יום שבת, 18.05.2024 שעה 23:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"קברו אותנו, אמרו שניקח 0 נקודות מתוך 15"

שביעות רצון בהפועל ת"א לאחר הניצחון 0:2 על מכבי נתניה. ולקאניס לאוהדים: "תתמכו בקבוצה, אל תבקרו אותה". הדרבי התל אביבי צפוי להתקיים ב-26.9

|
מייקל ולקאניס (איציק בלניצקי)
מייקל ולקאניס (איציק בלניצקי)

בהפועל ת"א חייכו אמש (שבת) אחרי ניצחון הליגה הראשון לעונה הזו. הניצחון 0:2 על מכבי נתניה קטע רצף של שמונה משחקים בהם הקבוצה לא ניצחה ב-90 דקות במסגרת משחקי אימון, גביע טוטו והמחזור הראשון בליגה.

בסביבת הקבוצה אמרו: "מה לא אמרו עלינו, שניקח 0 מ-15 נקודות, קברו אותנו, אז כבר יש לנו 4 מ-6". בנוסף יש שביעות רצון מכך שבמחצית הראשונה הקבוצה שיחקה לא רע, והוכח שכאשר המאמן מייקל ולקאניס לא מתעקש לשחק עם חמישיית שחקני הגנה ומשחק 4-3-3, יש לקבוצה מה למכור.

מי שנעדר מהמשחק היה עזיז קאיונדו, לו האדומים איפשרו לצאת מוקדם למשחק נבחרתו, אוגנדה, כיוון שצריכים להוציא לו ויזה למרוקו. השוער אמיליוס זובאס מצטרף לנבחרת ליטא, על אף שלא היו חייבים לבוא לקראתו. בנוסף שחקני הקבוצה קיבלו שלושה ימי חופש עד ליום רביעי, כאשר בהפועל מחפשים יריבת אימון ליום שישי.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני הפועל תל אביב חוגגים (איציק בלניצקי)

כפי שמסתמן, הדרבי התל אביבי במחזור הרביעי, בו תארח הפועל את מכבי תל אביב יתקיים ביום שלישי, 26.9, למחרת יום כיפור, כאשר הוא לא יכול להיות בשבת לפני כן, ב-23.9, כי מכבי ת"א משחקת בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

"זה עדיין מרתון ולא ריצת ספרינט”, אמר המאמן מייקל ולקאניס. “הדרך עוד ארוכה, היה חשוב לנצח, אבל אי אפשר להתרגש מזה יותר מידי. אני מרגיש שגם במשחקי ההכנה הופענו טוב ולא הצלחנו להבקיע. הפעם ניצלנו את ההזדמנויות, אז עכשיו אנשים מדברים אחרת עלינו. אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים ובדרך ונישאר בזה. היה נחמד לקבל עוד מהשחקנים שחזרו מפציעות. השחקנים עובדים מאוד קשה בכל יום והתגמול שלהם זה ניצחון. הפועל זה מועדון גדול שהקהל שלו מצפה בכל משחק לניצחון, אז זה היה חשוב גם בשבילם”.

עוד הוסיף המאמן: “אפשר לדבר שעות על מערכים, זאת לא פילוסופיה. המערך פחות חשוב מהעקרונות של המשחק. אנחנו משתמשים בשיטה עם אותם עקרונות לשחקנים שיכולים לשחק בכל משחק. אי אפשר לשחק 4-3-3 בלי שחקן 9 משמעותי. גם הפעם שינינו תוך כדי משחק כדי להתאים את השיטה לשחקנים שיכולים לשחק. זה תהליך עבודה".

מייקל ולקאניס (חגי מיכאלי)מייקל ולקאניס (חגי מיכאלי)

על אלטמן אמר המאמן היווני-אוסטרלי: "עומרי חוזר לכושר משחק. השתמשנו בו בסכנין ואני שמח על הפגרה שנוכל להריץ אותו במשחקי אימון כדי שיהיה כשיר ל-90 דקות. הוא עובד מאוד קשה, אנשים לא רואים מה קורה מאחורי הקלעים. יש לו ולאלן אוז’בולט מנטליות של שחקנים שלא רוצים לפספס אף משחק.

“אני שמח לא מהשחקנים ששיחקו ולא מאלו שסיימו את המשחק, אלא דווקא מאלו שישבו על הספסל ולא שיחקו”, המשיך ולקאניס. “ראיתי איך הם חגגו, איך הם שמחו בשביל החברים שלהם. זה חלק ממה שאנחנו בונים פה. המנטליות, אנחנו בונים קבוצה, בונים תרבות, בונים משפחה. זאת ההצלחה של היום״.

מאמן האדומים התייחס גם לתקרית בה החליף דין ודברים עם אחד האוהדים: "לא רק הקהל של הפועל אמוציונלי. גם אני אמוציונלי ויש לי תשוקה למשחק. אתם יודעים מה הקהל לא רואה? כמה קשה כל אחד עובד. ברגעים הקשים של הקבוצה תתמכו בה. אל תבקרו, אתם לא מבינים למה המאמן מחליט את מה שהוא מחליט, אין לכם את העובדות. יכולה להיות לכם דעה, אבל אתם לא מכירים בעובדות. למה נניח שיחקנו עם חמישה בהגנה? רודריגס הוא קשר מצוין, אבל כדי להשאיר אותו על המגרש היינו צריכים להחזיר אותו להגנה כדי לעזור לשחקנים עם הניסיון שלו וכדי לא לספוג שער. עובדה שזה לא קרה. לפעמים דבר כזה יכול מאוד לתסכל אותך. פשוט תתמכו בקבוצה שלכם, תסתכלו על הגישה של השחקנים, זה מה שחשוב״.

אלן אוז'בולט חוגג (איציק בלניצקי)אלן אוז'בולט חוגג (איציק בלניצקי)

אלן אוז'בלט שפתח לראשונה בהרכב מאז חודש מאי, דיבר גם כן: “כולם יודעים שאני אוהב את הפועל תל אביב. המשחק האחרון שפתחתי בו היה ב-5.5 אז היה לי קשה. ניסינו לעבוד בשביל הקבוצה כמה שיכולתי. אני יודע שלמרות השער, זה לא היה המשחק הכי טוב שלי, אני צריך לחזור לכושר. אני חושב שאתם יכולים לראות גם במשחקי גביע הטוטו שהגענו ליותר מצבים עד עכשיו מאשר בכל העונה שעברה פחות או יותר. אנחנו משחקים הרבה יותר התקפי. הפעם זה לא כל כך בא לידי ביטוי בגלל שאנחנו לא ב-100 אחוז כושר. הציפיות של האוהדים? אנחנו עובדים משחק אחרי משחק וכמו שאמר המאמן, זה מרתון. הלוואי שנסיים בטופ 3, אבל צריך סבלנות״.

ולקאניס: ״הופעה מצוינת, יש עוד דרך ארוכה״
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */