יום שבת, 18.05.2024 שעה 19:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

בהפועל ערכו טקס הנצחה לאוהדים שנפלו ונרצחו

מרגש: משפחותיהם של 32 אוהדות ואוהדים של האדומים השתתפו בטקס בבלומפילד לזכר יקיריהם. נציג המשפחות: "במשחק הבא עם קהל, יהיו המון חורים ביציע"

|
המשפחות בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת
המשפחות בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, בשיתוף עם ארגון האוהדים "אולטראס הפועל", ערך הערב (רביעי) טקס הוקרה בתא הכבוד באצטדיון בלומפילד והנצחה לאוהדים האדומים שנפלו ונרצחו במהלך מלחמת חרבות הברזל. באירוע המרגש נכחו 32 משפחות אוהדים שאיבדו את היקרים להן מכל.

בהודעת הקבוצה נכתב: “הפועל תל אביב הייתה ועודנה חלק ניכר בחייהם של הנופלים והנרצחים, וטקס ההוקרה נערך על מנת להנציח את זכרם. כיבד אותנו בנוכחותו הזמר והמלחין המוערך, אוהד הקבוצה, חנן יובל – שביצע מספר שירים, ביניהם שיר האוהדים ‘הנה הם באים’ – שריגש את כל הנוכחים”.

מנכ”ל המועדון, איתי בונה, אמר בטקס: “לכל קבוצה יש את ה-DNA המיוחד שלה. הוא מורכב מסך כל החלקים של הפאזל – אוהדים, שחקנים, מאמנים, מנהלים, ניצחונות, הפסדים, תארים ואירועים. ה-DNA הזה נבנה ומעוצב מחדש כמעט כל יום בימי שגרה, והוא מקבל חיזוק והתעצמות בימי חירום”.

שחקני הפועל תל אביב בטקס ההוקרה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)שחקני הפועל תל אביב בטקס ההוקרה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

“ל-DNA המיוחד של הפועל ת"א יש כל מיני שמות והגדרות, אבל דבר אחד בטוח - ה-DNA המיוחד של הפועל ת"א הוא זה שגרם לכל היקרים שלכם לאהוד את הקבוצה, לאהוב אותה מכל הלב ולהזדהות איתה, והוא גם זה שגורם לנו להזדהות בצורה עמוקה עם הכאב שלכם, להרגיש כאילו הכרנו אותם גם אם לא זכינו באמת להכיר, ולאהוב אתכם מכל הלב מעכשיו ועד עולם. ה-DNA המיוחד הזה הביא אלפי אוהדים ללוות את יקירכם בדרכם האחרונה, עם חולצה אדומה ועם דמעות שחנקו את הגרון, והוא זה שמוביל עכשיו את ארגון האוהדים ואת המועדון כדי להנציח אותם בדרכים שונות ורבות”.

“המלחמה הנוראה שישראל עדיין נמצאת בה היא אסון לאומי שגבה מחיר עצום מכל חלקי החברה הישראלית, בדומה לפסיפס הרחב שמרכיב את קהל האוהדים שלנו. לכם משפחות יקרות המלחמה הזו היא אסון אישי, היא לקחה לכם את היקר מכל. חלקם חיילים בשירות צבאי, חלקם אזרחים, ואפילו כתיירים בארץ זרה, איבדו את חייהם רבים כל כך, וכל אחד מהם עולם ומלואו. לנו נשאר רק להרכין את ראשנו בצנעה וביראת כבוד בפני האובדן הגדול שלכם, ללמוד ולהכיר את סיפור חייהם, ולשתף את הסיפורים האלה עם הדור הבא של השחקנים והאוהדים של הפועל ת”א”.

המשפחות מקבלות תשורה מארגון האוהדים ומהקבוצה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)המשפחות מקבלות תשורה מארגון האוהדים ומהקבוצה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

”בשם הבעלים, ההנהלה, המאמנים והשחקנים – אני מתפלל עבורכם שלא תדעו עוד צער, מבטיח שנשמור על הקשר אתכם באופן צמוד כדי להעניק לכם תמיכה, אהבה ומעט נחמה, ומתפלל לחזרתם של כל החטופים והנעדרים הביתה בשלום, ביניהם גם חנן יבלונקה, ליאם אור וצחי עידן האוהדים שלנו, צחי הכיסא שלך בשער 7 שורה 21 מחכה לך”, סיכם.

נציג האוהדים, אורי מייזלמן, אמר בטקס: “אין מישהו מהנוכחים כאן ואני חושב שאין מישהו במדינה שלנו שלא היה מוכן לתת הכל כדי לחזור לחיים הנורמליים שהיו לכולנו כאן לפני ה-7.10, לצרות הקטנות של אז, לדיכאון מהדרבי, לוויכוחים שנראים עכשיו כל כך מטופשים, לכל העולם שהיה לפני אותו בוקר”.

אוהדי הפועל ת"א בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)אוהדי הפועל ת"א בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

“אני נזכר בשישי ההוא ובתזכורת שקפצה ביומן על המשחק בשבת נגד הפועל חיפה, והמטלות שהיו לי בראש: לטפל בשיר שחקן של טל ארצ'ל, לבדוק איך דובי מגיע. לכל אוהד ואוהדת מופיעים הדברים האלה שלו לפני כל משחק. מתי לצאת, מי נוהג, מה אוכלים, מי שומר למי מקום, מי יושב ומי עומד, מי מביא שתייה במחצית לכולם. כל מיני דברים שהם מנת חלקו של אוהד הפועל והם חלק ממה שמרכיב את פס קול חיינו כאוהדים של הקבוצה הזאת שכמו בשיר, אתה לא באמת יודע להסביר את מה שהיא עושה”.

“יציע זה מקום מוזר והומה, עם ריחות של יציע והרגלים של יציע. מקום שבו ילד בן 10 יכול להיות מונף על ידי אדם בן חמישים שלא מכיר אותו רק כי הם עמדו קרוב בגול. מקום של שמחה ועצב והמון אמוציות. במשחק הבא עם קהל כשנחזור ליציע הוא ייראה אחרת, יהיו בו המון חורים של כיסאות ריקים ויהיה צער גדול, בלתי נתפס, שבו שרויים כולנו מאז אירועי אותה שבת והמלחמה שפרצה באותו בוקר שחור”.

המשפחות בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)המשפחות בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

נציג המשפחות, יזהר שי, הוסיף: “כולנו קשורים למועדון המפואר הזה, כל אחד ואחד מאיתנו בנסיבות שלו, הילדים שלי הם דור שלישי של אוהדי הפועל. המשפחות היו מחוברות עוד קודם סביב הקבוצה שלנו, המועדון, כל מה שהפועל מסמלת. עכשיו אנחנו גם מחוברים סביב הגורל של יקירנו, שכבר אינם איתנו”.

“עברו כמעט 50 יום מאז תחילת המלחמה הזו, ובמהלך הימים האלה איבדנו את היקרים לנו מכל. כל משפחה פה והיקרים והיקרות שלה, האסונות רק מצטברים והכאב רק עולה. דבר אחד שכן מאיר דרך האפלה זו משפחת הפועל תל אביב, משפחה מחזקת, מעצימה, מרגשת – וכולנו מרגישים חלק מהקהילה הענקית הזאת. אני רוצה לציין את כל הפרויקטים המדהימים להנצחה, פרויקט הגרפיטי המדהים, אני בטוח שכל משפחה שרואה את השם של היקירים שלה, מעלה חיוך קטן. תודה על זה”.

שחקניות הפועל תל אביב בטקס (האתר הרשמי של הפועל ת"א)שחקניות הפועל תל אביב בטקס (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

“אני רוצה להודות בשם המשפחות לכל האוהדים על הנוכחות המדהימה בלוויות ובאזכרות, אני מתקשה לתאר את התחושה של ההתרגשות העצומה למראה מאות חולצות אדומות וצעיפים, של אותם אוהדים שהגיעו ללוות את יקירנו בדרכם האחרונה. זה היה חיבוק גדול ואני רוצה להדגיש ש-שום דבר אינו מובן מאליו, של כל מי שמעורב בזה, שנותן לנו את התחושה שהפועל תל אביב זו משפחה אחת גדולה”.

“הבעלים דייויד מינצברג התקשר אליי היום. זו הייתה שיחה מאוד מרגשת, דיברנו מספר פעמים בעבר – וכעת הוא ראה את החדשות וראה שחלק מהחטופים חוזרים והוא אמר שהוא לא מצליח להירגע מכך שיש אוהדי הפועל שלעולם לא יחזרו הביתה, הוא מאוד ריגש אותי, אמר שהם חושבים עלינו והוא התחייב שינציחו תמיד את היקרים לנו מכל, זו התחייבות מאוד מרגשת – וחושבים עלינו. תודה”.

המשפחות בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)המשפחות בטקס ההוקרה וההנצחה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

לקראת סיום האירוע, התכבדה כל משפחה לעלות לבמה, כשברקע נאמרו כמה מילים לזכרם של יקיריהם - ולקבל תשורות ומגני הוקרה מהקבוצה ומארגון האוהדים. הפועל תל אביב העניקה למשפחות מגני הוקרה עם איור של יקיריהם וארגון האוהדים העניק תמונה קנבס עם ציורי הגרפיטי שמנציחים את יקיריהם וצעיף מיוחד. את המגנים מטעם האדומים העניקו המנכ”ל איתי בונה וראש מערך קשרי האוהדים שביט אלימלך, ביחד עם דן איינבינדר ועמרי אלטמן.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */