקבוצה רובי קין דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המפגש נגד מכבי נתניה היום (ראשון, 20:00).

איך נוחתים אל הקרקע? 
"זה לא קל אף פעם, צריך לעשות פרסה מהירה, ברגע שהמשחק הסתיים המחשבות עברו למשחק נגד נתניה. אני והצוות נוודא שהשחקנים מרוכזים מאוד במשחק מול נתניה. הכי חשוב זה המשחק הבא. כן הייתה תוצאה נהדרת ביום חמישי, הופעה טובה מאוד, אבל צריך לחזור לביזנס הרגיל". 

"ידעתי שאנחנו יכולים לשחק כמו ששיחקנו ביום חמישי, האמנתי בזה", הוסיף קין. "בכל משחק צריך להרים את הסטנדרט שלך יותר. כל יום צריך לחשוב על איך להשתפר, איך להיות יותר טוב מאתמול, זו המטרה שלי והשחקנים הראו שהם יותר טובים מקבוצה בכירה מהם. אני רוצה שנמשיך לשחק בדרך הנכונה, עם הכדור, עם אומץ, ככל שנעשה את זה יותר, זה יהפוך לקל יותר. מה שריצה אותי  זה המנטליות אחרי שספגנו, לא נפלנו, היינו אינטנסיביים, הגענו לעוד מצבי הבקעה, כבשנו וזה גרם לי להרבה שביעות רצון". 

צפו: מסע״ת מכבי ת״א לקראת נתניה

מי השוער הראשון של מכבי?
"שאלתם אותי את זה כבר והתחרות היא זהה עבור כולם, עבור השוער, עבור הקשר, עבור החלוץ. כשמישהו מקבל הזדמנות הוא צריך לקחת אותה. המאבק פתוח בין שלושת השוערים שלי". 

הרבה מדברים עליך עכשיו בעקבות ההישג בקונפרנס ליג, אתה כבר חושב הלאה?
"ראשית אני לא דואג על מה אומרים עליי בחוץ. לא כשחקן וגם לא כמאמן. זה לא ידאיג אותי אף פעם. אני מתרכז בעכשיו, במשחק הקרוב, זה עבורי הכי חשוב. יש לי עבודה ואני מחויב אליה". 

"לא חושב על מה אומרים בחוץ". רובי קין (רדאד ג'בארה)"לא חושב על מה אומרים בחוץ". רובי קין (רדאד ג'בארה)

מה לגבי הפציעה של גבי קניקובסקי?
"צריך עוד לנתח את מה שקורה עם קניקובסקי, זה קורה ממש עכשיו, ונראה. מקווה שזו לא פציעה חמורה, היא לא נראית כזו, אבל ניקח החלטה מהצד הרפואי לגבי המשחק הקרוב ואחרי האימון אחליט אם הוא ישחק או לא". 

המאמן הוסיף: "היה כיף לראות את הקהל בנתב"ג, הם הפגינו הערכה לקבוצה, איך שהצלחנו להתמודד, זו הייתה הפתעה טובה לשחקנים וכולנו הערכנו את זה", אמר על הקהל שהגיע לשדה. 

"לא הייתי מודאג לרגע לגבי ניר ביטון. הוא השחקן הכי רגוע בבניין. מנוסה, שיחק בקבוצה שבה אני שיחקתי. אפילו לא לרגע אחד דאגתי לגביו. לא היה לי ספק לגביו. אם היה לי ספק לגביו הוא לא היה משחק. אם היית שואל אותי מי השחקן שיכול לעשות טעות ולעבור הלאה כמו כלום למשחק הבא ולהתמודד עם זה, הייתי עונה לך כבר לפני כמה שבועות שזה ניר ביטון". 

ניר ביטון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ניר ביטון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מה היה הסוד בדרך להישג באירופה אחרי התקופה הזו שבה לא שיחקו ביחד ורשמו 4 ניצחונות חוץ למעשה?
"ניסיתי לעשות את זה מהרגע שנכנסתי לבניין, ניסיתי לשמור על סטנדרט גבוה בכל משחק, לשפר אותם בכל משחק. אני מאמין שיש בתוך כולם עוד. יש שחקנים שיכולים להתעלות עוד אפילו. דן ביטון למשל נמצא כל הזמן בצמיחה. הוא מבין בדיוק מה אני רוצה וכל השחקנים מבינים מה אנחנו רוצים כקבוצה. הישג אדיר לשחקנים מה שקרה בחמישי ובכלל באירופה, והם צריכים להמשיך להראות לנו ולקהל שהם יכולים להמשיך ככה. הראינו את הביחד, זה בונה תרבות. כשאתה ביחד וכל אחד שומר על הגב של השני, זה בונה תרבות. זו לדעתי הסיבה לתוצאות בשבועות האחרונים. הם ידעו מה אנחנו צריכים לעשות, שמרו על התכנית ועכשיו הם קוצרים את הפירות, אבל יש עוד דרך ארוכה ללכת. אז אני רק רוצה לקוות שהם ימשיכו להשתפר וכמאמן זה האתגר הגדול". 

על היכולת של מילסון אחרי החזרה מהפגרה: "כשמילסון הגיע הוא היה כל כך טוב, ויהיו לו משחקים פחות טובים כמו כולם, זה יכול לקרות, וזה יכול לקרות בגלל כמה דברים, אבל אנחנו יודעים מה הוא מביא לקבוצה. הוא לא היה אולי הכי טוב מול גנט אבל הוא מקדם אותנו על המגרש מהר מאוד תמיד, אז כן אולי הוא לא הצליח להגיע למצבי הבקעה אבל מהצד השני הוא עבד קשה מאוד עבור הקבוצה והיכולת הטבעית שלו תמיד תזרח. אני לא מודאג ממנו. אני לא חושב שהיה לו משחק רע. מילסון גם שחקן שאוהב לשחק מול אנשים, מול קהל, ואולי זה קצת חסר לו". 

רוי רביבו (רדאד ג'בארה)רוי רביבו (רדאד ג'בארה)

מה לגבי חלון ההעברות שנפתח בינואר? 
"תמיד יש תוכנית, בגלל זה יש לנו צוות טוב, אנשים טובים ברקע, אם נחשוב שצריך להביא מישהו, נעשה את זה. אני לא יכול כרגע להגיד בוודאות שנביא מישהו, אבל אנחנו ללא ספק מחפשים להתחזק ולהשתפר ותמיד נמשיך לחפש את זה כמועדון. האם יש לי מטרה ספציפית? לא". 

"כמעט כל משחק עשיתי חמישה חילופים. אני לא צריך לעשות חילופים רק כדי לעשות אותם, צריך לעשות אותם רק אם אני מרגיש שזה יעזור לי באותו הרגע למשחק הזה. נגד גנט לא היינו צריכים לעשות משהו, לא רציתי להפריע לקבוצה. זה לא אומר שהשחקנים שייכנסו לא יעזרו, ברור שהם יכולים לעזור, אבל חשבתי באותו הרגע שאיך שאנחנו לוחצים ומצליחים לשלוט על גנט, וכולם ידעו את התפקיד שלהם והיינו מאוד טובים, אז לא היה צריך לשנות”, הוסיף.

רובי קין (שחר גרוס)רובי קין (שחר גרוס)

“אולי יהיו משחקים שלא אעשה שום חילופים. זה תלוי באותו רגע, באותו משחק, כל משחק הוא שונה. הכי חשוב הוא שעשינו תוצאה גדולה וזה היה משחק גדול באמת. הצוות ואני צריכים למצוא דרך לשלב את כולם, אבל אני כרגע מתעסק בלנצח משחקים, אני פה כדי לנצח משחקי כדורגל, ומי שאני מרגיש באותו הרגע שיעזור לקבוצה לנצח - ישחק", סיכם.

הקשר של קראנקה לניצחון של מכבי ת"א
אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */