יום ראשון, 19.05.2024 שעה 20:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 0 - 0
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

קין: איבדנו הרבה אוהדים, רגישים למצב בישראל

מאמן מכבי ת"א התייחס לראשונה למלחמה בארץ לפני המשחק מול זוריה: "משחקים עבור האוהדים, רוצים לנצח עבורם". פרץ: "לא קל להיות ישראלי בחו"ל כיום"

|
רובי קין (האתר הרשמי של מכבי ת
רובי קין (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מכבי תל אביב תעלה מחר (שבת, 17:30) לדשא בסרביה ותארח את זוריה למשחק דחוי במסגרת המחזור ה-3 של שלב הבתים בקונפרנס ליג. הקבוצה קיימה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן רובי קין למפגש מול האוקראינים שייערך ב-TSC ארנה בעיר באצ'קה טופולה, ואף דיבר לראשונה על המלחמה בין ישראל לארגון הטרור חמאס והתייחס לאוהדים הצהובים שנרצחו. 

על המפגש עם השחקנים לאחר פגרת הנבחרות אמר קין: "נחמד לראות את כולם שוב, כולם בסדר ומרגישים טוב. אנחנו אחרי הופעה טובה במשחק האחרון, בהתחשב בנסיבות ובמצב המתוח, המקצוענות והרצון להיות פה שהשחקנים הראו, הישראלים והזרים, כי יש פה שחקנים מכל מיני מקומות, הביחד שהקבוצה הראתה במשחק הזה באמת הפתיע אותי אם להיות כן. המחצית הראשונה הייתה יוצאת מהכלל. יש קשר מיוחד בין השחקנים לצוות שיצרנו, זו באמת קבוצה מיוחדת ואנחנו מצפים להמשיך את זה".

על ההבדל ביכולת בין שתי המחציות במשחק הוסיף המאמן: "אני מקבל את זה, אמרתי לפני המשחק, לצוות, שהמחצית השנייה תהיה שונה בגלל כושר המשחק שפחות היה לשחקנים, זה טבעי. אם אתה לא משחק כושר המשחק יכול לפגוע בך קצת, ידענו שזה יהיה המקרה. למזלנו העבודה שעשינו בחצי הראשון הייתה יוצאת מהכלל וכבשנו שערים נהדרים. במחצית השנייה יכולנו לכבוש עוד שער או שניים ואני חייב לתת להם קרדיט על הגישה".

רובי קין (רויטרס)רובי קין (רויטרס)

זוריה תגיע למפגש מול מכבי לאחר חילופי מאמנים לאחרונה וכשנשאל על כך קין ענה: "היה להם רק משחק אחד מאז המפגש מולנו, לא השתנה הרבה. היה להם קצת זמן עם המאמן, אז אולי הוא שינה כמה דברים, אולי במצבת השחקנים, אבל זה לא משנה את מה שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו צריכים לכבד אותם, אבל צריכים לדאוג לעצמנו. אם השחקנים יעשו את מה שעשו במשחק הקודם, יראו את האיכות והרצון לנצח אני בטוח שיהיה משחק טוב. זה משחק שכולנו נרגשים לקראתו, הרוח הקבוצתית יוצאת דופן, הצוות גם, הסביבה, אנחנו יודעים על המצב הרגיש שמתרחש, זה קשה לכולם. אנחנו מנסים לשחרר את השחקנים, להרגיע ולשים חיוך על הפנים של אנשים כמה שאפשר, ליצור סביבה שייהנו להגיע אליה".

לסיום שלח קין מסר לאוהדים בעקבות המצב בישראל: "אני מקווה שכולם במקום בטוח ובסדר, שזה הדבר הכי חשוב. הם היו פנטסטיים מהיום שהגענו, אני והצוות ראינו את זה והרגשנו את זה. אנחנו יודעים על המצב הקשה ורגישים לכך, כפי שהזכרתי אנחנו מנסים לתמוך בשחקנים. למרבה הצער איבדנו את בת דודה של דור תורג'מן והרבה אוהדים אחרים, אנחנו בהחלט חושבים עליהם והמחשבות שלנו איתם. לכן אמרתי שהשחקנים והצוות ביחד היו נהדרים, הם תומכים בכולם ואני חושב שזה מראה על אחדות. צריך להמשיך לתמוך בקבוצה כי מה שאנחנו עושים זה בשבילם, אנחנו מנסים לנצח משחקים עבורם. אני מקווה שבקרוב הם יוכלו לצפות בנו במשחקים ולהראות את העידוד שראיתי פה מהיום הראשון. אנחנו מעריכים את זה מאוד".

אוהדי מכבי תל אביב (חגי מיכאלי)אוהדי מכבי תל אביב (חגי מיכאלי)

דור פרץ ייצג כידוע גם את נבחרת ישראל ועל הנסיעות הרבות שעשה לאחרונה סיפר: "זה מסע מאתגר, אבל אני חושב שלייצג את ישראל היום, את מכבי ואז ישראל, זה הדבר הכי גדול שאנחנו יכולים לעשות בימים כאלה כישראלים. כל עוד זה נמשך, זה נותן לי גאווה ואעשה את זה גם אם זה ייקח עוד חודש או חודשיים".

לקראת המשימה הקרובה אמר: "העבודה שלנו היא להתרכז במה שאנחנו עושים עכשיו, אנחנו משחקים במכבי, כל שחקני הנבחרת שמשחקים במכבי כעת מרוכזים בהעפלה לשלב הבא בקונפרנס ליג. זה מה שחשוב לנו כרגע וזו המטרה שלנו. לנצח מחר ולהגיע למטרות שלנו. כל משחק חשוב, אבל המשחק הזה הוא משחק מפתח לצעד הבא שלנו. אנחנו צריכים להגיע מפוקסים, אגרסיביים כמו תמיד והעקרונות שהמאמן יציב לנו יגרמו לנו לשחק טוב".

דור פרץ (רויטרס)דור פרץ (רויטרס)

על ההופעות האחרונות בנבחרת ישראל אמר הקשר: "הייתי כל כך גאה לייצג את ישראל בימים האלה, עם הסרט, אין לי הרבה מה להגיד רק שזו תחושה משמעותית בשבילי. לצערי לא הבאנו למדינה אושר כפי שרצינו אבל אני מקווה שנעשה את זה במרץ".

לסיום התייחס לסיטואציה הקשה בעקבות המלחמה ואמר: "המצב בישראל לא קל, המלחמה, המשפחות, כל החיילים שנלחמים עבורנו וגם התחושה להיות ישראלי בחו"ל כיום לא קלה. אתה מרגיש שהכל יכול לקרות, אבל אני מקווה לימים טובים ואני מאמין שהם יגיעו בקרוב".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */