יום שבת, 04.05.2024 שעה 00:20

ממלא מקומו של חליקה: בושה שאתה עדיין יו”ר

שי שכנר, חבר ההנהלה ממכבי, שדרש לכנס את אסיפה כללית שלא מן המניין, תקף את יו”ר איגוד השחייה על מכתבו: “לא תמכתי בך. קורא לך לפעול לפי חוק”

|
מיקי חליקה (איציק בלניצקי)
מיקי חליקה (איציק בלניצקי)

עימות ישיר בין היו”ר לממלא מקומו באיגוד השחייה. אחרי המכתב ששלח מיקי חליקה לסגנו וממלא מקומו ביממה האחרונה, בו הוא האשים את חברי ההנהלה ממכבי על כך שטרם נעשתה חלוקת מנדטים לפני האסיפה הכללית, כפי שפורסם ב-ONE, היום (רביעי) הגיעה התשובה של שי שכנר במכתב זועם מצידו בו נכתב: “הבושה היחידה היא שאתה עדיין יו”ר”. 

ממלא מקום היו”ר באיגוד השחייה שדרש לכנס אסיפה כללית, שי שכנר, כתב למיקי חליקה: “אין ביכולתך למנות לוועדת מנדטים את מי שאתה רוצה, לכן הפנייה שלך במסמך אינה רלוונטית. שיח בין-אישי בין נעם צבי ואנוכי, אם אני רוצה או לא רוצה להיות בוועדה אינו רלוונטי, אולי אם כבר יותר רלוונטי מה משתף אותי באותן שיחות נעם צבי המשמש גם כסגן יו”ר האיגוד כנציג הפועל, מדוע הוא וסיעת הפועל תומכת בהחלטות ההזויות שאתה מבקש להעביר באיגוד - והסיבה שהוא משתף היא הפחד שלהם שתעבור לתמוך בהחלטות נציגי מכבי, ולא בגלל נכונות הבקשות להצלחת האיגוד וקידום שחייני ישראל”.

שכנר הוסיף: “אכן הייתי שותף לשיחת זום שזומנתי ושהייתי נוכח בה לפני כחודשיים. איחרתי לשיחה והייתי מופתע לראותך בשיחה, מרבית השיחה לא דיברתי, אבל בשום שלב לא תמכתי בך ולא במרומז. כשהתייחסתי חזרתי שוב ושוב שיש לפעול על פי נהלי האיגוד בספירת המנדטים בשלושת הענפים. אם כבר מדברים על תמיכה אז לאורך תקופה ארוכה אני מציין בפניך באופן ישיר על חוסר שביעות רצוני מתפקודך, ובמרבית הפעמים בנוכחות חברי ההנהלה, ואף אחד לא סתר אותי”. 

מיקי חליקה (אסי ממן)מיקי חליקה (אסי ממן)

שכנר המשיך ואמר: “ברשותך כמה עובדות. מרכז הפועל רצה להדיח אותך באמצעות מרכז מכבי ואף מצא לך מחליף, עמית אוברקוביץ’. מרכז מכבי לא היה מוכן להוביל את ההדחה, האם מזה אתה מבין שיש לך גיבוי מנציגיהם? נעשו מספר מפגשים שנכחתי בהם עם אנשי הפועל הכוללים את צמרת מרכז הפועל ונציגי מרכז הפועל באיגוד השחייה, כולל נעם צבי וג’וליה קדם, אך לאף מפגש לא הוזמנת על ידם. האם אתה חושב שאתה נתמך על ידם או פשוט הם מרגישים מאוימים ממך?”

עוד כתב שכנר: “בנוסף, שני מנכ”לים הוחלפו בשנה האחרונה ואנחנו כבר עם השלישי. מרבית עובדי האיגוד התפטרו או עזבו את עבודתם באיגוד בשנה וחצי האחרונות. אינך מזמן ישיבות הנהלה, וגם כאשר אתה מזמן אותן אתה מבטל אותן שעות בודדות לפני כינוסן. לגבי אליפות העולם לנוער, אין אני חושב שהשקעתי זמן פחות מהזמן שהשקעת אתה בהכנות ובאירוח האליפות בישראל, אבל בטוח הבאתי ערך רב יותר להצלחה. ואם בושה בהקשר זה, אז שכחת שלא היית בארץ לפני אליפות העולם לנוער. הבושה היחידה שאתה עדיין יו”ר האיגוד. אני שוב קורא לך פעם נוספת - פעל על פי החוק על מנת לא לפגוע בשחייני ישראל ובהכנות של שחייני העלית בשנה האולימפית”.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */