יום ראשון, 19.05.2024 שעה 08:31

מיקי חליקה נגד חברי הנהלה ממכבי: פשוט בושה

יו"ר איגוד השחייה הגיב לדרישתם לקבל את פירוט המנדטים לפני האסיפה הכללית: "אתם מכשילים את קביעת המנדטים". במכבי הגיבו: "גלילי לא הגיע לפגישה"

|
מיקי חליקה (איציק בלניצקי)
מיקי חליקה (איציק בלניצקי)

אחרי הדרישה של ראשי האגודות ממכבי לקבל את חלוקת המנדטים לקראת האסיפה הכללית שלא מן המניין, כפי שפורסם ב-ONE הערב (שלישי), כעת הגיעה התגובה של יו”ר איגוד השחייה מיקי חליקה שנזף בחברי ההנהלה שעומדים מאחורי מכתב ההתראה ותקף את ממלא מקומו שי שכנר: “פשוט בושה. מי שמכשיל את קביעת המנדטים זה אתם, חברי ההנהלה מסיעת מכבי”.

כזכור, ראשי האגודות דרשו לכנס אסיפה כללית שלא מן המניין כדי לדון בהתנהלות האיגוד. לאחר מכן, במכתב התראה לפני נקיטת הליכים דרשו לקבל לידיהם את חלוקת המנדטים לקראת כינוס האסיפה, אחרת איימו לפנות לבית המשפט. מאחורי המהלך עומדים בין היתר חברי ההנהלה שי שכנר, עדי סגל, מנו מאי, ולדימיר סויפר וילנה שוקר, הרי שהאגודות שחתמו על המכתבים הן ירושלים רבתי, שחייני אשדוד, מכבי חיפה כרמל, מכבי רחובות ומכבי קרית ביאליק.

חליקה, שמזוהה כנציג הפועל באיגוד, ענה להם תוך זמן קצר וחשף את ההתנהלות מאחורי הקלעים בהנהלה, במכתב התגובה שהוציא לשי שכנר, ממלא מקום וסגן יו”ר איגוד השחייה. היו”ר ציין בפניו: “לפני זמן לא רב ניהלת איתי שיחת זום בה השתתפו חבריך לסיעת מכבי באיגוד השחייה, עדי סגל ומנו מאי, ואליה הוזמן גם נאור גלילי מנכ”ל מרכז מכבי. בשיחה זו התבקשתי להמשיך את תפקידי כיו”ר הנהלת איגוד השחייה. מי שהיה בשיחה ומי שהוזמן אליה ידע היטב את תוכנה ואת הבעת האמון בי. לכן הופתעתי כאשר שלחת אלי ביום 20 באוגוסט בקשה לזימון אסיפה כללית כאשר על הפרק התנהלות האיגוד”.

הבריכה בווינגייט (איגוד השחייה)הבריכה בווינגייט (איגוד השחייה)

מיקי חליקה הוסיף וסיפר במכתב לשכנר: “החותמים על הפניה ואתה, ששלחת את האימייל, הינכם חברי הנהלת איגוד השחייה. בשיא ההכנות לאליפות העולם לנוער בחרתם לדרוש מהאיגוד להתעסק בהקמת ועדות ובכינוס אסיפה כללית. לפי דרישתך, האסיפה הייתה צריכה להתקיים בזמן אליפות העולם לנוער בשחייה. פשוט בושה. פניתי אליך שי וביקשתי שתדחה את הבקשה לאחר אליפות העולם לנוער, אך לא נתת אישור לדחייה. מי שהיה אמור לשלוח זימון לאסיפה הכללית הוא עובד האיגוד, שהחל את יום האליפות לפני 6:00 בבוקר וסיים אחרי 23:00. מתנצל על כך שהוא לא הספיק לשלוח את הזימון לאסיפה בזמן”.

בנוגע לדרישה לקבלת חלוקת המנדטים, הוסיף חליקה: “ניסיתי להקים ועדת מנדטים כדי שהאסיפה תתקיים במועד שנקבע, 26 בספטמבר. חשבתי שבכלל אתה תשב בוועדת המנדטים, אך הודעת לחבר הנהלה אחר שעדי סגל מתעקשת להיות בוועדה. ידוע לך מה קרה עם ועדת המנדטים הקודמת בה הייתה חברה עדי סגל, הוועדה לא הצליחה להגיע להחלטות לאחר שעדי סגל דרשה מהוועדה לשנות את מה שהיה נהוג 20 שנה באיגוד השחייה. היועצת המשפטית קבעה שבמצב זה ההנהלה תקבל החלטה, אבל חברי מכבי באיגוד טענו שאין לקבל את עמדת היועצת המשפטית וסירבו בכל תוקף לאפשר דיון של ההנהלה ולקבוע מנדטים. היית בישיבה. אתה מכיר היטב את תוכנה”.

בצעד יוצא דופן, חליקה דיבר בגלוי על המצב בהנהלה וטען: “התוצאה היא שמי שמכשיל את קביעת המנדטים זה אתם, חברי ההנהלה מסיעת מכבי. ה’איום’ שלך לפנות לערכאות משפטיות הוא איום שלכם על עצמכם. אתם האחראים הבלעדיים בהכשלת כל ניסיון להגיע להבנה בספירת המנדטים. אני קורא לך פעם נוספת להסכים להיות חבר בוועדת המנדטים ולהכין את הדרוש עד סוף שבוע זה, כדי שהאסיפה שכל כך חשובה לכם, הרבה יותר מאליפות העולם לנוער בשחייה, תתקיים במועד שנקבע”.

בתגובה, אנשי מכבי טוענים כי מנכ”ל מרכז מכבי, נאור גלילי, לא נכח בפגישה עם מיקי חליקה, כפי שטען היו”ר במכתבו. כמו כן, הם טוענים כי חליקה הבטיח מינהל תקין בכל הקשור לספירת המנדטים ולא עומד על זה.

שומר על כושר: ראובן עטר משחק פוצ'יוולי
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */