יום שלישי, 07.05.2024 שעה 21:37
לוח משחקים
  • קלאב ברוז'
  • רביעי, 08/05, 19:45
  • פיורנטינה
  • אולימפיאקוס
  • חמישי, 09/05, 22:00
  • אסטון וילה

"היינו נחותים בכל התחומים": גנט בהלם מוחלט

ואנהזברוק זעם אחרי ה-3:1 למכבי ת"א: "הכול השתבש, לא יכולנו לנצח אותם, המשחק הכי גרוע שלנו העונה". בבלגיה שיבחו את זהבי וקטלו: "הופעה עלובה"

|
נואה פדיגה וז'וליאן דה סארט (הטוויטר של גנט)
נואה פדיגה וז'וליאן דה סארט (הטוויטר של גנט)

גנט הגיעה אתמול (חמישי) לסרביה עם שני ניצחונות על האפס בליגה הבלגית ובידיעה שגם תיקו יספיק לה כדי להבטיח את ראשות הבית והעלייה הישירה לשמינית הגמר, אבל למכבי ת”א וערן זהבי היו תוכניות אחרות עבורה. כבר אחרי תשע דקות גבי קניקובסקי קבע 0:1, החלוץ הכפיל בדקה ה-24 בבעיטה מחוץ לרחבה ואחרי שז’וליאן דה סארט צימק, זהבי השלים צמד וסידר לצהובים ניצחון 1:3. הבלגים היו המומים לחלוטין.

“איפה זה השתבש? בכל מקום. תשובה קלה, מכבי עלתה עלינו בכל התחומים”, כעס המאמן היין ואנהזברוק בסיום. “מבחינת דחף, מנטליות, כוח, רעב. הם מאוד רצו להגיע לתוצאה הזו, לא יכולנו לנצח אותם, היינו נחותים בכל התחומים. חוויתי בעבר הפסדים כואבים עם גנט, אבל זו ההופעה הגרועה ביותר שלנו העונה. לא אאשים אף אחד, זו תבוסה כואבת לכולנו, זה יכול לקרות מדי פעם, הדבר החיובי הוא שלא הודחנו לגמרי”.

ב-’voetbalkrant’ כתבו על המשחק: “לגנט היה שלב בתים שכלל טיול לאיסלנד ובהמשך שתי יריבות שלא יכולות לשחק באצטדיון שלהן בגלל תנאי המלחמה. נסיעה לבאצ’קה טופולה למשחק מול מכבי? זה לא בדיוק מה שאתה רוצה. המאמן בחר לעשות רוטציה עם נואה פדיגה, עומרי גנדלמן, פייטר גרקנס ואנדרו היולסגור. רק הראשון היה משכנע בזמן שהאחרים קרסו לחלוטין”. גנדלמן, שחווה תקופה לא רעה בכלל, היה החלש ביותר.

היין ואנהזברוק (הטוויטר של גנט)היין ואנהזברוק (הטוויטר של גנט)

“מכבי הייתה להוטה, זהבי השתיק לחלוטין את המשחק על סימון השעה, ולאחר מכן גנט כבר לא הייתה בעניינים”, הוסיפו. גנט נעצרה אחרי רצף של 11 משחקים ללא הפסד וכעת הם יתמודדו בפלייאוף ב-15 וב-22 בפברואר, בעוד מכבי ת”א תתחיל את דרכה רק ב-7 וב-14 במרץ. “גנט פספסה את הפסגה בהופעה דרמטית בסרביה במשחק שאסור היה לה להפסיד. בהרכב רוטציות היא שיחקה רע מול מכבי הרעבה”, סיכמו.

ב-’HLN’ הוסיפו: “מה זה היה? הרמה הייתה מפתיעה מאוד לרעה, במיוחד במחצית הראשונה. היו באצטדיון ווייבים של עונת הקורונה ותחת הנסיבות האלה גנט הייתה זקוקה לנקודה, אבל לא נראה שהיה לה מצב רוח לזה. הקבוצה הייתה רדומה ושיחקה מתחת לרמה שלה”. הבלגים חזרו שוב ושוב על הנקודה שהמשחק התקיים הרחק מישראל וטענו שהדבר פגע גם בגנט ששחקניה נראו כאילו הגיעו ל”יום חופש”, כפי שתיארו זאת.

ב-’Sporza’ כתבו: “רובי קין אמר לפני המשחק שיש לגנט שחקנים ששווים 20 מיליון אירו, אבל כנראה שהוא פספס אפס אחד, זה יכול לקרות. נראה שהוא פשוט טעה בחישוב שלו. אי אפשר היה לזהות את גנט ולא רק בגלל השינויים ב-11. אחרי שהקבוצה ספגה, במקום שזה יעורר אותה, האזהרה הזו נפלה לאוזניים ערלות”. בשורה התחתונה, הצהובים חגגו ניצחון מוצדק מאין כמוהו ורשמו הישג היסטורי עבור המועדון.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */